YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 19:34


hil írta:
gfeco írta: Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.


Szia,
A gumi csövek csatlakozásai a motorblokkhoz. Ezek műanyag idomokkal vannak megoldva, bennük "o" gyűrű tömítésekkel. Ezek a csatlakozó idomok szoktak elmállani és akkor már az "o" gyűrű nem tömít, engedi a vizet. Elég alattomos dolog. Van belőlük több is. A motorblokk végén a tűzfalnál a legalattomosabb, mert nem látszik, csak tapogatni lehet, ha nedves a környéke érdemes cserélni. Ahol Te írtad (szemben állva a motorral jobb oldalon) van felül egy ilyen idom, meg alul is az is nehezen látható. Javasolt mindet cserélni, mert előbb utóbb a többi is folyni fog. Mivel kép belinkelése meghaldja képességemet, ezért a szükséges képeket mail címedre elküldöm.
hil

Ja és általában nem a pumpa szokott lenni (bocs Y!)


semmi baj, de ismerősnek is, és itt is sokszor olvasni, hogy ott enged, ezért írtam.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 19:31


hil írta:
gfeco írta: Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.


Szia,
A gumi csövek csatlakozásai a motorblokkhoz. Ezek műanyag idomokkal vannak megoldva, bennük "o" gyűrű tömítésekkel. Ezek a csatlakozó idomok szoktak elmállani és akkor már az "o" gyűrű nem tömít, engedi a vizet. Elég alattomos dolog. Van belőlük több is. A motorblokk végén a tűzfalnál a legalattomosabb, mert nem látszik, csak tapogatni lehet, ha nedves a környéke érdemes cserélni. Ahol Te írtad (szemben állva a motorral jobb oldalon) van felül egy ilyen idom, meg alul is az is nehezen látható. Javasolt mindet cserélni, mert előbb utóbb a többi is folyni fog. Mivel kép belinkelése meghaldja képességemet, ezért a szükséges képeket mail címedre elküldöm.
hil

Ja és általában nem a pumpa szokott lenni (bocs Y!)


Nem is értem, miért nem lehet ide képet egyszerűen betenni, csak a képfeltöltéssel történő szarakodás után.......









hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 19:20


gfeco írta: Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.


Szia,
A gumi csövek csatlakozásai a motorblokkhoz. Ezek műanyag idomokkal vannak megoldva, bennük "o" gyűrű tömítésekkel. Ezek a csatlakozó idomok szoktak elmállani és akkor már az "o" gyűrű nem tömít, engedi a vizet. Elég alattomos dolog. Van belőlük több is. A motorblokk végén a tűzfalnál a legalattomosabb, mert nem látszik, csak tapogatni lehet, ha nedves a környéke érdemes cserélni. Ahol Te írtad (szemben állva a motorral jobb oldalon) van felül egy ilyen idom, meg alul is az is nehezen látható. Javasolt mindet cserélni, mert előbb utóbb a többi is folyni fog. Mivel kép belinkelése meghaldja képességemet, ezért a szükséges képeket mail címedre elküldöm.
hil

Ja és általában nem a pumpa szokott lenni (bocs Y!)







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. február 26. csütörtök, 19:29

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 18:27


gfeco írta: Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.


pedig általában a pumpa szokott lenni.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 18:18


Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Toretto111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 13:29


andree írta:
Toretto111 írta: Sziasztok!
Kis segitséget vagy infot szeretnék kérni.Egy e46-os 320d-ről volna szó 150 lovas pár napja elkezdett fehér füst jönni a motortérből de csak azután hogy bemelegszik volt ahol azt olvastam hogy az olaj csepeg rá a forró kipufogora de motor olaj maxon hűtőviz maxon semmi folyás nincs az autó alatt. Tapasztalt már valaki ilyet ennél a tipusnál?



Milyen szaga van? Olaj vagy kipufogófüst?


Olaj tuti nem vagyis igazábol nincs szaga a füstnek beszéltem szerelővel is ő látatlanba nem akar jósolgatni de annyit mondott hogy lehet csak a radiátor vagy valami vizcső lukadhatott ki de csak hétvégén tud vele foglalkozni mert tele van munkával én meg igy nem merem használni a kocsit mert mi van ha nem csak az pedig nagyon kéne:S

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 21:07


Toretto111 írta: Sziasztok!
Kis segitséget vagy infot szeretnék kérni.Egy e46-os 320d-ről volna szó 150 lovas pár napja elkezdett fehér füst jönni a motortérből de csak azután hogy bemelegszik volt ahol azt olvastam hogy az olaj csepeg rá a forró kipufogora de motor olaj maxon hűtőviz maxon semmi folyás nincs az autó alatt. Tapasztalt már valaki ilyet ennél a tipusnál?



Milyen szaga van? Olaj vagy kipufogófüst?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Toretto111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 15:08


Sziasztok!
Kis segitséget vagy infot szeretnék kérni.Egy e46-os 320d-ről volna szó 150 lovas pár napja elkezdett fehér füst jönni a motortérből de csak azután hogy bemelegszik volt ahol azt olvastam hogy az olaj csepeg rá a forró kipufogora de motor olaj maxon hűtőviz maxon semmi folyás nincs az autó alatt. Tapasztalt már valaki ilyet ennél a tipusnál?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 15. vasárnap, 15:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Totomi01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 18:42


Totyasrac írta:
Totomi01 írta: Sziasztok!

Van 1 E46 320i(6 Henger) Olyan hiba jelenség lépett fel,alacsony fordulat tartományban,"be dadog " gáz adásnál. Cserélve lett: Gyertyák,légtömeg mérő,gyertya trafók kimérve,jók! üzem anyag szivattyú kimérve jó! Benzin szűrő cserélve.Kérlek titeket segítsetek!


Milyen trafóid vannak? Bremik? Tegyél bele (akár kölcsönbe, tesztre) Bosch-okat, egy próbát megér... Nem hiszek a trafó kimérésében, de erről ódákat lehet olvasni (nekem is kellett kettőt cserélni, biztonság kedvéért a másik kettő is Bosch lett, azóta nincs gyújtásgondom )




bosch van benne de szerintem még a gyári!!honnan tudom hogy melyik szorul cserére?????

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 22:43


Totomi01 írta: Sziasztok!

Van 1 E46 320i(6 Henger) Olyan hiba jelenség lépett fel,alacsony fordulat tartományban,"be dadog " gáz adásnál. Cserélve lett: Gyertyák,légtömeg mérő,gyertya trafók kimérve,jók! üzem anyag szivattyú kimérve jó! Benzin szűrő cserélve.Kérlek titeket segítsetek!


Milyen trafóid vannak? Bremik? Tegyél bele (akár kölcsönbe, tesztre) Bosch-okat, egy próbát megér... Nem hiszek a trafó kimérésében, de erről ódákat lehet olvasni (nekem is kellett kettőt cserélni, biztonság kedvéért a másik kettő is Bosch lett, azóta nincs gyújtásgondom )

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Totomi01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 19:44


Sziasztok!

Van 1 E46 320i(6 Henger) Olyan hiba jelenség lépett fel,alacsony fordulat tartományban,"be dadog " gáz adásnál. Cserélve lett: Gyertyák,légtömeg mérő,gyertya trafók kimérve,jók! üzem anyag szivattyú kimérve jó! Benzin szűrő cserélve.Kérlek titeket segítsetek!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 20:55


deso írta: Sziasztok!
Két gondom van az autóval mostanában ebben kérném a segítségeteket, hogy mi okozhatja ezeket.
1. Néha égett szagot érzek az autóban és mintha a levegő beömlőkön jönne be a motortérből. De az az érdekes, hogy ezt nem állandóan csak általában indulás után érzem pár percig.
2. Az utóbbi egy hétben már kétszer is olyat csinált a műszerfal, hogy egy pillanatra felvillant rajta szinte az összes állapot visszajelző menet közben a behúzott kéziféktől kezdve minden de csak 1-2 mpig.
Mi lehet a gond?


Azért szerezz egy poroltót, és nem viccből mondom. Volt már itt akinek leégett a kocsija.
Neki se állt meg senki,hogy eloltsa,

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz deso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 10:31


Sziasztok!
Két gondom van az autóval mostanában ebben kérném a segítségeteket, hogy mi okozhatja ezeket.
1. Néha égett szagot érzek az autóban és mintha a levegő beömlőkön jönne be a motortérből. De az az érdekes, hogy ezt nem állandóan csak általában indulás után érzem pár percig.
2. Az utóbbi egy hétben már kétszer is olyat csinált a műszerfal, hogy egy pillanatra felvillant rajta szinte az összes állapot visszajelző menet közben a behúzott kéziféktől kezdve minden de csak 1-2 mpig.
Mi lehet a gond?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz fokadriver

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. október 14. kedd, 00:49


Pasadena83 írta: sziasztok!

3asban kb. 2000 res fordulattól kb. 2400 -ig beremeg az autó. ugyanez jelentkezik más sebességi fokozatban is, de más fordulaton (vélhetően a nyomatékkal van összefüggésben). az autóban most van 270ezer km, 190ezernél volt cserélve kuplung+lendkerék.

Elkopott féltengely is okozhat ilyesmit...

státusz Pasadena83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. október 13. hétfő, 20:23


hil írta:
Pasadena83 írta: sziasztok!
van egy idegesítő problémám a fent említett típusnál.
3asban kb. 2000 res fordulattól kb. 2400 -ig beremeg az autó. ugyanez jelentkezik más sebességi fokozatban is, de más fordulaton (vélhetően a nyomatékkal van összefüggésben). az autóban most van 270ezer km, 190ezernél volt cserélve kuplung+lendkerék. a kuplungom még jól fog. cseréltem már motortartókat is hátha. a szerelő szerint nem a lendkerékkel van a gond (ettől még ugye lehet persze).
nem szeretnék csak úgy 300k-t kiadni egy kuplung+DMF cserére, ha nem szükséges....
tapasztalt már valaki hasonlót 2000 cm3-s benzinesnél ? esetleg tudnátok ajánlani egy jó szerelőt Pesten (XI. és X. kerület preferált), aki látott már ilyet és tudná diagnosztizálni a hibát ?
előre is köszi!
üdv.
sdave


Szia!
Én első körben a gyertyákat nézném meg (nekem nagyon hasonló volt és a gyertyák okozták, amire a Xadónak meg a stagenak hála rárakódott valami)
De ezt ne vedd tutinak, a saját esetemet írtam le!
hil



szia.
köszi a tippet! megnézzük. esetleg valami mechanikus dolog lehet ? hardy-tárcsa stb. ?