zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.
benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.
Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!
szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.