YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 18:51


kempelen írta:
grezo írta:
kempelen írta:
grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?





Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !


Ha rángat alacsony fordulaton is, akkor tényleg van valami bibi.
Azért így látatlanban és bemondásra részedről kicserélni kapásból egy légtömegmérőt nagy luxus. Nem mondom, hogy tuti nem az a sáros, de azért egy hozzáértőnek megmutatnám fizikai valójában is...



ha a légtömegmérő lehúzása után megszűnik a baj, akkor 99% hogy az a ludas... egyértelmű nem? ha nem szünne meg az lenne gáz, és további keresgélés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 18:48


b_imi írta:
Redna írta:
b_imi írta:
Redna írta:
b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?


Így van. Lehet rendelni dugót, vagy csináltatni, vagy egyszerűen eltörni a pillangó tengelyét és a helyére csavart vagy szegecset rakni. Nem kell semmit átprogramozni, csak a vákuumos rendszert benne hagyni. Nincs hiba, és a teljesítményben, fogyasztásban sincs különbség.


Köszönöm a választ! még egy apró kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. A vákumos rendszert (gondolom az fém cső amiről leágaznak a kis csövek ezekre a pillangókra) csak dugózzam le? mert ha szettet veszek hozzá abban nincs luk. LINK


A pillangók és a rúd között nincs vákuumos kapcsolat, csak mechanikus.
A mozgató mechanikát a vákuumos résszel együtt hagyd a helyén.


Ahham, így most már értem a működését. Köszönöm neked is a segítséget/ felvilágosítást!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 18:33


grezo írta:
kempelen írta:
grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?





Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !


Ha rángat alacsony fordulaton is, akkor tényleg van valami bibi.
Azért így látatlanban és bemondásra részedről kicserélni kapásból egy légtömegmérőt nagy luxus. Nem mondom, hogy tuti nem az a sáros, de azért egy hozzáértőnek megmutatnám fizikai valójában is...



grezo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz grezo

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 18:22


kempelen írta:
grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?





Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 18:21


Redna írta:
b_imi írta:
Redna írta:
b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?


Így van. Lehet rendelni dugót, vagy csináltatni, vagy egyszerűen eltörni a pillangó tengelyét és a helyére csavart vagy szegecset rakni. Nem kell semmit átprogramozni, csak a vákuumos rendszert benne hagyni. Nincs hiba, és a teljesítményben, fogyasztásban sincs különbség.


Köszönöm a választ! még egy apró kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. A vákumos rendszert (gondolom az fém cső amiről leágaznak a kis csövek ezekre a pillangókra) csak dugózzam le? mert ha szettet veszek hozzá abban nincs luk. LINK


A pillangók és a rúd között nincs vákuumos kapcsolat, csak mechanikus.
A mozgató mechanikát a vákuumos résszel együtt hagyd a helyén.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 18:08


grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?

Egyébként lehet légtömegmérő hiba is. Bár szerintem 2000-nél max el kéne váltanod felfelé és megvárni míg felmelegszik a motor...

Ha alapjárat és mondjuk 2000-es fordulat között is dadog, akkor ott tényleg lehet valami. lehet légtömegmérő, hőmérséklet jeladó szenzor....







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 29. szerda, 18:18

grezo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz grezo

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 17:49


Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 17:38


Redna írta:
b_imi írta:
Redna írta:
b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?


Így van. Lehet rendelni dugót, vagy csináltatni, vagy egyszerűen eltörni a pillangó tengelyét és a helyére csavart vagy szegecset rakni. Nem kell semmit átprogramozni, csak a vákuumos rendszert benne hagyni. Nincs hiba, és a teljesítményben, fogyasztásban sincs különbség.


Köszönöm a választ! még egy apró kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. A vákumos rendszert (gondolom az fém cső amiről leágaznak a kis csövek ezekre a pillangókra) csak dugózzam le? mert ha szettet veszek hozzá abban nincs luk. LINK


Azt a kis rudat, ami a pillangókat működteti vákuummal azt hagyd rajta. Ide oda fogja továbbra is tologatni a rudat.... nem kell a vákuumcsövet ledugozni....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 16:54


b_imi írta:
Redna írta:
b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?


Így van. Lehet rendelni dugót, vagy csináltatni, vagy egyszerűen eltörni a pillangó tengelyét és a helyére csavart vagy szegecset rakni. Nem kell semmit átprogramozni, csak a vákuumos rendszert benne hagyni. Nincs hiba, és a teljesítményben, fogyasztásban sincs különbség.


Köszönöm a választ! még egy apró kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. A vákumos rendszert (gondolom az fém cső amiről leágaznak a kis csövek ezekre a pillangókra) csak dugózzam le? mert ha szettet veszek hozzá abban nincs luk. LINK

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 16:33


Redna írta:
b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?


Így van. Lehet rendelni dugót, vagy csináltatni, vagy egyszerűen eltörni a pillangó tengelyét és a helyére csavart vagy szegecset rakni. Nem kell semmit átprogramozni, csak a vákuumos rendszert benne hagyni. Nincs hiba, és a teljesítményben, fogyasztásban sincs különbség.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 15:49


b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 13:49

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 13:35


http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf

Angol nyelvű cikk hogyan távolítsuk el azt a bizonyos ojjjektumot a szívótorokból.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 13:18


batigol09 írta:
Thony írta:
norbeee írta:
Melch06 írta:
vivaladiesel írta:
Melch06 írta:

Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !


Vegyél egy bontott motort és tedd bele. Töredékéből megúszod.


Ha veszek egy bontott motort, nem tudhatom az előéletet. Kb 400.000.- és ha egy agyonvágott motor ?


Őszinte részvétem a motor miatt. Szerintem attól függ mennyire terveztél az autóval, de nem lehetetlen egy jó motort kifogni. Amikor megvettem az autómat a szerelőm az első olajcsere alkalmával kérdezés nélkül kibuherálta a pillangó szelepeket a motorból. Csodálkoztam is de mivel megbíztam benne nem kérdeztem kellett-e ez nekem, de már tudom hogy szerencsés vagyok


Mi volt a jele annak, hogy beszakadt a pillangó csitt csatt, mintha a vezérlés szakadt volna el?

Nem hiányzik ez a pillangó ha kiszedjük?



Ez tényleg marha bosszantó... kb hány km megtétele után fárad el ez a műanyag vacak???? illetve a kérdés nagyon jó! Ki lehet ezt szedni következmény nélkül?


Én egy éve járok a pillangóim nélkül, semmit nem vettem észre hogy nincs.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 13:08


Thony írta:
norbeee írta:
Melch06 írta:
vivaladiesel írta:
Melch06 írta:

Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !


Vegyél egy bontott motort és tedd bele. Töredékéből megúszod.


Ha veszek egy bontott motort, nem tudhatom az előéletet. Kb 400.000.- és ha egy agyonvágott motor ?


Őszinte részvétem a motor miatt. Szerintem attól függ mennyire terveztél az autóval, de nem lehetetlen egy jó motort kifogni. Amikor megvettem az autómat a szerelőm az első olajcsere alkalmával kérdezés nélkül kibuherálta a pillangó szelepeket a motorból. Csodálkoztam is de mivel megbíztam benne nem kérdeztem kellett-e ez nekem, de már tudom hogy szerencsés vagyok


Mi volt a jele annak, hogy beszakadt a pillangó csitt csatt, mintha a vezérlés szakadt volna el?

Nem hiányzik ez a pillangó ha kiszedjük?



Ez tényleg marha bosszantó... kb hány km megtétele után fárad el ez a műanyag vacak???? illetve a kérdés nagyon jó! Ki lehet ezt szedni következmény nélkül?