Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta:
Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé
Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl
Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.
Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.
Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot
Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.
A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.
szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t
Egy kicsit sarkítós fiú vagy, de nem baj, szerintem küldd el a technológiát Münchenbe, még lehet, hogy Anisits mellet fogsz ülni pár év múlva.
Ha adott mennyiségû levegõt két csövön áramoltatunk, X lesz a sebessége, és a két csõ hosszának összege lesz az eredõ hossz. Ha az egyik csövet lezárjuk, a levegõ sebessége 2X lesz, a csõhossz pedig 1/2.
Hogy ebben mi utal "nem változó szívócsõhossz"-ra, fogalmam sincs, de te biztos tudod kisujjból.
Kis fordulaton zárva a pillangó, a levegõsebesség 2X = jobb keverékképzés=nagyobb teljesítmény.
De ebben is biztos tévedek.
Én nem "szándékosan" szennyezem a környezetem, mint te....