Csum írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta:
Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom
Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta:
Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni
..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .
petike
a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????
Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)
Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.
Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...
na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre
fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??
??
nem sajna ilyen ismerösöm nincs
esetleg valakinek?????
ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/
nah majd ha úgy érzed,hogy el jött ez a pillanat jelezd felém is és viszem az én automat is!!!!!
Basszus, ki igazodik ki ezen a kommenthegyen?
Egy kérdés. A tetõablakot hogyan peremezed be ha kivágtad a tetõablak helyét festés nélkül? Már ha úgy akarjuk megcsinálni, mint a gyárit. Hogyan vezeted el a vizet a tetõablak körül(belül) ha nincs rendesen kidolgozva a tetõlemez? Mert a gyári ki van és bár a gyári tetõablak körül van gumiperem, de korántsem 100%-ig vízálló, ezért van a kasztniból kivezetés vagy vízlevezetés egy vékonka csõvel, különben a nyakadba folyhat a víz könnyedén.
Ez túl egyszerû, ami itt felvázoltatok és még az elméletet is csak éppen hogy súrolja, a gyakorlati megvalósításához egy másik univerzumból kell lakatost hívnotok...
De viccen kívül örülök ha vannak akik ezt kihívásnak veszik és még neki is állnak! Ha ezt szépen megcsinálja valaki festés vagy tetõlemez csere nélkül, akkor a szememben örök és kitörölhetetlen ezermester marad.
Szerintem fogjatok hozzá és szívesen látom a fényképes beszámolót. Most azt hiszitek gúnyolódom, pedig nem. Tényleg szívesen megnézném aki megcsinálja...
(az utólagos, nem gyári tetõablak teljesen más tészta. Meg sem közelíti a gyári tetõablak minõségét sem és a kidolgozottságát sem. Persze ez nem azt jelenti hogy sz@r, csak teljesen más. Míg az utólagos tetõablak a gumiszegélyein keresztül teljesen zárja a tetõ és az üveg közötti részt, a gyári tetõablakon idõvel még zárt állapotban is beszivároghat a víz. Ezért teljesen komplett a tetõablak háza, amit fel kell fogatni a tetõlemezre és ezért peremes kialakítású és fényezett belül is a tetõlemez, éppen ezért a gyári tetõablak nem rá illeszkedik a tetõlemezre, hanem a tetõlemez közé passzol. Nem hiába van legalább két, de sokszor négy vízelvezetõ csõkialakítás a gyári tetõablakok négy sarkánál, mely csövön keresztül a felesleges vizet az elsõ és a hátsó oszlopokon keresztül a küszöbnél vezeti ki a szabadba.... vagy például a hátsó kivezetés a touringnál a hátsó csomiajtó felsõ részénél folyik ki.)
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. január 19. kedd, 14:47