« előző123következő »
Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 08:06


Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Szia!

Ne haragudj, de nem értem minek kell 350 lóerő. De ha tényleg ekkora teljesítményre vágysz akkor találj ki valami más megoldást, mert gyári alkatrészekkel büntetlenül max 20-50 lóerőt tudsz kinyerni egy motorból ami még nem megy az élettartam rovására.
Ha csak valami motorelektronikával akarjátok ezt elérni akkor tuti hetek alatt kifingik a motor. Ha komolyan gondoljátok akkor meg a végén a 30D motorban már nem lesz egy gyári alkatrész sem, mert mindenből nagyobb-erősebb kell rá, és nem a 300ezres fékek miatt lesz fejfájásod.

Ami szerintem még normálisan működne, az a 30XD, vagy az X5 30D motorvezérlője lehetne azzal 200valamennyi lóerős lenne, egy 3-as kasztnihoz untig elég.

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 07:39


Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Olcsóbb lenne venni egy gyárilag erősebb verdát. Jó drága hobbi lesz ez kérem. A vőm is így szokta mindig... aztán jé hengerfejes lett, széthullott a váltó... stb stb stb.
Bár mondjuk az tetszett mikor anno a 3as Golfjával E60 530D simán lealázott.
Szegény csókának nyúlt az arca.
Majd 2-3 milla rálocsolása után + rengeteg munkaóra és kész is. Azt eladja a feléért mint amennyit bele feccolt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 00:39


Heh,csak 350le?miert nem veszel egy m5-ot?nem ertem!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 23:51


Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha valahogy el is éred azt a teljesítményt, előbb lesz szükséged új motorra, de mindenek előtt valami füstfogót találj ki rá. Remélem sokat segítettem.

Rocker0728
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rocker0728

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 21:50


Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 20:59


davech írta: Hi! Valaki meg tudná mondani hogy az autó típusomhoz kb mennyi egy féknyereg használtan? köszi


Hello!

első vagy hátsó??

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 19:09


Hi! Valaki meg tudná mondani hogy az autó típusomhoz kb mennyi egy féknyereg használtan? köszi


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 17:58


anubisz írta:
Szemy írta: Szia anubisz!

Esetleg EBC fektarcsak es fekbetetek nem jöhetnek szoba? Premium minöseg es fekhatas, az EBC Black Dash fektarcsak illetve az EBC Turbo Groove fektarcsak tutira nem fognak vetemedni nagy fekezesekkor sem. Ja, es ezek a tarcsak vannak 325/25-ös meretben is. Igaz az aruk nem eppen barati (366 euro/darab), de a jot meg kell fizetni. Remelem tudtam valamit segiteni.

http://www.ebc-brakes.de/start...amp;Shop=1

Szemy


azért nagyon komoly tárcsa az amit be linkeltem, nézd csak meg? a perforáció át van lukasztva, és ki nyomja a sok szart amivel el tömődik sokszor a sima perforált tárcsa.ja és 7,5 kg az egyrészes meg 8,8 kg.
http://www.racingbrake.com/v/m...ompare.asp
mondjuk ez se olcsó 392 Dollár darabja, és szerintem jól is néz ki.
Megnézem azt is amit linkeltél. Ez biztos nem tömődik el a fékporral.


EBC106243 Turbo Groove Disc vennék rá,és EBC102319 Redstuff fékpofákat, szerinted elég ha csak az első két féktárcsát cserélem ki ilyenre? az nem igazán jó, nem? mind a négyet kel akkor már, ugye? 200 000 körül van még ha egyenesen az EBC től rendelem akkor is ugyan ott vagyok, mert a hasznot el viszi a 22 000 ft os szállítási költség biztosítással együtt csak az 50 Euró, anélkül nem küldik, plusz ki tudja milyen árfolyamon konvertálják át a Forintot Fontba. nem nagyon éri meg, és ha gond van vele, mehetek panaszra a só hivatalba. Így lesz az olcsóbb drágább

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. november 30. kedd, 20:17


[Ez azért nem semmi

EBC Redstuff kerámia szemcsés fékbetét (utcai sport) akár 80%-kal kevesebb fékpor és 13m-rel!!! rövidebb fékút 160km/h-ról 0-ra. Max. teljesítmény 750C hőterhelésig.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. november 30. kedd, 20:05


Szemy írta: Szia anubisz!

Esetleg EBC fektarcsak es fekbetetek nem jöhetnek szoba? Premium minöseg es fekhatas, az EBC Black Dash fektarcsak illetve az EBC Turbo Groove fektarcsak tutira nem fognak vetemedni nagy fekezesekkor sem. Ja, es ezek a tarcsak vannak 325/25-ös meretben is. Igaz az aruk nem eppen barati (366 euro/darab), de a jot meg kell fizetni. Remelem tudtam valamit segiteni.

http://www.ebc-brakes.de/start...amp;Shop=1

Szemy


azért nagyon komoly tárcsa az amit be linkeltem, nézd csak meg? a perforáció át van lukasztva, és ki nyomja a sok szart amivel el tömődik sokszor a sima perforált tárcsa.ja és 7,5 kg az egyrészes meg 8,8 kg.
http://www.racingbrake.com/v/m...ompare.asp
mondjuk ez se olcsó 392 Dollár darabja, és szerintem jól is néz ki.
Megnézem azt is amit linkeltél. Ez biztos nem tömődik el a fékporral.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. november 30. kedd, 19:54


Szia anubisz!

Esetleg EBC fektarcsak es fekbetetek nem jöhetnek szoba? Premium minöseg es fekhatas, az EBC Black Dash fektarcsak illetve az EBC Turbo Groove fektarcsak tutira nem fognak vetemedni nagy fekezesekkor sem. Ja, es ezek a tarcsak vannak 325/25-ös meretben is. Igaz az aruk nem eppen barati (366 euro/darab), de a jot meg kell fizetni. Remelem tudtam valamit segiteni.

http://www.ebc-brakes.de/start...amp;Shop=1

Szemy

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. november 30. kedd, 19:29


Hát köszönöm ha ilyen egyszerű, nem akarok azért annyit költeni rá , gondoltam szerzek bontott M3 féknyerget,és felteszem,elég pénz a két féktárcsa meg a fékpofa hozzá.Túl komplikálni nem akarom. Ha új autó lenne, még jó, de így?
Még annyit szeretnék kérdezni, akinek van tapasztalata,milyen fékpofát tegyek fel? kerámia milyen? fogalmam sincs milyen azzal fékezni. keményen kel nyomni? vagy simán adagolható marad a fék azzal is? Nem túl kemény az? nem olcsó, hogy ha megveszem és nem érzem,akkor cserélek inkább maradjak a gyári pofáknál? vagy megéri kerámia alapút fel tenni?



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 30. kedd, 19:15


anubisz írta: E46 330 XI féknyergét szeretném cserélni, M3 as féknyergére. Csupán abból az okból,hogy az eredeti 325/25 gyári féktárcsa helyett 325/28 as féktárcsát szeretnék feltenni. Sajnos a legtöbb prémium tárcsát már eleven M3 as méretében gyártják ( 325/28 tol felfelé.
Kérnék segítséget ez ügyben. Simán fel tudok tenni M3 as féknyerget? gondolom nyereg tartó konzollal együtt? ABS, DSC működést nem fog befolyásolni?
ezt a tárcsát szeretném felrakni, sajnos 325/25 be nem gyártják.
http://www.racingbrake.com/M3_...01-381.htm
De Zimmermann Formula Z tárcsák is csak 325/28 méretbe van E46 hoz. A sima nem kell.
Elegem van már a 20 000 Ft os, erősebb fékezés után vetemedő, ütő, rázó féktárcsáktól.

Köszönöm előre ha valaki tanácsot tud adni, ne keljen felesleges köröket futni.

Sziasztok.





sima ügy! megveszed az M3as féknyergeket és felcsavarozod a gyári csonkállványodra, ennyi!
de akkor én inkább a Performance szettben gondolkoznék


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. november 30. kedd, 19:11


E46 330 XI féknyergét szeretném cserélni, M3 as féknyergére. Csupán abból az okból,hogy az eredeti 325/25 gyári féktárcsa helyett 325/28 as féktárcsát szeretnék feltenni. Sajnos a legtöbb prémium tárcsát már eleven M3 as méretében gyártják ( 325/28 tol felfelé.
Kérnék segítséget ez ügyben. Simán fel tudok tenni M3 as féknyerget? gondolom nyereg tartó konzollal együtt? ABS, DSC működést nem fog befolyásolni?
ezt a tárcsát szeretném felrakni, sajnos 325/25 be nem gyártják.
http://www.racingbrake.com/M3_...01-381.htm
De Zimmermann Formula Z tárcsák is csak 325/28 méretbe van E46 hoz. A sima nem kell.
Elegem van már a 20 000 Ft os, erősebb fékezés után vetemedő, ütő, rázó féktárcsáktól.

Köszönöm előre ha valaki tanácsot tud adni, ne keljen felesleges köröket futni.

Sziasztok.


« előző123következő »