MattM325 írta:
Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta:
Helló Szia mindenkinek
Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném
Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!
Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét alatt terveztem ezt az egészet )
Jól sejtettem, ebből a pár sorból nekem le is jött, hogy gőzöd sincs, hogy hogy fog és egyáltalán miből áll össze egy ilyen dolog!
Ahogy irtad nem vagyunk egyformák "még szerencse", úgyhogy én jó álmodozást kivánok neked!
Nem baj látom a kérdésre konkrétan senki nem válaszolt csak a másik "fikázása" mert valamit meg akar valósítani stb... lehet nem itt kell keresni a megoldást
Az biztos, hogy nem itt kell megoldást keresned, illetve már megírták. Vegyél egy számodra megfelelő teljesítményű autót. Mindenesetre a koromfelhővel majd csinálj valamit, nehogy mégis gyengére sikeredjen az alkotásod és befékezzen valaki előtted te meg kispóroltad a féket.
Hali!
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni
A 30d alatt eleve nagyobb fékek vannak, típusban ettől már csak az M3-as fékei nagyobbak (legalábbis hátul) és jobbak. A dízeles hajtáshoz a kardánnál fogod tudni illeszteni az M3-as futóművet, mivel a féltengely méretek stimmelnek
Kövi lépcsőfok, hogy nézel az ebay-en egy rendes 4 dugós első brembo nyerget, amit illeszteni tudsz a 325-ös első tárcsához. Kis netezés után szerintem fox találni megfelelőt, de ahhoz nagy valószínűséggel maratnod kell majd egy távtartót, mivel azok radiális felfogatású nyergek...
Amennyiben ez sem elég akkor marad a komplett verseny fékrendszer.
Nagyobb tesókból szerintem nem lehet össze legózni komolyabb fékrendszert, mivel semmi nem stimmel a csapágyaktól kezdve sorolhatnám.
ui
a fék egy dolog, de a kitalált teljesítményhez társulni fog majd egy jó 500-600 közti nyomaték. A kasznit viszont nem erre találták ki. Itt a difi bölcsőjének a felfogatására gondolok pl. Rövid időn belül ki fogja nyírni ott a dolgokat a nyomaték.
lsd E36. Ott az M3-asnak külön erősítése van. Bizonyos oldalakon ezeket külön meg is lehet venni, hogyha vki M3-as updatében gondolkodik
Ráadásul a váltó is kérdéses, mert a gyári váltója se erre a teljesítményre van kitalálva ...
Szvsz szopótúra minden mennyiségben a dolog, de a te döntésed, pénzed, időd, idegrendszered