SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:24


Pocses írta:
SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


Ebből kettőnk között nem lesz vita
Viszont ahogy írtam, hogyha vki ilyet a fejébe vesz, akkor abból nehéz kiverni. Szerintem pár hsz nem elég hozzá. Én már túl vagyok egy ilyen korszakon, ráadásul motorral úgyhogy könnyen beszélek, de akinek még benne van a bugi a lábában azt nem könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Viszont ha már vki épít egy ilyen vasat, akkor legalább jól csinálja, ne az elcseszésen múljon bárki élete vagy egészsége.

ui
Amúgy pálya párti vagyok én is. Ég és föld ott csapatni mint közúton. Mondhatni verseny tapasztalat


Vőm anno gyorsulási versenyen összetettben 4-ik lett a 3 Golfjával 1.9 TDI!
Az előtte lévő első három az épített vas volt rendszám nélkül, az övé meg rendszámos.
Sajna nagy faluban ellopták neki a Hungexpón.


Sajnálom! Tud kötődni az ember a vasához rendesen...

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:22


Neo954 írta:
SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


Ebből kettőnk között nem lesz vita
Viszont ahogy írtam, hogyha vki ilyet a fejébe vesz, akkor abból nehéz kiverni. Szerintem pár hsz nem elég hozzá. Én már túl vagyok egy ilyen korszakon, ráadásul motorral úgyhogy könnyen beszélek, de akinek még benne van a bugi a lábában azt nem könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Viszont ha már vki épít egy ilyen vasat, akkor legalább jól csinálja, ne az elcseszésen múljon bárki élete vagy egészsége.

ui
Amúgy pálya párti vagyok én is. Ég és föld ott csapatni mint közúton. Mondhatni verseny tapasztalat


Szintén zenész! Autós pályafutásom előtt kb 150ezer kilométert motoroztam, most is van egy 954 RR-em, sokat pályáztam vele, nagyon jó buli.
A korszakomon én is túl vagyok, igaz néha még azért motoszkál a kisördög.
De olyankor gyorsan lehiggasztom magam mert kell a jogsim, meg nem akarom tönkretenni a verdát sem.
Ezért gondolkodom játszós BMW-n, az asszony sem tud lebeszélni róla.


Ezek szerint
(itt K6-os hatkilós gixxer szolgál kétkeréken )

Én leginkább azt szoktam mondani, hogyha már az ember volt fent pályán, akkor a közút egy ócska ff filmnek tűnik egy jó 3D mozi után. Nekem most már bővel elég a 150 paci és nem álmodozom M3-asról. Még így is idegbajt kapok, hogyha a kedvenc kanyarjaimban nem tudok saját tempóban áthaladni vmi mazsola miatt az egyenesben parketán menni meg nem művészet. Az maradjon a kicsi huszároknak
A kisördög meg mindig megmarad!
De aztán arra szoktam gondolni, hogy az is jó móka ám, hogy nincs priuszom és a kóter élmények helyett inkább a pályanapok élvezetéről tudok ódákat zengeni

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:02


SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


Ebből kettőnk között nem lesz vita
Viszont ahogy írtam, hogyha vki ilyet a fejébe vesz, akkor abból nehéz kiverni. Szerintem pár hsz nem elég hozzá. Én már túl vagyok egy ilyen korszakon, ráadásul motorral úgyhogy könnyen beszélek, de akinek még benne van a bugi a lábában azt nem könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Viszont ha már vki épít egy ilyen vasat, akkor legalább jól csinálja, ne az elcseszésen múljon bárki élete vagy egészsége.

ui
Amúgy pálya párti vagyok én is. Ég és föld ott csapatni mint közúton. Mondhatni verseny tapasztalat


Szintén zenész! Autós pályafutásom előtt kb 150ezer kilométert motoroztam, most is van egy 954 RR-em, sokat pályáztam vele, nagyon jó buli.
A korszakomon én is túl vagyok, igaz néha még azért motoszkál a kisördög.
De olyankor gyorsan lehiggasztom magam mert kell a jogsim, meg nem akarom tönkretenni a verdát sem.
Ezért gondolkodom játszós BMW-n, az asszony sem tud lebeszélni róla.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 10:58


SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


Ebből kettőnk között nem lesz vita
Viszont ahogy írtam, hogyha vki ilyet a fejébe vesz, akkor abból nehéz kiverni. Szerintem pár hsz nem elég hozzá. Én már túl vagyok egy ilyen korszakon, ráadásul motorral úgyhogy könnyen beszélek, de akinek még benne van a bugi a lábában azt nem könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Viszont ha már vki épít egy ilyen vasat, akkor legalább jól csinálja, ne az elcseszésen múljon bárki élete vagy egészsége.

ui
Amúgy pálya párti vagyok én is. Ég és föld ott csapatni mint közúton. Mondhatni verseny tapasztalat


Vőm anno gyorsulási versenyen összetettben 4-ik lett a 3 Golfjával 1.9 TDI!
Az előtte lévő első három az épített vas volt rendszám nélkül, az övé meg rendszámos.
Sajna nagy faluban ellopták neki a Hungexpón.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 10:54


Neo954 írta:
SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


Ebből kettőnk között nem lesz vita
Viszont ahogy írtam, hogyha vki ilyet a fejébe vesz, akkor abból nehéz kiverni. Szerintem pár hsz nem elég hozzá. Én már túl vagyok egy ilyen korszakon, ráadásul motorral úgyhogy könnyen beszélek, de akinek még benne van a bugi a lábában azt nem könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Viszont ha már vki épít egy ilyen vasat, akkor legalább jól csinálja, ne az elcseszésen múljon bárki élete vagy egészsége.

ui
Amúgy pálya párti vagyok én is. Ég és föld ott csapatni mint közúton. Mondhatni verseny tapasztalat

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 09:20


SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 08:58


MattM325 írta:
Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét alatt terveztem ezt az egészet )


Jól sejtettem, ebből a pár sorból nekem le is jött, hogy gőzöd sincs, hogy hogy fog és egyáltalán miből áll össze egy ilyen dolog!
Ahogy irtad nem vagyunk egyformák "még szerencse", úgyhogy én jó álmodozást kivánok neked!

Nem baj látom a kérdésre konkrétan senki nem válaszolt csak a másik "fikázása" mert valamit meg akar valósítani stb... lehet nem itt kell keresni a megoldást






Az biztos, hogy nem itt kell megoldást keresned, illetve már megírták. Vegyél egy számodra megfelelő teljesítményű autót. Mindenesetre a koromfelhővel majd csinálj valamit, nehogy mégis gyengére sikeredjen az alkotásod és befékezzen valaki előtted te meg kispóroltad a féket.


Hali!
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni
A 30d alatt eleve nagyobb fékek vannak, típusban ettől már csak az M3-as fékei nagyobbak (legalábbis hátul) és jobbak. A dízeles hajtáshoz a kardánnál fogod tudni illeszteni az M3-as futóművet, mivel a féltengely méretek stimmelnek
Kövi lépcsőfok, hogy nézel az ebay-en egy rendes 4 dugós első brembo nyerget, amit illeszteni tudsz a 325-ös első tárcsához. Kis netezés után szerintem fox találni megfelelőt, de ahhoz nagy valószínűséggel maratnod kell majd egy távtartót, mivel azok radiális felfogatású nyergek...
Amennyiben ez sem elég akkor marad a komplett verseny fékrendszer.
Nagyobb tesókból szerintem nem lehet össze legózni komolyabb fékrendszert, mivel semmi nem stimmel a csapágyaktól kezdve sorolhatnám.

ui
a fék egy dolog, de a kitalált teljesítményhez társulni fog majd egy jó 500-600 közti nyomaték. A kasznit viszont nem erre találták ki. Itt a difi bölcsőjének a felfogatására gondolok pl. Rövid időn belül ki fogja nyírni ott a dolgokat a nyomaték.
lsd E36. Ott az M3-asnak külön erősítése van. Bizonyos oldalakon ezeket külön meg is lehet venni, hogyha vki M3-as updatében gondolkodik
Ráadásul a váltó is kérdéses, mert a gyári váltója se erre a teljesítményre van kitalálva ...

Szvsz szopótúra minden mennyiségben a dolog, de a te döntésed, pénzed, időd, idegrendszered



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 19:48


Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét alatt terveztem ezt az egészet )


Jól sejtettem, ebből a pár sorból nekem le is jött, hogy gőzöd sincs, hogy hogy fog és egyáltalán miből áll össze egy ilyen dolog!
Ahogy irtad nem vagyunk egyformák "még szerencse", úgyhogy én jó álmodozást kivánok neked!

Nem baj látom a kérdésre konkrétan senki nem válaszolt csak a másik "fikázása" mert valamit meg akar valósítani stb... lehet nem itt kell keresni a megoldást






Az biztos, hogy nem itt kell megoldást keresned, illetve már megírták. Vegyél egy számodra megfelelő teljesítményű autót. Mindenesetre a koromfelhővel majd csinálj valamit, nehogy mégis gyengére sikeredjen az alkotásod és befékezzen valaki előtted te meg kispóroltad a féket.

Rocker0728
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rocker0728

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 15:44


compact írta:
Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét alatt terveztem ezt az egészet )


Jól sejtettem, ebből a pár sorból nekem le is jött, hogy gőzöd sincs, hogy hogy fog és egyáltalán miből áll össze egy ilyen dolog!
Ahogy irtad nem vagyunk egyformák "még szerencse", úgyhogy én jó álmodozást kivánok neked!

Nem baj látom a kérdésre konkrétan senki nem válaszolt csak a másik "fikázása" mert valamit meg akar valósítani stb... lehet nem itt kell keresni a megoldást







compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 12:55


Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét allat terveztemezt az egészet )


Jól sejtettem, ebből a pár sorból nekem le is jött, hogy gőzöd sincs, hogy hogy fog és egyáltalán miből áll össze egy ilyen dolog!
Ahogy irtad nem vagyunk egyformák "még szerencse", úgyhogy én jó álmodozást kivánok neked!





Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 11:36


Rocker0728 írta: nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni"


Én egy 1,7D Opel Combo-val aláztam ilyeneket, ha egy gyári 30D-vel nem megy, ott nem feltétlen az autó a ludas....



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 11:28


Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét allat terveztemezt az egészet )


Sok sikert az építéshez, csak ezt tudom kívánni.
Engem már nem érdekelnek az ilyen dolgok, a múltkor véletlen többsávos körforgóban "beslisszoltam egy szép 7-es mellé. Majd mikor ződ lett a lámpa eltiporta neki a márkatársam, nejemmel jót röhögtünk, mekkora "puha pöcs" lehetett, hogy melléálltam az öreg táskás szemű 3-ommal.....
Meg inkább a gyerekeimre meg az unokámra költöm a pénzem.

Rocker0728
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rocker0728

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 11:18


compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét allat terveztemezt az egészet )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 10:20


compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



arra nincs keret, csak 50ezres tutying boxra oszt ezzel lesz majd nagy sztrítréjszingelés....

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 10:00


Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!