« előző123következő »
SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 10:27


csatis1 írta:
SP_323i írta:
csatis1 írta:
SP_323i írta:
csatis1 írta:
SP_323i írta: Gondoltam feldobom azért mégis csak ezt a témát, mert van megoldás a 320->330 fék update-nak

Ügye az első fék nem probléma csak a hátsó a kézifék miatt, de ITT van egy megoldás


Én úgy oldottam meg a 18d-mre felrakott 30i hátsó tárcsánál a kéziféket, hogy leszedtük lánggal az eredeti betétekről a ferrodot, hajlítottunk és hegesztettünk rá 8mm (2x4mm) vastag lemezt és arra lett felrakva 6mm-es ferrodo ha jól emlékszem még a méretekre.
Nem kell mással bíbelődni, elég a betéteket rendbe rakni.



Igen ez a kézenfekvő megoldás, hisz így rendesen adott a körív, a linkes vágás hegesztéses dolognál ha nem vagy pontos, akkor elmegy a körív és soha nem lesz normális a kézifék. Amúgy 160-185 mm a kézifék méret.
A féknyereg csont nélkül ráment a kisebb lengőkarra?


Simán felment előre is hátra is a nyereg. nem volt gond. Csak a kézifékkel kellett várni egy kicsit mire elkészült. Ki kellett találni hogy mi lenne a legegyszerűbb megoldás rá...
A 6 és 4 dugattyús nyergekkel leszek gondban, arra még találnom kell egy normális helyet ahol a konzolokat profin megcsinálják. És lehetőleg nem arany+platina árban.
Ha van ötlet/ismertek ilyen műhelyet vagy céget, ne tartsátok magatokban!


Rémlik valami
A poweren követem az eseményeket
EZ nem játszós megoldás? Mondjuk 996-os nyereghez van nem ahhoz a szörnyeteghez, amit szereztél



Láttam már ezt is, de nem lesz jó sajna. Azok a nyergek sokkal kisebbek, plusz nekem echt M3 csonkállványhoz kell, mivel az M3 alól lesz minden átpakolva a touring alá.
De azért köszi...
Olyan hely kellene, ahol egyedileg gyártanák le a konzolokat.


Én köszi a hasznos infot!



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 10:16


SP_323i írta:
csatis1 írta:
SP_323i írta:
csatis1 írta:
SP_323i írta: Gondoltam feldobom azért mégis csak ezt a témát, mert van megoldás a 320->330 fék update-nak

Ügye az első fék nem probléma csak a hátsó a kézifék miatt, de ITT van egy megoldás


Én úgy oldottam meg a 18d-mre felrakott 30i hátsó tárcsánál a kéziféket, hogy leszedtük lánggal az eredeti betétekről a ferrodot, hajlítottunk és hegesztettünk rá 8mm (2x4mm) vastag lemezt és arra lett felrakva 6mm-es ferrodo ha jól emlékszem még a méretekre.
Nem kell mással bíbelődni, elég a betéteket rendbe rakni.



Igen ez a kézenfekvő megoldás, hisz így rendesen adott a körív, a linkes vágás hegesztéses dolognál ha nem vagy pontos, akkor elmegy a körív és soha nem lesz normális a kézifék. Amúgy 160-185 mm a kézifék méret.
A féknyereg csont nélkül ráment a kisebb lengőkarra?


Simán felment előre is hátra is a nyereg. nem volt gond. Csak a kézifékkel kellett várni egy kicsit mire elkészült. Ki kellett találni hogy mi lenne a legegyszerűbb megoldás rá...
A 6 és 4 dugattyús nyergekkel leszek gondban, arra még találnom kell egy normális helyet ahol a konzolokat profin megcsinálják. És lehetőleg nem arany+platina árban.
Ha van ötlet/ismertek ilyen műhelyet vagy céget, ne tartsátok magatokban!


Rémlik valami
A poweren követem az eseményeket
EZ nem játszós megoldás? Mondjuk 996-os nyereghez van nem ahhoz a szörnyeteghez, amit szereztél



Láttam már ezt is, de nem lesz jó sajna. Azok a nyergek sokkal kisebbek, plusz nekem echt M3 csonkállványhoz kell, mivel az M3 alól lesz minden átpakolva a touring alá.
De azért köszi...
Olyan hely kellene, ahol egyedileg gyártanák le a konzolokat.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 10:02


csatis1 írta:
SP_323i írta:
csatis1 írta:
SP_323i írta: Gondoltam feldobom azért mégis csak ezt a témát, mert van megoldás a 320->330 fék update-nak

Ügye az első fék nem probléma csak a hátsó a kézifék miatt, de ITT van egy megoldás


Én úgy oldottam meg a 18d-mre felrakott 30i hátsó tárcsánál a kéziféket, hogy leszedtük lánggal az eredeti betétekről a ferrodot, hajlítottunk és hegesztettünk rá 8mm (2x4mm) vastag lemezt és arra lett felrakva 6mm-es ferrodo ha jól emlékszem még a méretekre.
Nem kell mással bíbelődni, elég a betéteket rendbe rakni.



Igen ez a kézenfekvő megoldás, hisz így rendesen adott a körív, a linkes vágás hegesztéses dolognál ha nem vagy pontos, akkor elmegy a körív és soha nem lesz normális a kézifék. Amúgy 160-185 mm a kézifék méret.
A féknyereg csont nélkül ráment a kisebb lengőkarra?


Simán felment előre is hátra is a nyereg. nem volt gond. Csak a kézifékkel kellett várni egy kicsit mire elkészült. Ki kellett találni hogy mi lenne a legegyszerűbb megoldás rá...
A 6 és 4 dugattyús nyergekkel leszek gondban, arra még találnom kell egy normális helyet ahol a konzolokat profin megcsinálják. És lehetőleg nem arany+platina árban.
Ha van ötlet/ismertek ilyen műhelyet vagy céget, ne tartsátok magatokban!


Rémlik valami
A poweren követem az eseményeket
EZ nem játszós megoldás? Mondjuk 996-os nyereghez van nem ahhoz a szörnyeteghez, amit szereztél



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 09:48


SP_323i írta:
csatis1 írta:
SP_323i írta: Gondoltam feldobom azért mégis csak ezt a témát, mert van megoldás a 320->330 fék update-nak

Ügye az első fék nem probléma csak a hátsó a kézifék miatt, de ITT van egy megoldás


Én úgy oldottam meg a 18d-mre felrakott 30i hátsó tárcsánál a kéziféket, hogy leszedtük lánggal az eredeti betétekről a ferrodot, hajlítottunk és hegesztettünk rá 8mm (2x4mm) vastag lemezt és arra lett felrakva 6mm-es ferrodo ha jól emlékszem még a méretekre.
Nem kell mással bíbelődni, elég a betéteket rendbe rakni.



Igen ez a kézenfekvő megoldás, hisz így rendesen adott a körív, a linkes vágás hegesztéses dolognál ha nem vagy pontos, akkor elmegy a körív és soha nem lesz normális a kézifék. Amúgy 160-185 mm a kézifék méret.
A féknyereg csont nélkül ráment a kisebb lengőkarra?


Simán felment előre is hátra is a nyereg. nem volt gond. Csak a kézifékkel kellett várni egy kicsit mire elkészült. Ki kellett találni hogy mi lenne a legegyszerűbb megoldás rá...
A 6 és 4 dugattyús nyergekkel leszek gondban, arra még találnom kell egy normális helyet ahol a konzolokat profin megcsinálják. És lehetőleg nem arany+platina árban.
Ha van ötlet/ismertek ilyen műhelyet vagy céget, ne tartsátok magatokban!

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 09:31


csatis1 írta:
SP_323i írta: Gondoltam feldobom azért mégis csak ezt a témát, mert van megoldás a 320->330 fék update-nak

Ügye az első fék nem probléma csak a hátsó a kézifék miatt, de ITT van egy megoldás


Én úgy oldottam meg a 18d-mre felrakott 30i hátsó tárcsánál a kéziféket, hogy leszedtük lánggal az eredeti betétekről a ferrodot, hajlítottunk és hegesztettünk rá 8mm (2x4mm) vastag lemezt és arra lett felrakva 6mm-es ferrodo ha jól emlékszem még a méretekre.
Nem kell mással bíbelődni, elég a betéteket rendbe rakni.



Igen ez a kézenfekvő megoldás, hisz így rendesen adott a körív, a linkes vágás hegesztéses dolognál ha nem vagy pontos, akkor elmegy a körív és soha nem lesz normális a kézifék. Amúgy 160-185 mm a kézifék méret.
A féknyereg csont nélkül ráment a kisebb lengőkarra?


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 09:03


SP_323i írta: Gondoltam feldobom azért mégis csak ezt a témát, mert van megoldás a 320->330 fék update-nak

Ügye az első fék nem probléma csak a hátsó a kézifék miatt, de ITT van egy megoldás


Én úgy oldottam meg a 18d-mre felrakott 30i hátsó tárcsánál a kéziféket, hogy leszedtük lánggal az eredeti betétekről a ferrodot, hajlítottunk és hegesztettünk rá 8mm (2x4mm) vastag lemezt és arra lett felrakva 6mm-es ferrodo ha jól emlékszem még a méretekre.
Nem kell mással bíbelődni, elég a betéteket rendbe rakni.



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 08:37


Gondoltam feldobom azért mégis csak ezt a témát, mert van megoldás a 320->330 fék update-nak

Ügye az első fék nem probléma csak a hátsó a kézifék miatt, de ITT van egy megoldás


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 14:01


Neo954 írta:
SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta: Még így is idegbajt kapok, hogyha a kedvenc kanyarjaimban nem tudok saját tempóban áthaladni vmi mazsola miatt az egyenesben parketán menni meg nem művészet. Az maradjon a kicsi huszároknak


Szívemből beszélsz!
Én Ausztriába jártam gyakorolni pályanapok előtt, Rohonc és Léka közé a szerpentinre sokat, elenyésző autóforgalom, az aszfalt meg mint a csiszolóvászon.
Tavasszal kirándulunk egyet oda autóval, ha van kedved csatlakozni, szívesen várunk!


Igen már privibe beszéltük, visszatérünk majd rá.


Köszi az invitálást, de szerintem nem valószínű h tudok menni :
Jelenleg permanens lakásfelújításban vagyunk, ami csak nyeli a zsét, ráadásul úgy néz ki, hogy tavasszal (vagy amint megvan a zsé rá) fel kell újítani az automata váltót a vas alatt, ami szintén nem 2 fillér lesz szóval spórolás van ezerrel
bár lehet, hogy ebből 6gangos kézi váltó lesz a végén, csak még nem igazán tudtam elmélkedni rajta


Váltóolajcserém nekem is lesz valamikor, de én nem adnám semmiért sem az automata váltóm.
A kirándulásra majd tavasszal visszatérünk addig még sok víz lefolyik a Dunán.


Az még nem nagy összeg
Viszont az a lerakódás ami a régiben volt ...
Én se szívesen válnék meg tőle, de komoly végösszeg lehet a ragaszkodás vége

Ha érdekel, akkor keresek az automata váltós topkit itt és tolok fel képet oda. Csak hogy ne érjen váratlanul az olajcsere



Okés!
Én mióta megvettem tervezem a cserét, csak nem tudom pontosan milyen váltó van benne, mert az olajjal együtt a szűrő is cserélve lenne.
Múltkor linkelt a Yellow egy jó kis cikket, leteszteltem a váltót, 2200-2400 fordulatnál már elengedte a fék pedig tövig nyomtam neki.
Minden funkcionál rajta rendesen,csak a magam nyugtatása miatt tervezem az olajcserét (a sperrdifiben is), mert nem tudom, hogy előtte mikor volt cserélve, és az intervallumot sem tudom.


Ott a nyomatékváltó topkiban


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 13:11


SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta: Még így is idegbajt kapok, hogyha a kedvenc kanyarjaimban nem tudok saját tempóban áthaladni vmi mazsola miatt az egyenesben parketán menni meg nem művészet. Az maradjon a kicsi huszároknak


Szívemből beszélsz!
Én Ausztriába jártam gyakorolni pályanapok előtt, Rohonc és Léka közé a szerpentinre sokat, elenyésző autóforgalom, az aszfalt meg mint a csiszolóvászon.
Tavasszal kirándulunk egyet oda autóval, ha van kedved csatlakozni, szívesen várunk!


Igen már privibe beszéltük, visszatérünk majd rá.


Köszi az invitálást, de szerintem nem valószínű h tudok menni :
Jelenleg permanens lakásfelújításban vagyunk, ami csak nyeli a zsét, ráadásul úgy néz ki, hogy tavasszal (vagy amint megvan a zsé rá) fel kell újítani az automata váltót a vas alatt, ami szintén nem 2 fillér lesz szóval spórolás van ezerrel
bár lehet, hogy ebből 6gangos kézi váltó lesz a végén, csak még nem igazán tudtam elmélkedni rajta


Váltóolajcserém nekem is lesz valamikor, de én nem adnám semmiért sem az automata váltóm.
A kirándulásra majd tavasszal visszatérünk addig még sok víz lefolyik a Dunán.


Az még nem nagy összeg
Viszont az a lerakódás ami a régiben volt ...
Én se szívesen válnék meg tőle, de komoly végösszeg lehet a ragaszkodás vége

Ha érdekel, akkor keresek az automata váltós topkit itt és tolok fel képet oda. Csak hogy ne érjen váratlanul az olajcsere



Okés!
Én mióta megvettem tervezem a cserét, csak nem tudom pontosan milyen váltó van benne, mert az olajjal együtt a szűrő is cserélve lenne.
Múltkor linkelt a Yellow egy jó kis cikket, leteszteltem a váltót, 2200-2400 fordulatnál már elengedte a fék pedig tövig nyomtam neki.
Minden funkcionál rajta rendesen,csak a magam nyugtatása miatt tervezem az olajcserét (a sperrdifiben is), mert nem tudom, hogy előtte mikor volt cserélve, és az intervallumot sem tudom.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 12:39


Neo954 írta:
SP_323i írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta: Még így is idegbajt kapok, hogyha a kedvenc kanyarjaimban nem tudok saját tempóban áthaladni vmi mazsola miatt az egyenesben parketán menni meg nem művészet. Az maradjon a kicsi huszároknak


Szívemből beszélsz!
Én Ausztriába jártam gyakorolni pályanapok előtt, Rohonc és Léka közé a szerpentinre sokat, elenyésző autóforgalom, az aszfalt meg mint a csiszolóvászon.
Tavasszal kirándulunk egyet oda autóval, ha van kedved csatlakozni, szívesen várunk!


Igen már privibe beszéltük, visszatérünk majd rá.


Köszi az invitálást, de szerintem nem valószínű h tudok menni :
Jelenleg permanens lakásfelújításban vagyunk, ami csak nyeli a zsét, ráadásul úgy néz ki, hogy tavasszal (vagy amint megvan a zsé rá) fel kell újítani az automata váltót a vas alatt, ami szintén nem 2 fillér lesz szóval spórolás van ezerrel
bár lehet, hogy ebből 6gangos kézi váltó lesz a végén, csak még nem igazán tudtam elmélkedni rajta


Váltóolajcserém nekem is lesz valamikor, de én nem adnám semmiért sem az automata váltóm.
A kirándulásra majd tavasszal visszatérünk addig még sok víz lefolyik a Dunán.


Az még nem nagy összeg
Viszont az a lerakódás ami a régiben volt ...
Én se szívesen válnék meg tőle, de komoly végösszeg lehet a ragaszkodás vége

Ha érdekel, akkor keresek az automata váltós topkit itt és tolok fel képet oda. Csak hogy ne érjen váratlanul az olajcsere



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 12:08


SP_323i írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta: Még így is idegbajt kapok, hogyha a kedvenc kanyarjaimban nem tudok saját tempóban áthaladni vmi mazsola miatt az egyenesben parketán menni meg nem művészet. Az maradjon a kicsi huszároknak


Szívemből beszélsz!
Én Ausztriába jártam gyakorolni pályanapok előtt, Rohonc és Léka közé a szerpentinre sokat, elenyésző autóforgalom, az aszfalt meg mint a csiszolóvászon.
Tavasszal kirándulunk egyet oda autóval, ha van kedved csatlakozni, szívesen várunk!


Igen már privibe beszéltük, visszatérünk majd rá.


Köszi az invitálást, de szerintem nem valószínű h tudok menni :
Jelenleg permanens lakásfelújításban vagyunk, ami csak nyeli a zsét, ráadásul úgy néz ki, hogy tavasszal (vagy amint megvan a zsé rá) fel kell újítani az automata váltót a vas alatt, ami szintén nem 2 fillér lesz szóval spórolás van ezerrel
bár lehet, hogy ebből 6gangos kézi váltó lesz a végén, csak még nem igazán tudtam elmélkedni rajta


Váltóolajcserém nekem is lesz valamikor, de én nem adnám semmiért sem az automata váltóm.
A kirándulásra majd tavasszal visszatérünk addig még sok víz lefolyik a Dunán.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:58


Pocses írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta: Még így is idegbajt kapok, hogyha a kedvenc kanyarjaimban nem tudok saját tempóban áthaladni vmi mazsola miatt az egyenesben parketán menni meg nem művészet. Az maradjon a kicsi huszároknak


Szívemből beszélsz!
Én Ausztriába jártam gyakorolni pályanapok előtt, Rohonc és Léka közé a szerpentinre sokat, elenyésző autóforgalom, az aszfalt meg mint a csiszolóvászon.
Tavasszal kirándulunk egyet oda autóval, ha van kedved csatlakozni, szívesen várunk!


Igen már privibe beszéltük, visszatérünk majd rá.


Köszi az invitálást, de szerintem nem valószínű h tudok menni :
Jelenleg permanens lakásfelújításban vagyunk, ami csak nyeli a zsét, ráadásul úgy néz ki, hogy tavasszal (vagy amint megvan a zsé rá) fel kell újítani az automata váltót a vas alatt, ami szintén nem 2 fillér lesz szóval spórolás van ezerrel
bár lehet, hogy ebből 6gangos kézi váltó lesz a végén, csak még nem igazán tudtam elmélkedni rajta

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:41


Neo954 írta:
SP_323i írta: Még így is idegbajt kapok, hogyha a kedvenc kanyarjaimban nem tudok saját tempóban áthaladni vmi mazsola miatt az egyenesben parketán menni meg nem művészet. Az maradjon a kicsi huszároknak


Szívemből beszélsz!
Én Ausztriába jártam gyakorolni pályanapok előtt, Rohonc és Léka közé a szerpentinre sokat, elenyésző autóforgalom, az aszfalt meg mint a csiszolóvászon.
Tavasszal kirándulunk egyet oda autóval, ha van kedved csatlakozni, szívesen várunk!


Igen már privibe beszéltük, visszatérünk majd rá.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:38


SP_323i írta: Még így is idegbajt kapok, hogyha a kedvenc kanyarjaimban nem tudok saját tempóban áthaladni vmi mazsola miatt az egyenesben parketán menni meg nem művészet. Az maradjon a kicsi huszároknak


Szívemből beszélsz!
Én Ausztriába jártam gyakorolni pályanapok előtt, Rohonc és Léka közé a szerpentinre sokat, elenyésző autóforgalom, az aszfalt meg mint a csiszolóvászon.
Tavasszal kirándulunk egyet oda autóval, ha van kedved csatlakozni, szívesen várunk!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:25


SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


Ebből kettőnk között nem lesz vita
Viszont ahogy írtam, hogyha vki ilyet a fejébe vesz, akkor abból nehéz kiverni. Szerintem pár hsz nem elég hozzá. Én már túl vagyok egy ilyen korszakon, ráadásul motorral úgyhogy könnyen beszélek, de akinek még benne van a bugi a lábában azt nem könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Viszont ha már vki épít egy ilyen vasat, akkor legalább jól csinálja, ne az elcseszésen múljon bárki élete vagy egészsége.

ui
Amúgy pálya párti vagyok én is. Ég és föld ott csapatni mint közúton. Mondhatni verseny tapasztalat


én annak örülök, hogy hamarosan a közelben (25km) megépül a Hell Ring. alig várom. végre valami lesz a közelben.... én is gondolkozom egy E30-on már egy ideje, játszós autó gyanánt télre... egy Lada ócsóbb lene, na de kérem, azé BMW az BMW

« előző123következő »