John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2021. szeptember 25. szombat, 11:45


Sziasztok.Fl előtti 316I-m hez tud valaki jobb első Fékmunkahenger cikkszámot írni? Oem-ben csak a porvédőket adja be,köszi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2021. augusztus 31. kedd, 19:35


panelsniper írta: Sziasztok,
mitől lehet az hogy ha benyomom a fékpedált akkor "ropogást" lehet hallani? Nem tudom szebben leírni, de tényleg ha megyek az autóval és fékezek akkor ahogy lenyomom a pedált, akkor ropog, illetve pattan valami. Mindegy hogy a motor jár vagy csak állóhelyzetben nyomom le a pedált. És ami még érdekes, hogy csak az első nyomásra jön elő ez a hang. Utána ha többször nyomom le a pedált akkor ez a hang megszűnik. Illetve ezt azután vettem észre, miután fékfolyadékot cseréltek az autón. Lehetséges hogy nem rendesen légtelenítették le a fékköröket?
Ha tudok akkor megpróbálok csinálni egy videót is róla.
Köszi!


hát ha utána jött elő, akkor lehetséges. én azt mondanám, az ABS tömb levegősödött fel valószínű. viszont ha ez van, akkor a sima légtelenítés már kevés. géppel, a megfelelő programmal, kell elvégezni, amikor is megmozgatja az ABS tömb minden szelepét. persze ugyanúgy, nyitni kell majd a légtelenítőt, de hozzá kell a gépes légtelenítő funkció.

panelsniper
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz panelsniper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2021. augusztus 31. kedd, 18:47


Sziasztok,
mitől lehet az hogy ha benyomom a fékpedált akkor "ropogást" lehet hallani? Nem tudom szebben leírni, de tényleg ha megyek az autóval és fékezek akkor ahogy lenyomom a pedált, akkor ropog, illetve pattan valami. Mindegy hogy a motor jár vagy csak állóhelyzetben nyomom le a pedált. És ami még érdekes, hogy csak az első nyomásra jön elő ez a hang. Utána ha többször nyomom le a pedált akkor ez a hang megszűnik. Illetve ezt azután vettem észre, miután fékfolyadékot cseréltek az autón. Lehetséges hogy nem rendesen légtelenítették le a fékköröket?
Ha tudok akkor megpróbálok csinálni egy videót is róla.
Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. augusztus 31. kedd, 18:47

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2021. augusztus 27. péntek, 05:39


Azóta megint mentem a kocsival,és semmi dsc hibajelzés nem volt,illetve a tartály kupakja is porszáraz kopp-kopp. Faszán működik a dsc,ma gyors kikanyarodáskor villogott vidáman.A pótféklámpában már megint volt pár bogártetem,lövésem sincs hogy mennek oda be.Már lassan rutin lesz szétszedegetni azt is ez miatt...
A burkolata miatt utálom lebontogatni,mert nem erre van kitalálva ugye.

Anno a pótféklámpám is csinált olyat,hogy hol működött hol nem.Először a kábelre gyanakodtam,de a lámpa volt a rossz.Vettem egy bontottat bele,3000ft-ért Annyi a hibája h. ez nem szürke,hanem fekete színű De nem gondoltam volna,hogy a lámpa a rossz,és nem a vezeték ,vagy a csatlakozó... Ezt sem volt egyszerű kideríteni,sokszor nem is tudtam h. nem működik a 3. féklámpa.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2021. augusztus 27. péntek, 05:59

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2021. július 23. péntek, 09:37


Yellow amúgy köszi a válaszod.Lehet igazad van és ezek nem zárnak légmentesen.
Valami vérző lyuk lehet a kupakon vagy a szenzoron,csak én nem láttam...
Talán majd írnak mások is erre valamit majd késöbb ha elolvassák.
Nyomtam a válaszodra egy köszönömöt.

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2021. július 23. péntek, 17:33

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 20:40


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mivel nem írt senki,inkább rendeltem egy ilyen kupakot újat.
34336774451 a cikkszáma.

8000 ft szállítással együtt.


hát lehet hihetetlen, de még én sem vagyok mindig a gép előtt. attól, hogy be vagyok jelentkezve, csak azért van, mert nem szoktam kijelentkezni. (tudom, hogy a lefelé mutató új az árnak szól)
szerintem ezek nem zárnak teljesen. az ablakmosó tartály kupakja is lyukas. a hűtővízkiegyenlítő kupakja nyomásos, azaz bizonyos nyomás felett elenged, ne a motort nyomja szét valahol. a féktartály is hasonló lehet.
mondjuk nem értem, hogy neked fékezésnél, miért a tartályba ment vissza a folyadék?
fékezésnél a szint változás minimális szinte. észre sem lehet venni. kopott betét esetén sem, hiszen a szint követi a betét kopást.
még akkor sem tudna baj lenni, ha mondjuk a betét félig kopott, majd valaki MAX-ra tölti a szintet, aztán betét kopás után, beteszik az új betétet. de még kopott betét esetén is, ha akkor töltik szintre, majd utána kerül bele az új betét, nem lehetne csurig tele a tartály. én úgy tudom ez úgy van kitalálva.
hogy neked, hogy alakult így, vagy fékezésnél, az akár lehet ABS tömb hiba is. másik irányba dolgozik. vagy fő fékmunkahenger. tudom, most hogy a szintet belőtted, nincs baj. nekem azért fura.

Cseréltettem fékfolyadékot és az idióta szerelő túltöltötte a tartályt.Ennyi volt a dolog,semmi több.Eresztett a lötyi a tartályból a kupaknál,de a szint megfelelő beállítása után már nem tapasztaltam ezt.De bevallom zavar a dolog,mert nem lenne jó ha lemarná a festéket a fékfolyadék ha esetleg még így is nekiáll kifolyni esetleg...Azóta kábé naponta nézegetem...Ugye tömítőgumit vettem hozzá,azt kicseréltem benne,de ugyanúgy folyt kifele a fékfolyadék amíg a szint nem lett beállítva.Azt lett volna jó tudni,hogy normális volt e a folyás,és hogy hol a fenébe tud kimenni a folyadék lezárt kupaknál.Képeket is tettem be ugye.Köszi amúgy a választ.A fékfolyadékkal nem akarok játszani,a fényezés nem olcsó dolog ugye.Inkább rendeltem egy uj kupakot.Ez ugye a kupak,a szenzor és a tömítés is egyben 34336774451 cikkszám alatt...Lehet h. a szenzor(a komplett kupak közepe) nálam nem okés és azért folyt ki a lötyi.Nem hiszem h. a fékfolyadéknak szabadna lenne kifolynia,hisz maró hatású.Ha esetleg van vérző lyuk,akkor oké.De én ilyet nem láttam sem a kupakon,sem a szenzoron...Inkább rendeltem egy uj kupakot,nem örülnék ha kifolyna a fékfolyadék a motortérbe...Az a baj,hogy sehol sem kaptam erre a kérdésre választ,ezért is rendeltem egy uj kupakot szenzorostul,tömítőgumistul...
Ha esetleg valaki még tud erre választ megírhatja. Én nem hiszem h. ennek szabadna eresztenie a féklötyit.Ha direkt tud így kifolyni akkor hol?A kupak menetes részénél ugye tuti nem,csak a szenzor résznél,amit bejelöltem.De szerintem ott sem szabadna neki eresztenie.Nem kaptam senkitől választ,ezért rendeltem inkább egy ilyen s*art...Elég para,hogy csordogált a féklötyi kifele.Okés h. a túltöltés miatt volt,de akkor miért nem látni rajta sehol vérző lyukat?
akkor még1x. alap esetben zár. de bizonyos nyomás felett el fogja engedni. a kérdés az, hogy attól függetlenül, hogy neked tele töltötte, hogy keletkezett akkora nyomás a tartályban?
Írtam.Annyira megtöltötte a szerelő a tartályt,hogy a tartály nyakáig ért a cucc.Mit nem értessz benne? Nem maxig töltötte,hanem a tartály nyakáig.Ezt akkor vettem észre,amikor cseréltem benne a tömítő gumit,mert annyira világos a fékfolyadék.Logikusan belegondolva valami vérző lyuknak kell lenni a kupakon vagy a tartályon ilyen esetre.De ez a rész hol van,mert nézegettem a kupakot és a szenzort is,és nem láttam rajta semmi ilyet.Ha valaki tudja a működését ennek,és leírja nekem h. megnyugodjak akkor max lemondom a rendelést.Ezt csak a parázás miatt rendeltem meg most,mert nem örülnék neki ha esetleg mégis rossz a kupak valamelyik része.A gumitőmítés új,a kupak nem volt repedt,a szenzoron sem láttam semmi különöset.De szerintem csak ott tud kifolyni.De ugye az a kérdés h. ez normális e,és hogy hol folyik ki ha direkt így van kitalálva...Találgatások helyett inkább rendeltem egy uj kupakot,lehet v.mi xar rajta.Én a szenzor részére gondolok,hogy az nem tömít.Ez a kupak közepe ugye.Egy sima gumi van a menetes rész alatt ugye csak.A menetes rész nem ereszthet,csak a szenzor felőli részen folyhatott át.Csak ugye az a bajom,hogy nincs rajta sehol vérző lyuk.Amit linkeltem képet ott csordogált nálam is mikor még max felett volt jóval a szint a balfa** szerelő miatt. Kérdeztem több helyen,de sehol sem tudták a választ erre. Az is lehet,hogy ennek nem szabad kifolynia.Ha valaki pályázik és maxon van a szint akkor csordogál kifele a lötyi?Vagy ha nagy lejtőre állok akkor is? Inkább rendeltem egy ilyen s*art a lelki békém miatt.

A képen folyik kifele a cucc ugye.Na nálam is kb így csordogált kifele.Most szerencsére még nem láttam h. folyna, be van lőve a szint max alattra kicsivel.De mondom parázok h. mi van ha valami nem kerek a kupakkal és kifolyik a festékre a lötty.Mondom naponta nézegetem azt a s*art mostmár...Összekaparnám magam ha le**szná a festéket.A dsc hiba is a túltöltött fékfolyadék miatt volt,mint írtam ugye.A szint beállítása után nincs dsc nyomásszenzor hibám sem.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2021. július 22. csütörtök, 20:49

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 20:19


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mivel nem írt senki,inkább rendeltem egy ilyen kupakot újat.
34336774451 a cikkszáma.

8000 ft szállítással együtt.


hát lehet hihetetlen, de még én sem vagyok mindig a gép előtt. attól, hogy be vagyok jelentkezve, csak azért van, mert nem szoktam kijelentkezni. (tudom, hogy a lefelé mutató új az árnak szól)
szerintem ezek nem zárnak teljesen. az ablakmosó tartály kupakja is lyukas. a hűtővízkiegyenlítő kupakja nyomásos, azaz bizonyos nyomás felett elenged, ne a motort nyomja szét valahol. a féktartály is hasonló lehet.
mondjuk nem értem, hogy neked fékezésnél, miért a tartályba ment vissza a folyadék?
fékezésnél a szint változás minimális szinte. észre sem lehet venni. kopott betét esetén sem, hiszen a szint követi a betét kopást.
még akkor sem tudna baj lenni, ha mondjuk a betét félig kopott, majd valaki MAX-ra tölti a szintet, aztán betét kopás után, beteszik az új betétet. de még kopott betét esetén is, ha akkor töltik szintre, majd utána kerül bele az új betét, nem lehetne csurig tele a tartály. én úgy tudom ez úgy van kitalálva.
hogy neked, hogy alakult így, vagy fékezésnél, az akár lehet ABS tömb hiba is. másik irányba dolgozik. vagy fő fékmunkahenger. tudom, most hogy a szintet belőtted, nincs baj. nekem azért fura.

Cseréltettem fékfolyadékot és az idióta szerelő túltöltötte a tartályt.Ennyi volt a dolog,semmi több.Eresztett a lötyi a tartályból a kupaknál,de a szint megfelelő beállítása után már nem tapasztaltam ezt.De bevallom zavar a dolog,mert nem lenne jó ha lemarná a festéket a fékfolyadék ha esetleg még így is nekiáll kifolyni esetleg...Azóta kábé naponta nézegetem...Ugye tömítőgumit vettem hozzá,azt kicseréltem benne,de ugyanúgy folyt kifele a fékfolyadék amíg a szint nem lett beállítva.Azt lett volna jó tudni,hogy normális volt e a folyás,és hogy hol a fenébe tud kimenni a folyadék lezárt kupaknál.Képeket is tettem be ugye.Köszi amúgy a választ.A fékfolyadékkal nem akarok játszani,a fényezés nem olcsó dolog ugye.Inkább rendeltem egy uj kupakot.Ez ugye a kupak,a szenzor és a tömítés is egyben 34336774451 cikkszám alatt...Lehet h. a szenzor(a komplett kupak közepe) nálam nem okés és azért folyt ki a lötyi.Nem hiszem h. a fékfolyadéknak szabadna lenne kifolynia,hisz maró hatású.Ha esetleg van vérző lyuk,akkor oké.De én ilyet nem láttam sem a kupakon,sem a szenzoron...Inkább rendeltem egy uj kupakot,nem örülnék ha kifolyna a fékfolyadék a motortérbe...Az a baj,hogy sehol sem kaptam erre a kérdésre választ,ezért is rendeltem egy uj kupakot szenzorostul,tömítőgumistul...
Ha esetleg valaki még tud erre választ megírhatja. Én nem hiszem h. ennek szabadna eresztenie a féklötyit.Ha direkt tud így kifolyni akkor hol?A kupak menetes részénél ugye tuti nem,csak a szenzor résznél,amit bejelöltem.De szerintem ott sem szabadna neki eresztenie.Nem kaptam senkitől választ,ezért rendeltem inkább egy ilyen s*art...Elég para,hogy csordogált a féklötyi kifele.Okés h. a túltöltés miatt volt,de akkor miért nem látni rajta sehol vérző lyukat?


akkor még1x. alap esetben zár. de bizonyos nyomás felett el fogja engedni. a kérdés az, hogy attól függetlenül, hogy neked tele töltötte, hogy keletkezett akkora nyomás a tartályban?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 20:15


YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mivel nem írt senki,inkább rendeltem egy ilyen kupakot újat.
34336774451 a cikkszáma.

8000 ft szállítással együtt.


hát lehet hihetetlen, de még én sem vagyok mindig a gép előtt. attól, hogy be vagyok jelentkezve, csak azért van, mert nem szoktam kijelentkezni. (tudom, hogy a lefelé mutató új az árnak szól)
szerintem ezek nem zárnak teljesen. az ablakmosó tartály kupakja is lyukas. a hűtővízkiegyenlítő kupakja nyomásos, azaz bizonyos nyomás felett elenged, ne a motort nyomja szét valahol. a féktartály is hasonló lehet.
mondjuk nem értem, hogy neked fékezésnél, miért a tartályba ment vissza a folyadék?
fékezésnél a szint változás minimális szinte. észre sem lehet venni. kopott betét esetén sem, hiszen a szint követi a betét kopást.
még akkor sem tudna baj lenni, ha mondjuk a betét félig kopott, majd valaki MAX-ra tölti a szintet, aztán betét kopás után, beteszik az új betétet. de még kopott betét esetén is, ha akkor töltik szintre, majd utána kerül bele az új betét, nem lehetne csurig tele a tartály. én úgy tudom ez úgy van kitalálva.
hogy neked, hogy alakult így, vagy fékezésnél, az akár lehet ABS tömb hiba is. másik irányba dolgozik. vagy fő fékmunkahenger. tudom, most hogy a szintet belőtted, nincs baj. nekem azért fura.

Cseréltettem fékfolyadékot és az idióta szerelő túltöltötte a tartályt.Ennyi volt a dolog,semmi több.Eresztett a lötyi a tartályból a kupaknál,de a szint megfelelő beállítása után már nem tapasztaltam ezt.De bevallom zavar a dolog,mert nem lenne jó ha lemarná a festéket a fékfolyadék ha esetleg még így is nekiáll kifolyni esetleg...Azóta kábé naponta nézegetem...Ugye tömítőgumit vettem hozzá,azt kicseréltem benne,de ugyanúgy folyt kifele a fékfolyadék amíg a szint nem lett beállítva.Azt lett volna jó tudni,hogy normális volt e a folyás,és hogy hol a fenébe tud kimenni a folyadék lezárt kupaknál.Képeket is tettem be ugye.Köszi amúgy a választ.A fékfolyadékkal nem akarok játszani,a fényezés nem olcsó dolog ugye.Inkább rendeltem egy uj kupakot.Ez ugye a kupak,a szenzor és a tömítés is egyben 34336774451 cikkszám alatt...Lehet h. a szenzor(a komplett kupak közepe) nálam nem okés és azért folyt ki a lötyi.Nem hiszem h. a fékfolyadéknak szabadna lenne kifolynia,hisz maró hatású.Ha esetleg van vérző lyuk,akkor oké.De én ilyet nem láttam sem a kupakon,sem a szenzoron...Inkább rendeltem egy uj kupakot,nem örülnék ha kifolyna a fékfolyadék a motortérbe...Az a baj,hogy sehol sem kaptam erre a kérdésre választ,ezért is rendeltem egy uj kupakot szenzorostul,tömítőgumistul...
Ha esetleg valaki még tud erre választ megírhatja. Én nem hiszem h. ennek szabadna eresztenie a féklötyit.Ha direkt tud így kifolyni akkor hol?A kupak menetes részénél ugye tuti nem,csak a szenzor résznél,amit bejelöltem.De szerintem ott sem szabadna neki eresztenie.Nem kaptam senkitől választ,ezért rendeltem inkább egy ilyen s*art...Elég para,hogy csordogált a féklötyi kifele.Okés h. a túltöltés miatt volt,de akkor miért nem látni rajta sehol vérző lyukat?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 19:15


Bitu79 írta: Mivel nem írt senki,inkább rendeltem egy ilyen kupakot újat.
34336774451 a cikkszáma.

8000 ft szállítással együtt.


hát lehet hihetetlen, de még én sem vagyok mindig a gép előtt. attól, hogy be vagyok jelentkezve, csak azért van, mert nem szoktam kijelentkezni. (tudom, hogy a lefelé mutató új az árnak szól)
szerintem ezek nem zárnak teljesen. az ablakmosó tartály kupakja is lyukas. a hűtővízkiegyenlítő kupakja nyomásos, azaz bizonyos nyomás felett elenged, ne a motort nyomja szét valahol. a féktartály is hasonló lehet.
mondjuk nem értem, hogy neked fékezésnél, miért a tartályba ment vissza a folyadék?
fékezésnél a szint változás minimális szinte. észre sem lehet venni. kopott betét esetén sem, hiszen a szint követi a betét kopást.
még akkor sem tudna baj lenni, ha mondjuk a betét félig kopott, majd valaki MAX-ra tölti a szintet, aztán betét kopás után, beteszik az új betétet. de még kopott betét esetén is, ha akkor töltik szintre, majd utána kerül bele az új betét, nem lehetne csurig tele a tartály. én úgy tudom ez úgy van kitalálva.
hogy neked, hogy alakult így, vagy fékezésnél, az akár lehet ABS tömb hiba is. másik irányba dolgozik. vagy fő fékmunkahenger. tudom, most hogy a szintet belőtted, nincs baj. nekem azért fura.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 18:32


Mivel nem írt senki,inkább rendeltem egy ilyen kupakot újat.
34336774451 a cikkszáma.

8000 ft szállítással együtt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 10:29


Egy kérdés.Van ugye a fékolaj tartályon a kupak,amin rajta van az érzékelő szenzor.Én ugye cseréltem benne tömítést is.Amikor max szint felett volt a tartály,majdnem a tartály nyakáig,akkor uj tömítőgumival is kifolyt a tartályból a cucc.Most a max szint alatt van 1-2 mm-el a szint és azóta sem folyik semmi szerencsére.Az a kérdésem,hogy a túltöltött folyadék hol tudott kifolyni a tartályból?A tartály gondolom nem lehet hermetikusan zárt...A kupakot és a tartályt átnéztem,nem repedtek sehol.Ugye lett bele tömítés is véve.Az érzékelő rész érdekelne,hogy esetleg annak lehet e valami hibája,ami miatt kifolyt a lötyi a tartályból.Még most is bennem van a kisördög azóta...
Esetleg a kupakon mégis van valami kis vérző lyuk csak én nem vettem észre?A fékfolyadék a tartály tetejénél eresztett kicsit,mikor túl volt töltve,a keretezett részen,gondolom innét folyt le tovább a tartály tetejére a fékfolyadék,a képen a keretezett résznél.Esetleg lehet valami vérző lyuk talán a kupakon,vagy csak átfolyt a tömítőgumi és a szenzor széle között a cucc ahol gondolom?A kupak menetnél nem hiszem h. ki tudott volna folyni,a szenzor forgó része engedhette talán át a keretezett résznél.

Ugye így néz ki a kupak:

https://www.usedvictoria.com/c...h_33148699

Ez normális dolog volt?



Amit bekereteztem a képen,talán ott tudott kifolyni a lötyi?Nagy nehezen vadásztam valami képet a netről Esetleg a kifolyás lehet e a szenzor hibája a tetejénél,ez érdekelne. Talán a szenzor házán van valami kis repedés a teteje körül,és ott jutott ki a lötyi?Nem szeretném ha ismét megtörténne,mert ugye festéket eszik a fékfolyadék.Annyira gondolom nem lehet zárt a kupak,mint mondjuk egy kólásflakon,mert akkor meg eldurranhatna akármi a nyomástól...Bocs a buta kérdésem miatt,csak nem lenne jó ha ki tudna folyni ismét a cuccli.Esetleg valami vérző lyuk van a szenzor teteje körül?Ezt hogy oldotta meg a BMW?

A második képet is a netről szedtem,de nálam is kb. így folyt ki.Ez majdnem ugyanolyan kialakítású szenzor,mint az e46-nál.E60-e92-ig van ez a szenzor amúgy.
Mennyire normális,hogy a túl sok lötyi így kifolyik?Max szint alatt egy kicsivel ugye már nem tapasztaltam ezt.



Utoljára szerkesztve (12 alkalommal): 2021. július 22. csütörtök, 11:37

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2018. július 01. vasárnap, 11:12


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!


hát ha maga a cserélt csődarab előtt el tudod zárni, akkor elég csak azon az oldalon légteleníteni. persze figyelve, hogy a tartályban meg legyen a szint.
INPA-ban van egy opció, ami elvileg légtelenítést csinál. ASC/DSC-n belül van, most hirtelen fejből nem tudom. a féket kell benyomni, majd darál egy jót, meg remegteti a pedált. d eén szerintem ez csak a az ABS tömbben mozgatja át a dugattyúkat.

Köszönöm szépen,akkor nekiállok.(Mégsem a hajlékony cső hanem a fémcső szivárog közvetlen a hajlékonycső felett ami bemegy a kasztni alá... Azt hol kell megbontani ha megrendeltem?)Csavarhúzónál van elrohadva...Realom-ben hanyas számút kell megrendelnem?







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. július 01. vasárnap, 13:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. július 01. vasárnap, 11:08


John írta: Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!


hát ha maga a cserélt csődarab előtt el tudod zárni, akkor elég csak azon az oldalon légteleníteni. persze figyelve, hogy a tartályban meg legyen a szint.
INPA-ban van egy opció, ami elvileg légtelenítést csinál. ASC/DSC-n belül van, most hirtelen fejből nem tudom. a féket kell benyomni, majd darál egy jót, meg remegteti a pedált. d eén szerintem ez csak a az ABS tömbben mozgatja át a dugattyúkat.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2018. július 01. vasárnap, 00:24


Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. július 01. vasárnap, 00:25

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. december 11. hétfő, 12:18


gulyi írta:
Benyo89 írta:
gulyi írta: Sziasztok!
A következő probléma jött elő nálam ma, hogy alacsony fordulatnál nem termel vákumot a fék rásegítő.Araszolás közben, majdnem bele mentem az előttem haladóba,mert fel keményedett a fékpedál és nem bírtam megállni.Országúton nem jelentkezett hiba fékezéskor
Jelentkezett már valakinek ilyen?
Köszi a válaszokat


Szia!

Nekem is ez volt. Tönkrement a vákumpumpa nálam.
1 fékezést tudott kb utána felkeményedett.
Nálam sajnos telenyomta olajjal a főfékhengert így az is cserés lett...
Nem tudom miért találta ki ezt a pumpás megoldást a bmw... szívó motor termel annyit amennyit kell pumpa nélkül is... Szerintem.
Remélem segítettem.


Oké, de a pumpába miromlik el? A tömítés? Vagy mi?



Hát jó kérdés mert végülis nem egy bonyolult szerkezet. Így visszagondolva szerintem elég lett volna tömítést cserélni. De azt hiszem nekem bontottat raktak bele. Más lehet jobban tudja mint én.