Elküldve: 2014. március 11. kedd, 12:33
GRM írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?
igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz
Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.
annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.
Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?
szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.
azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?
hát fél liter kevés, 1 liter sok. de én szinte az egészet elhazsnáltam, úgy átjárattam. mondom ha már felbontottam, elfogyni nem fog, hogy után kelljen tölteni.
akkor 1 liter elég? te is magad csináltad a cserét?
1 liter elég, de a tengelykapcsoló munkahengerén keresztül is meg kell(ene) csinálni, így teljes a csere - közös a tartály. DOT 4 SL6 tökéletes bele. A légtelenítő csavarokat csavarlazítóval nem árt előtte befújni, azután pedig megtisztítani a környékét!
Na azt láttam a videón,néztem is,hogy mi a szart csinál ott,azért is kérdeztem rá itt.No azt aztán igen nem tudom hol található.