Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 15:07


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.


köszi! az az energiaitalos doboztető felniközép nagyon ötletes
igen itt annyi a baj, hogy maga a nyereg, nem egy szépen eldolgozott darab. az öntésnél nem figyeltek oda annyira, ezért túl rücsis a felülete.


Hali! A csövet én se szedtem le csak leszedtem a féknyerget a helyéről! Kimaszkoltam mindent, a kerékdobot is és fújós festékkel fújtam le.
1 napom ráment hogy aránylag normálisan nézzen ki...


ha van kép, jöhet az is, illetve ha emlékszel milyen festéket használtál.


Kép volt amíg a vinyó tönkremenetelével el nem tűnt
Valami rally festék volt ha jól emlékszem ami jobban bírja...
Egy jó pár réteget rányomtam, hogy tartós legyen...
Ez jó 1 éve volt és még semmi baja...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 15:03


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.


köszi! az az energiaitalos doboztető felniközép nagyon ötletes
igen itt annyi a baj, hogy maga a nyereg, nem egy szépen eldolgozott darab. az öntésnél nem figyeltek oda annyira, ezért túl rücsis a felülete.


Hali! A csövet én se szedtem le csak leszedtem a féknyerget a helyéről! Kimaszkoltam mindent, a kerékdobot is és fújós festékkel fújtam le.
1 napom ráment hogy aránylag normálisan nézzen ki...


ha van kép, jöhet az is, illetve ha emlékszel milyen festéket használtál.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 14:57


YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.


köszi! az az energiaitalos doboztető felniközép nagyon ötletes
igen itt annyi a baj, hogy maga a nyereg, nem egy szépen eldolgozott darab. az öntésnél nem figyeltek oda annyira, ezért túl rücsis a felülete.


Hali! A csövet én se szedtem le csak leszedtem a féknyerget a helyéről! Kimaszkoltam mindent, a kerékdobot is és fújós festékkel fújtam le.
1 napom ráment hogy aránylag normálisan nézzen ki...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 14:49


GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.


köszi! az az energiaitalos doboztető felniközép nagyon ötletes
igen itt annyi a baj, hogy maga a nyereg, nem egy szépen eldolgozott darab. az öntésnél nem figyeltek oda annyira, ezért túl rücsis a felülete.

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 14:42


YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 13:35


nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 17:06


lela írta:
SP_323i írta:
lela írta: Aki szedett már szét fékmunkahengert, megtudná mondani hogy milyen módszerrel rakta vissza a tömítőgumit, mert itt nagyon könnyen mutatja, de nekem csavarhúzóval is alig akart visszamenni a vájatba a gumi, több helyen ki is lyukadt úgyhogy vehetek másikat, ráadásul bárdinál nincs Ate, csak valami szemét.


A karmantyúról beszélsz vagy a porvédőről???



A porvédőről, de a videóban a külsejére megy nekem viszont belül van egy horony és abba kellene beleszuszakolni.Így néz ki.


Azt én fordítva szoktam, mint ahogy a viden van. Néztem is, mit műxik az ember
Megy be a féknyeregbe minden gumi a és miután ott szépen illeszkedik, játszom be a dugót a helyére óvatosan, nehogy gyűrje a gumikat. Szilikon zsír használata ajánlott!!!


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 16:37


SP_323i írta:
lela írta: Aki szedett már szét fékmunkahengert, megtudná mondani hogy milyen módszerrel rakta vissza a tömítőgumit, mert itt nagyon könnyen mutatja, de nekem csavarhúzóval is alig akart visszamenni a vájatba a gumi, több helyen ki is lyukadt úgyhogy vehetek másikat, ráadásul bárdinál nincs Ate, csak valami szemét.


A karmantyúról beszélsz vagy a porvédőről???



A porvédőről, de a videóban a külsejére megy nekem viszont belül van egy horony és abba kellene beleszuszakolni.Így néz ki.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 14:04


lela írta: Aki szedett már szét fékmunkahengert, megtudná mondani hogy milyen módszerrel rakta vissza a tömítőgumit, mert itt nagyon könnyen mutatja, de nekem csavarhúzóval is alig akart visszamenni a vájatba a gumi, több helyen ki is lyukadt úgyhogy vehetek másikat, ráadásul bárdinál nincs Ate, csak valami szemét.


A karmantyúról beszélsz vagy a porvédőről???



lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 13:50


Aki szedett már szét fékmunkahengert, megtudná mondani hogy milyen módszerrel rakta vissza a tömítőgumit, mert itt nagyon könnyen mutatja, de nekem csavarhúzóval is alig akart visszamenni a vájatba a gumi, több helyen ki is lyukadt úgyhogy vehetek másikat, ráadásul bárdinál nincs Ate, csak valami szemét.

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 17:20


flenfer írta:
szotakdavid írta:
flenfer írta:
hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?
30-as torxfej?

Én nem akarom összebarmolni. Csak nincs hozzá olyan szerszámom, amivel le tudom venni az anyát. Milyen méretű?


30-as,de még kell kerékcsapàgy szerelő készlet ,féltengelyt is ki kell venni,stabot lebuktatni,kipuf. Leengedni.

Laci! Mit mindjak? Nem volt szép na




Hát fiúk csápos emelőn,olyan szerszámmal amivel a helyén be tudom húzatni a csapágyat 2-óra

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 09:23


szotakdavid írta:
flenfer írta:
hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?
30-as torxfej?

Én nem akarom összebarmolni. Csak nincs hozzá olyan szerszámom, amivel le tudom venni az anyát. Milyen méretű?


30-as,de még kell kerékcsapàgy szerelő készlet ,féltengelyt is ki kell venni,stabot lebuktatni,kipuf. Leengedni.

Laci! Mit mindjak? Nem volt szép na




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 01:56


flenfer írta:
hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?


Én nem akarom összebarmolni. Csak nincs hozzá olyan szerszámom, amivel le tudom venni az anyát. Milyen méretű?


30-as,de még kell kerékcsapàgy szerelő készlet ,féltengelyt is ki kell venni,stabot lebuktatni,kipuf. Leengedni.

Laci! Mit mindjak? Nem volt szép na

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 22:14


hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?


Én nem akarom összebarmolni. Csak nincs hozzá olyan szerszámom, amivel le tudom venni az anyát. Milyen méretű?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 20:00


szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?