Elküldve: 2008. április 07. hétfő, 19:16
Sziasztok!
Nos, újabb információkat szereztem be. Beszéltem a cimborámmal, aki felkészítette a paripát versenypályára. BREMBO MAX Sport tárcsák, Ferodo DS Performance betétek és fémházas fékcsövek. Már ment is egy félórás tesztet valamelyik pályán és teljesen meg van elégedve. Nem égtek el a betétek, nem vetemedtek el a tárcsák, végig állandó volt a fékhatás. Ennek viszont ára volt: 260-280 euró volt csak elöre a tárcsa + betét, amihez még hozzájön a fémházas fékcsõ. Ezen túlmenõen azt mondta nagyon kopik a tárcsa, jó ha utcai használat mellett 30000 km-t kibír!!! De ha gyakran felmegy pályára vele, akkor sokkal kevesebb lesz. Egy srác csak pályaautózással 3500 km leversenyzése után már tárcsacserére szorult. Tehát a konklúzió:
1. általános utcai használatra gyári BMW cucc elegendõ és megfelelõ
2. gyári fékekkel nem szabad versenypályára menni, mert rögtön ki lehet dobni az egészet a fenébe (szétég, tönkremegy...)
3. ha valaki mégis zárt pályán szeretne versenytempót autózni, az mindenképpen a fent említett BREMBO MAX Sport tárcsákat és Ferodo DS Performance betéteket szerezzen be...vagy ezektõl még jobbat.
És akkor most egy általános kérdés: a gyári BMW tárcsák kb. hány ezer km-t bírnak? Tudom, hogy ez ember és forgalomfüggõ, de mégis kíváncsi vagyok kinek mi a tapasztalata. További kellemes napot mindenkinek!
Szemy