vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 23:10


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
amúgy lexarom



Ez kicsit sértő lett.........


számomra meg az sértő, hogy mást magyaráznak bele az írásomba... a lexarás meg annyit tesz, hogy nem foglalkozom az üggyel



ha már itt tartunk... engem meg az zavar, hogy a Te agyament baromsagaidat kell olvasni. Amiket irsz, annak a nagy resze alaptalan hulyeseg. most gondolj mar bele, valakinek van itt valami baja, feljon ide, Te meg idiotasagokat irsz neki, az meg raall, hogy na akkor ez a baj, erre meg kiderul, hogy koze nincs a dologoz........
engem nem erdekel, hogy a sajat hibaidbol szeretsz tanulni, de mas nem biztos, hogy a te osszehordott bugyutasagaidbol akar tanulni.....
kicsit magadba kene mar szallni es elgondolkodni azon, hogy ha a Te allitasod szerint itt Teged mindig mindenki csak baszogat. Az meg a masik, hogy talan azokkal nem kene ilyen stilusban beszelni akik itt valoban segiteni probalnak (es tudnak is)....

ja es ha igy szeretsz talalgatni, akkor a lottozoban kamatoztathatod a tudasodat

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 03. hétfő, 23:12

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 20:38


hil írta:
YELLOW írta:
amúgy lexarom



Ez kicsit sértő lett.........


számomra meg az sértő, hogy mást magyaráznak bele az írásomba... a lexarás meg annyit tesz, hogy nem foglalkozom az üggyel



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 20:33


YELLOW írta:
amúgy lexarom



Ez kicsit sértő lett.........


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 20:26


[quote="hil"][quote="YELLOW"]
hil írta:
YELLOW írta:
esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.



én nem azt írtam, hogy a hóő miatt lesz magasabb a szint!!! olvasdd el még1x!
azt írtam, ha fékbetét csere előtt töltöttek hozzá olajat, de cserekor nem nyúltak az olajszinthez, akkor magasabb lesz a szint, amiatt, amit Te is leírsz, ezt jól tudom. viszont ha melegszik egy zárt rendszerben egy folyadék vagy gáz, akkor annak térfogata/nyomása változik. én így értettem.



Előtte is, most is többször végig olvastam, de nekem ez jött le (mint egyszerű buta embernek)



magasabb olajszínt+hő=nyomásnövekedés (ergó rászoríthat a fékre, ha túlmelegszik az olaj) én meg ezt olvasom ki belőle, sorry... amúgy lexarom



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 20:13


[quote="YELLOW"][quote="hil"]
YELLOW írta:
esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.



én nem azt írtam, hogy a hóő miatt lesz magasabb a szint!!! olvasdd el még1x!
azt írtam, ha fékbetét csere előtt töltöttek hozzá olajat, de cserekor nem nyúltak az olajszinthez, akkor magasabb lesz a szint, amiatt, amit Te is leírsz, ezt jól tudom. viszont ha melegszik egy zárt rendszerben egy folyadék vagy gáz, akkor annak térfogata/nyomása változik. én így értettem.



Előtte is, most is többször végig olvastam, de nekem ez jött le (mint egyszerű buta embernek)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 20:09


hil írta:
YELLOW írta:

nem lehet, hogy cserénél elhajlították a védőlemezt? és az ha befelé lett hajlítva, akkor kitekert kormánynál beleérhet valami futómű alkatrészbe. vagy esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.



Szerintem az normál dolog, hogy: fékbetét csere előtt normál fékfolyadék szint esetén betét csere után megasabb lesz a szint (és ez nem hőhatás következménye), mert értelem szerűen az új betét vastagabb mint a régi volt, tehát a munkahenger dugattyúk beljebb kell, hogy menjenek és ez a ffolyadék szint emelkedését okozza.



én nem azt írtam, hogy a hóő miatt lesz magasabb a szint!!! olvasdd el még1x!
azt írtam, ha fékbetét csere előtt töltöttek hozzá olajat, de cserekor nem nyúltak az olajszinthez, akkor magasabb lesz a szint, amiatt, amit Te is leírsz, ezt jól tudom. viszont ha melegszik egy zárt rendszerben egy folyadék vagy gáz, akkor annak térfogata/nyomása változik. én így értettem.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 20:09


Woockie írta:
YELLOW írta: ha baromságot írok is lefogom írni. én ebből tanulok, hogy kijavítanak.


Tanulni abbol esszerubb, ha megvarod, mig valaki leirja a _jo_ megoldast, nem teves dolgokat terjeszteni. Lehet, valaki olvassa, amit irsz (csak ugy tippelsz), a helyeset mar nem olvassa es igy adja tovabb. Imnsho nem tul szerencses dolog. Egyreszt az o megiteleset is rontja, masreszt a tiedet is, ha tul sokszor javitanak ki, marpedig igencsak kezd ugy alakulni.. Es ezt nem ellened irtam, hanem "erted".</off>


Ezzel egyet kell érteni! Nem a butaságot kell terjeszteni és "majd kijavítanak amiből tanulok", hanem amihez nem értek, abba nem szólok bele. Az előző tétel igen káros lehet más számára, talán még bele is halhat.
Bocs!!!!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 03. hétfő, 20:10


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 19:58


YELLOW írta: csak úgy magától nem melegszikés mivel írta, hogy fékezés után észleli...de ha minden írásommal kötekedni akarsz, hát legyen... nem zavar, ha baromságot írok is lefogom írni. én ebből tanulok, hogy kijavítanak.

<off>sorold mar fel, az utobbi ket hetben mely irasaiddal kotekedtem, legyszi. Tanulni abbol esszerubb, ha megvarod, mig valaki leirja a _jo_ megoldast, nem teves dolgokat terjeszteni. Lehet, valaki olvassa, amit irsz (csak ugy tippelsz), a helyeset mar nem olvassa es igy adja tovabb. Imnsho nem tul szerencses dolog. Egyreszt az o megiteleset is rontja, masreszt a tiedet is, ha tul sokszor javitanak ki, marpedig igencsak kezd ugy alakulni.. Es ezt nem ellened irtam, hanem "erted".</off>


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 19:54


YELLOW írta:

nem lehet, hogy cserénél elhajlították a védőlemezt? és az ha befelé lett hajlítva, akkor kitekert kormánynál beleérhet valami futómű alkatrészbe. vagy esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.



Szerintem az normál dolog, hogy: fékbetét csere előtt normál fékfolyadék szint esetén betét csere után megasabb lesz a szint (és ez nem hőhatás következménye), mert értelem szerűen az új betét vastagabb mint a régi volt, tehát a munkahenger dugattyúk beljebb kell, hogy menjenek és ez a ffolyadék szint emelkedését okozza.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 19:48


Woockie írta:
YELLOW írta: nem lehet, hogy cserénél elhajlították a védőlemezt? és az ha befelé lett hajlítva, akkor kitekert kormánynál beleérhet valami futómű alkatrészbe. vagy esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.

A vedolemez csak zorog, ilyen vekony lemezhez melto magas hangon. Az meg azert durva lenne am, h ha sok a fekfolyadet (NEM olaj, folyadek), akkor ha gondol egyet, rafog a fek. Kepzeld el, milyen kellemes baleseteket okozna ez 180-nal a nemet autopalyan, egyszercsak melege van a jobb elsonek, rafog, a tobbi meg megy vigan tovabb.


csak úgy magától nem melegszikés mivel írta, hogy fékezés után észleli...de ha minden írásommal kötekedni akarsz, hát legyen... nem zavar, ha baromságot írok is lefogom írni. én ebből tanulok, hogy kijavítanak.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 19:23


YELLOW írta: nem lehet, hogy cserénél elhajlították a védőlemezt? és az ha befelé lett hajlítva, akkor kitekert kormánynál beleérhet valami futómű alkatrészbe. vagy esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.

A vedolemez csak zorog, ilyen vekony lemezhez melto magas hangon. Az meg azert durva lenne am, h ha sok a fekfolyadet (NEM olaj, folyadek), akkor ha gondol egyet, rafog a fek. Kepzeld el, milyen kellemes baleseteket okozna ez 180-nal a nemet autopalyan, egyszercsak melege van a jobb elsonek, rafog, a tobbi meg megy vigan tovabb.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 18:47


bmw320 írta: ÜDV!
Kb. 3-4000 km ezelőtt lett cserélve féktárcsa és fékbetét az autómon és azt vettem észre hogy hosszabb táv után vagy nagyobb igénybevételnél ha mondjuk majdnem koppig kitekerem a kormányt vagy kanyarodok akkor érdekes hangot ad ki mintha a betét odafeszülne a tárcsához!Megtudná valaki mondani mi okozhatja ezt? köszi


nem lehet, hogy cserénél elhajlították a védőlemezt? és az ha befelé lett hajlítva, akkor kitekert kormánynál beleérhet valami futómű alkatrészbe. vagy esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.



bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 11:10


ÜDV!
Kb. 3-4000 km ezelőtt lett cserélve féktárcsa és fékbetét az autómon és azt vettem észre hogy hosszabb táv után vagy nagyobb igénybevételnél ha mondjuk majdnem koppig kitekerem a kormányt vagy kanyarodok akkor érdekes hangot ad ki mintha a betét odafeszülne a tárcsához!Megtudná valaki mondani mi okozhatja ezt? köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 01. szombat, 20:24


frizo írta: Sziasztok.
Nekem szükségem lenne első-hátsó, bal-jobb féktárcsára-betétre.
hátsó rugókra
Aki ismer kedvezményes beszerzőhelyet kérem irjon, vagy emailben.
Csak új érdekel (csomagolással, dobozzal)
Csak eredeti BMW (gyári) érdekel

http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. május 01. szombat, 17:15


frizo írta: Sziasztok.
Nekem szükségem lenne első-hátsó, bal-jobb féktárcsára-betétre.
hátsó rugókra
Aki ismer kedvezményes beszerzőhelyet kérem irjon, vagy emailben.
Csak új érdekel (csomagolással, dobozzal)
Csak eredeti BMW (gyári) érdekel
Árakat is írjatok

itt vannak a cikkszámok:
első tárcsa: 34111164539
első betét: 34116761244
hátsó tárcsa: 34211165563
hátsó betét: 34216778168
hátsó rugók: 33536750756

autom:
320d touring e46 2002 feb
…EM02711


Keresd meg itt a fórumon m_attila klubtársat, ő foglalkozik alkatrésszel. Priviben eléred.