pneurob írta:
hil írta:
Bero írta:
Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem
A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.
Lehet, hogy én megnézetném a kardán csapágyat és a csuklót, vicces dolgokat tudnak csinálni. Akár negatív, akár pozitív terhelésnél is.
http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com
9,5 nagyon sok.Enyém eszik annyit 130 nál tempómattal,autópályán 3000 res motorral és négy kerék meghajtással. Viszont ha ennyire fogna,szorulna ott valami szerintem tuti tök forró lenne,a fékpofa,tárcsa,felni tuti.Ha az okozná.Azért ott komoly hő keletkezne 90,100 nál.
És ahogy írják a féknyereg dugattyút is illik néha megnézni,mert bizony az enyém nagyon gyatra állapotba volt,annak pedig simán kell járni,Nem igen szokták nézegetni,be az új fékpofa,vissza préselik azt jól van.A sok só,trutyi meg már szét zabálta aztán szorul.
Ha már ennyit költöttél,felnire,gumira,ne sajnáld azt a pár ezer forintot,szedesd le mind a két féknyerget,szépen meg takarítják,ki nyomják a dugattyút,mégis milyen állapotba van,
cseréld ki benne a gumi szimeringet,gumi harangot a dugattyú körül,legalább egy darabig nem lesz gondod rá.mert ha szorul és mindig nyomja a pofát a tárcsához,csak melegíti mindig,és még a féktárcsád is el fog vetemedni a hő terhelés miatt. Nem biztos hogy ez a hiba,de meg éri rendbe rakni a féknyerget is,már csak ezért.
ma meg kaptam Németországból a féknyereg javító készletet.Ajánlom mindenkinek az oldalt,profi szállítás.
még silicon kenő cuccot is csomagoltak hozzá. Meg látszik nem Magyarországról jött
Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. március 02. szerda, 12:56