státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 13:28


szerintem moo320d pontosan azt mondta amit én. A normális használat nem jelenti az autó belének kitaposását, csak azt, hogy nem nézed a fogyasztásmérõt. Én is tudok úgy menni, hogy a 30i-vel 6,9 - 7,2-t mutat a bc, de az korántsem normális közlekedés, és korántsem igaz. Szerintem nem lehet betartani minden sebességkorlátozást, még az sem tudja, aki elkötelezett híve vakon minden kresz-szabálynak. Aki mást mond az hazudik! És lehet dinamikusan is hajtani, úgy hogy kíméled az autód. ahoz, hogy az útjaink maximumát, neadjisten a megengedett legmagasabb sebességet hosszú távon is fentartsd, elég egy toyota yaris 900ccm. Szóval egyáltalán nem kell kitaposni 2l-es motornak a belét, hogy gyorsan menny. de hülyén és faszul ellenben lehet, gyorshajtás nélkül is...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 13:13


moo320d írta: így igaz de tényleg az lenne a legjobb ha minden hitetlen összeállna és hajrá irány mondjuk München, mindenki nulláz mindent és megnézzük kint. Egy biztos 20d ide vagy oda ha az ember rendesen használja 5valamennyiket soha nem fog enni...

Mert neked a rendesen hasznalas a gyorshajtas es az auto belenek kitaposasa? Lelked rajta, de azt hiszem, nem kellene hulyenek nezni azt, aki normalisan hasznalja az autojat. Nem, nem 20dm van es nem, a benzinesem sem 8l-t eszik.

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 10:00


csu2 írta: Nagy érv a d-mellett, a kisebb fogyasztás, ezt néhányan valószínûleg azért becsülik még jobban alul, és hírdetik is, hogy, lám nekem d van, milyen keveset eszik, hogy megérte, milyen jó nekem. Szerintem tökmindegy, hogy mennyit eszik, az meg még jobban, hogy a bc mit mutat. a lényeg, hogy 2l d motornál aki 5-el keztõdõt ír le, az vagy hazudik vagy többet nézi a pillanatnyi fogyasztásmérõt mint az utat. Egyébként teljesen mindegy hogy milyen, d vagy i, csak bmw legyen. Inkább vennék 3m-ért egy 5 éves 320d-t mint egy új zuziki akármit. Egy szó mint száz, ez topic is maga jó nagy marhaság.uff.

így igaz de tényleg az lenne a legjobb ha minden hitetlen összeállna és hajrá irány mondjuk München, mindenki nulláz mindent és megnézzük kint. Egy biztos 20d ide vagy oda ha az ember rendesen használja 5valamennyiket soha nem fog enni...

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 09:43


Az én 320d-m 11 litert szlottyant be ilyen hidegben, de szarok rá...
d-kkel inkább a sokkal több hibalehetõség a baj, de most már az új benyások is common-railesek, meg turbósak, szal ebbe se lesz már különbség

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 08:56


Nagy érv a d-mellett, a kisebb fogyasztás, ezt néhányan valószínûleg azért becsülik még jobban alul, és hírdetik is, hogy, lám nekem d van, milyen keveset eszik, hogy megérte, milyen jó nekem. Szerintem tökmindegy, hogy mennyit eszik, az meg még jobban, hogy a bc mit mutat. a lényeg, hogy 2l d motornál aki 5-el keztõdõt ír le, az vagy hazudik vagy többet nézi a pillanatnyi fogyasztásmérõt mint az utat. Egyébként teljesen mindegy hogy milyen, d vagy i, csak bmw legyen. Inkább vennék 3m-ért egy 5 éves 320d-t mint egy új zuziki akármit. Egy szó mint száz, ez topic is maga jó nagy marhaság.uff.

státusz borasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 08:31


szerintem ez a fogyasztás baromira függ a kocsi állapotától, pontosabban a porlasztókra értem!

nekem mikor megvettem ha nyomtam 12l, ha nem nyomtam 8-10, ja és 20d 150le, nyáron porlasztócsucs-csere, azóta 90-100nál 5,5-6 liter, 130-140 tempomat 6,5-7l, kb fél literrel többet eszik mint amit mutat, és még automata is! ugyhogy akinek nagyon sokat eszik vigye el porlasztóshoz, megéri 150ért rendberakják, ujjabb 200eig

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 07:42


nem is mondom,hogy nem fogyasztana többet ha nyomnám neki mint az állat napi renden!
de kérdem én minek,megéri? úgy öszintén?
sok ismerös kérdi hogy minek neked BMW,ha nem hajtasz vele! ezt az "ökör" hozzáállást se fogom megérteni soha! ha valakinek bajorja van,annak kötelezö gyorsabban menni a többieknél?
szerintem nem! de jó tudni,hogy van tartalék a gépben és ha kell akkor megy is nem csak hangja lesz


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 22:32


Sztem a varos es varos kozott is van kulonbseg...Mert BP az egy masik vilag....szerintem

MINDIG ellenorzom a fogyasztast mikor tankolok ( es mindig teli nyomom ).
Bp nyar - 7,5 ha nyugiba megyek
Bp nyar - 7,8-8,0 ha tolom ( akar 8,5 is tudna lenni )
Bp tel - 8,0 - 8,2 es nem tolom..

es termeszetesen ahogy van benne pici videki kitero egybol megy lefele, nem is kicsit !

Videk - Rendszeresen megjartam Bp-kondorfa-Bp 5,3-5,4 el ! palyan 140km/h, palyan kivul 100-120
Bp - Olasz - Bp - 5,4 L ! 1100 Km nel tankoltam 60,1 litert ! palyan 130km/h

( kollegam audi A4 3.0 varos ....14l meg egy kicsi de o tolja )

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 22:26


Látom besérült egy két emberke ezen a "köcsög"szón
Hát amikor ilyen 5.5L látok nem is tudok mit mondani!
De azért ne tessék megsértõdni :
Nekem ami idáig mindig bejött az a gyárilag megadott fogyasztás városban+0,5liter!Ez körülbelül be is jön átlag fogyasztásnak.
Nekem nincs hosszútáv meg város mert ez az adat mindig kijön.
Mivel városban annyi amennyi,Pl7lit kint meg kinyomom a szemit"mert egy barom vagyok"akkor mikor is eszik 5.5-et : Hát nem tudom!
Csak legalább azt ne írnák,hogy" nyomom neki" Ezen aztán tényleg kiakad az ember!
Na egy ilyen összejövetelt kéne összehozni,gyere utánam és megnézzük,hogy mit eszik.
Benzines barátaim
Mért hasonlítunk benzinest dizellel :
Meghibásodás:Nincs turbó, nagynyomású rendszer,persze,hogy érzékenyebb!De vegyünk egy turbós vagy kompresszoros benzinest akkor mi a helyzet?Már lassan 20 éve autózom dízellel és semmi gond!
A másik nálam egy benzines 15lit alatt nem hiszem,hogy megállna.
Na ezért inkább a dízel.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 20:19


És a Kékek a Benzinesek a Fehérek meg a Diesel?!


Burns írta:
InsectKiller írta:
Aproró! Jut eszembe tegnap délelõtt mentem a városba, békésen, aztán gyorsítósávból jöttem ki nagy gázzal beértem 1 márkatárs mellé. (320D) aztán látom, hogy a kedves márkatárs húzza rám a kocsiját, pedig szinte már 1más mellett voltunk. Én át a szembe sávba (ha akkor ott van valaki, tuti halál) és duda tövig. Benézek és 1 vén öreg fasz nyannyer NEKEM MUTOGAT meg jár a szája...Hát mondom ezt nem hiszem el! Ha ez 1 csávó, akkor biztos hogy nem hagytam volna ennyibe, mert nincs az az ünnepi hangulat ami ilyenkor megnyugtat!


Miért, itt mi megy mostanában? Ugyanez, nem? Lassan fel lehet állítani a KÉK/FEHÉR ringet...


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 20:17


InsectKiller írta:
Aproró! Jut eszembe tegnap délelõtt mentem a városba, békésen, aztán gyorsítósávból jöttem ki nagy gázzal beértem 1 márkatárs mellé. (320D) aztán látom, hogy a kedves márkatárs húzza rám a kocsiját, pedig szinte már 1más mellett voltunk. Én át a szembe sávba (ha akkor ott van valaki, tuti halál) és duda tövig. Benézek és 1 vén öreg fasz nyannyer NEKEM MUTOGAT meg jár a szája...Hát mondom ezt nem hiszem el! Ha ez 1 csávó, akkor biztos hogy nem hagytam volna ennyibe, mert nincs az az ünnepi hangulat ami ilyenkor megnyugtat!


Miért, itt mi megy mostanában? Ugyanez, nem? Lassan fel lehet állítani a KÉK/FEHÉR ringet...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz jabo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 20:15


Sziasztok!

20d-m van kb 1 éve. Javarészt városban használom. Télen 9-10l/100km között, nyáron 7l/100km "környéke". Ezek az értékek nem bc által mutatottak.
Hosszú távon nem birom a nyomulós suzukisokat és így a fogyasztás sem esik nekem nagyon alább (télen 7-8l/100km; nyáron ~7l/100km).


B.U.É.K.
Tamás

Hori írta: Háát nem is tudom vannak itt igen érdekes fogyaszási értékék nekem városban nyugis tempoban öregurasan sem megy 7l alá a fogyi ha kicsit temposabban vezetek akkor 9l. 2boltal alrébb van 1 másik srácnak is 20d-je õ kicsit temposabban vezet neki város 9.5-10l. országuton 1szer sikerült 4.6al abszolválnom 160km-es távot reggel 4kor elõzés nélkül 100as tempomattal. de a nagy átlag országúton 5.6-6-2 között alakul pl Szfvár-Monte Carlo 1300km 5.7


szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 20:08


Nekem 130-150 tempónál pályán 6,2-6,5 nél többet még nem evett. Városban 7 körül, most hogy hidegebbek vannak felmennt 8 fölé kicsivel, de szerintem ebbe az is közrejátszik, hogy rosszak a termosztátjaim. 65-70°-os vízzel járok. Persze ha 180-200-al megyek akkor többet eszik, de nem az a gyakori.Ha akarjátok elhiszitek, ha nem akkor nem, de aki nem hiszi azt sem fogom "leköcsögözni"!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 20:07


Én nem tudom, hogy vagytok vele, de én itt Kecskeméten ha elmegyek a városba, akkor ha látok 1 bimmert szinte mindre rá lehet mondani: 320D vagy esetleg 20D. De ha nem, akkor meg 530D. Na ezek amik nagyok mennek itt nálunk!
Aproró! Jut eszembe tegnap délelõtt mentem a városba, békésen, aztán gyorsítósávból jöttem ki nagy gázzal beértem 1 márkatárs mellé. (320D) aztán látom, hogy a kedves márkatárs húzza rám a kocsiját, pedig szinte már 1más mellett voltunk. Én át a szembe sávba (ha akkor ott van valaki, tuti halál) és duda tövig. Benézek és 1 vén öreg fasz nyannyer NEKEM MUTOGAT meg jár a szája...Hát mondom ezt nem hiszem el! Ha ez 1 csávó, akkor biztos hogy nem hagytam volna ennyibe, mert nincs az az ünnepi hangulat ami ilyenkor megnyugtat!

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 20:06


YELLOW írta: nem a 30d-vel van a gond... de ebbe nem megyek bele, hanem a 20d... de a legtöbb autónál ez van... mazda 6 2.0d, fosvágen 2.0PDTDI, csak a baj van ezekkel az új dízelekkel és érdekes mind a 2 lityis katban



A 20d-mel sincs eddig baj pedig tekerem bele a km-eket ha normális üzemanyagot rax bele akkor a nagynyomású szelep nem áll meg. A PDTDI-t szerintem nem lehet 1napon említeni a BMW 2ezres dízelével!!!
Volt benyás autóm is nem kevés DE ugyanannyi problémám volt velük mint a mostani dieselekkel!