Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 09:43


Nekem is átkacsol, csak mikor már a bûz egy része bent van az utastérben. Ha látom hogy régi trabi vagy hasonló más, esetleg teherautó, busz lesz mellettem, inkább én nyomkodom a gombot ugy tuti nem jön ben semmi.
Viszont ha a klímát bekapcsolom akkor az bajt tesz ilyenkor? Azzal tudok fûteni? Mert nekem az otthoni klímám fût is ha akarom.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 09:25


Így van az a bûz érzékelõ! Nekem kb 2 hete csináltuk meg a manual upgrade-et digitre. Azt figyeltem meg, hogy ha pl dugó vagy lámpánál várakozásnál az elötted álló autóból jön a büdös matéria akkor felerõsödik a levegõ befúvás ami azt jelent átkapcsolt belsõlevegõ keringetésre. Viszont azt is megfigyeltem, hogy nem minden büdöset érez büdösnek és nem mindíg kapcsol át. Hiába nem vagyunk egyformák.

Mathias
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz Mathias

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 07:45


Hi!
Jól tudod, ha érzékeli, hogy kintrõl pl. kpufogo gáz jutna be az autódba átkapcsol belsõ keringtetésre!
üdv

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 01:12


Van egy gomb, aminek nem igazán értem a mûködését.
Valami olyat olvastam róla, ha autómata üzemmódban van, akkor nem engedi be a kellemetlen szagokat? Vagy hogy is van ez? Valaki leírná nekem?



státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. november 20. kedd, 20:05


Ha megy be a párás levegõ akkor szerintem ott kikapcsol a klíma. Ilyen volt nekem is, de a meleg csak az ablaktól felülrõl és a lábhoz ment, a középkonzolon hideg jött.
A szivattyút cserélni kellett, de nekem totál behalt, de a meleg beengedés utána is megvolt, a csapcsere után viszont rendben volt.

státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2007. november 20. kedd, 15:00


Lehet akkor az a csap a ludas itt is..... Azt csinálta hogy kb 5 percig nagyon jó hideg jött a klímából utána meg párás levegõ 1000rel az arcomba....
Kellemes érzés volt , 44 fokban Július környékén..... Neked is valami ilyesmi votl a hiba nem ???? És akkor ezt szivattyú csere nélkül megoldottad ????

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. november 20. kedd, 11:47


Szia!
A szivattyú olyan 100 és 150 között volt, pontos árat nem tudok. Olyankor ildomos cserélni a szárítószûrõt, arra olyan 40 rugót mondtak. Nekem a fûtéscsap volt a ludas, beengedte a meleget még nyáron is, nagyon kellemes volt. A csap+csere 20 rugó volt. Egy diagnosztika kimutatná ha a panellel lenne baj. Szokott még baj lenni a ventillátor elõtét-ellenállásával, errõl a korábbi topikokban olvashatsz, nekem nem volt gond ezzel.
A szivattyú pedig úgy jó, hogy percenként ki-be kapcsolgat.
Üdv:
cobi


státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2007. november 20. kedd, 01:24


Az e46 ba ez a fûtés nekem is nagyon off.... Ugyanígy berreg a klímaszivattyúm is....
Össze vissza fût a fûtés néha ide néha oda fúj....
Sztem Vezérlõpanel a hibás legelösször a klímával meg még nemtom mit lehet csinálni.... Kiváncsi lennék mennyibe csinálták meg nektek ????
Szivattyú ??? Meg ami még rossz lehet arrafelé...

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. szeptember 16. vasárnap, 20:48


Sziasztok!

Okulásul egy kis történet: Klímaszivattyúm bexart, írtam korábban. Rendeltünk bele eredet BMW-t. Egy szervíz beletette soltvadkerten. A szivattyú újra betojt kb 3 nap alatt. Búgó hang, motorvisszafogás stb.. Vissza a szervizbe, OK majd cserélik. kb. 4 hét után nem bírtam tovább, elkértem annak a cégnek a számát ahonnan rendelték az alkatrészt. Kiderült a Formont volt kecskeméten. Lebeszéltem velük és lássatok csodát, kicserélték garban, úgy, hogy nem is õk szerelték fel. Még a munkadíjat sem számolták fel. Valószínûleg ide fogom hordani a gépet. Ha nem kezdek el kavarni még mindig nincs szivattyúm. Ennyit a korrekt szervizekrõl.
De lenne egy kérdésem a végére. A szivattyúm kb. 20 másodpercet megy majd 5 másodpercre kikapcsol. Ez nooormális?? Szerintem a kuplungja úgy beadja az unalmast, hogy öröm lesz nézni.
Köszönöm!

cobi

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. szeptember 02. vasárnap, 12:06


Kedves Kollégák!

Olyan gondom van, hogy indulás után, jellemzõen az elsõ szélvédõre, meleg legevõt nyom a gép. A középkonzolon és a lárnál nem. De ha átkapcsolom a lábra a levegõ irányát akkor oda is meleg megy. Klíma nincs bekapcsolva, mivel, nem jó. Egy kis idõ után, ami kb. 10 perc autózást jelent, megszûnik a meleg beáramlás és minden normális lesz.
Találkoztatok már ilyen hibával? Valami érzékelõ lehet? Kicsit kellemetlen, hogy 30 fokban is meleg jön felülrõl. És érdekes módodn ez még akkor is így volt amikor jó volt benne a klíma. Középrõl jött a hideg felülrõl pedig a meleg.
Köszi a segítségeket!

cobi

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2007. augusztus 10. péntek, 19:59


Sziasztok!

Igazából ez egy kicsit eltér az eddigi hozzászolásoktól és kérdésektõl de nekem az lenne a kérdésem ,hogy ki találkozott már olyan problémával ,hogy a kondenzvíz nem folyik ki a kocsiból mint más autóknál a kocsi alá hanem csak akkor folyik ki ha a kocsi kanyarodik vagy ferdén áll.
Számomra egy kicsit furcsa ez mivel ha megmarad valahol a víz akkor az ott bepenészedik,berohad stb...
Már régebb óta filózok ezen a problémán ezért már német forumokon is keresgéltem és erre a kérdésre azt a valászt kaptam ,hogy állítólag csak ennél a tipusnál van ez így megoldva.
Már emelgettem a kocsit és sokáig keresgéltem a kondenz csövet de hiába valószínüleg a váltó felett lehet bár eddig más autó (e46) alatt nem nézelödtem.

Kérlek titeket ,hogy írjátok meg ,hogy nektek kifolyik e totál vízszintes állapotában a kocsinak a kondenzvíz klimázás után.

Üdv

Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2007. augusztus 09. csütörtök, 17:24


ilyet még nem csináltam de biztos, hogy a mûszerfalat az ilyenhez le kell venni, és az is valószínû hogy ez valami mûanyaggal egybeépített elem amit ki tudja mennyiért lehet megvenni. bár ahogy láttam szervízben a BMW-nél a múszerfal könnyen bontható, láttam már szétszedettet. passz

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. augusztus 09. csütörtök, 07:34


biztiket nézted, nem valamelyik elfáradt és csak az a gondja?

státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2007. augusztus 08. szerda, 21:31


Tipushiba gondolom... Nagy meló kicserélni szted ???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2007. augusztus 07. kedd, 23:24


Én ezzel még találkoztam de ahogy gonolom a mûszerfal mögött van egy két elektromosan vezérelt csappantyú ami vezérli a levegõ írányát mikor hova fújjon. Szerintem ott a zegyik megadta magát, beragadt, stb...