státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 22:56


atidesign írta: Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt...
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 16:26


von írta: Akkor ezek szerint lehet hogy rossz a klimám mert 16 fokra állítva ez a legalsó hõfok amit tudok állítani, nem fúj hideg levegõt a szellõzõn keresztül .


Nézd meg hogy a kompressor mûködik-e, ha nem kapcsol nézesd meg hogy van-e gáz benne!
Utána lehet tovább menni!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. április 17. csütörtök, 21:45


Akkor ezek szerint lehet hogy rossz a klimám mert 16 fokra állítva ez a legalsó hõfok amit tudok állítani, nem fúj hideg levegõt a szellõzõn keresztül .

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 17. csütörtök, 10:28


A keringetõt csak akkor érdemes bekapcsolni ha büdös szennyezett területen közlekedünk.
De a keringetõvel eggyütt viszont kell a klímát használni külömben bepárásodnak a szélvédõk.

Jótanács!
A klíma mûködése után célszerü magas ventilátor fokozatban leengedett ablakokkal a hõcserélõt kiszellõztetni-leszárítani, így nem lessz büdös az ûjraindításnál.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. április 15. kedd, 21:51


Én nem szoktam belsõt keringetni, lehet ez jobban terheli a klímát, de nagoyn hamar elhasználódik bent a levegõ ha csak ott keringet szerintem.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. április 15. kedd, 20:39


Amikor én csekkoltattam meg utántöltettem a klímámnak akkor a szaki úgy nézte meg hogy mennyire jó hogy a legkissebb hõfokra állította és egy hõmérõvel megnézte milyen hideget fúj. Kb 6-7 fokot mutatott.
A használatnál az elején én külsõ levegõbõl szivatom, mert akkor az még hûvösebb mint ha az autó belsõ levegõjét kellene lehûtenie. Így könnyebb a klímának is. Miután lehûlt a beltér, akkor már többnyire belsõ keringetést használok, de idõnként kisszellõztetek Így talán elérem, hogy kevesebbet terheli a motort is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. április 15. kedd, 13:05


Sziasztok!
A kérdésem klimával kapcsolatos mégpedig, mostanában, hogy az idõjárás jó 20 pár fok a kocsiban 26 is szerintem. Automata klima beállítva 17-18 ra a kis hópihe és auto kapcs bekapcsolva, de nem éreztem, hogy hideg levegõt fújna. Kint a computer szerint 22 fok. Amikor a hópihét kikapcsoltam viszont már hidegebb levegõ érkezet.
Ez így normális vagy a klima megadta magát? Hogy kell használni a klimát csak belsõ levegõ keringtetéssel vagy lehet külsõvel is?


atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 14. hétfő, 20:44


Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt...
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. április 12. szombat, 18:32


Nekem kijött az itthoni fejjel. Akkor szerencsém volt.

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 12. szombat, 15:51


Tiba írta: Nekem is olyan volt, én simán leszedtem. Hátulról beledugod a torks fejet, (ha nem tudod milyen kell bele, akkor egy tükörrel bele lehet nézni) és a végére teszel egy állítható fejû villáskulcsot. Én nekem így pikk-pakk sikerült.



Köszi.
Elég komoly szerelõ mûhelyem van és elég sok féle-fajta szerszámmal köztük a torx minden fajtájával, de ez nem torx!
Ilyen csavar a Fiat -oknál szokott elõfordulni én sem értem miért van itt ilyen.
Hasonló mint a torx de a kölsõ belsõ él nem ívelt mint a torx hanem négyzetes.
A szerszámosok is csak rendelésre tudnal hozni.
Ugyhog yaddig pihi, a vas meg romokban a mûhelyben....

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. április 12. szombat, 15:06


Nekem is olyan volt, én simán leszedtem. Hátulról beledugod a torks fejet, (ha nem tudod milyen kell bele, akkor egy tükörrel bele lehet nézni) és a végére teszel egy állítható fejû villáskulcsot. Én nekem így pikk-pakk sikerült.

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 12. szombat, 14:26


Tiba írta: a négyküllõs kormány?

Az!
Négyküllõs, multis.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. április 12. szombat, 14:10


a négyküllõs kormány?

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 12. szombat, 13:57


Na már mindegy...!
Szóval ha valaki nekiálna evaporator/lepárló hûtõ/belsõ klímahûtõt cserélni kösse fel a gatyeszt.
A cucc a fulkefelõl jön ki.
A mûszerfalat már kivettem csak megakadtam a kormánynál, ugyanis a légzsákot egy spec (nem torx) csavar fogja amihez az egész városba nem találtam szerszámot ugyhogy meg kellett rendelnem.
Ha a mûszerfal kintvan a merevítõ fém keretet is ki kell szedni és utána jöhet a fütésrendzer amit a motortér felõl lehet kicsavarozni amihez szét kell szedni a teljes vízvályut!
Na de most pihi mert a szerszám csak 3 nap mulv aérkezik....

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 11. péntek, 21:05


Senk nem tud segíteni....?