wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. június 25. szerda, 17:54


De nem a váltó fölött van valahol?
A váltót nem kell levenni?

köszi

atidesign írta: A kifolyócsõ a fûtéskonzol alján van középen!
A csöpögést nem is fogod látni mert a kipufogó hõvédõ elemekre csöpög ami sokesetben el is párologtatj azonnal!
Ha mégis tisztítani akarlád alulról a hõvédõ lemezeket lebontani és megtalálod a "gumicsöcs"-t.


atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 25. szerda, 17:50


A kifolyócsõ a fûtéskonzol alján van középen!
A csöpögést nem is fogod látni mert a kipufogó hõvédõ elemekre csöpög ami sokesetben el is párologtatj azonnal!
Ha mégis tisztítani akarlád alulról a hõvédõ lemezeket lebontani és megtalálod a "gumicsöcs"-t.

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. június 25. szerda, 17:40


Szia Atidesign!

Pontosan a lefolyó csõre gondolok mivel nekem pl. semmilyen tócsát nem produkál a kocsi de ha legalább egy-két csepp lenne alatta akkor már megnyugodnék. Azt mondjuk korábban olvastam egy német forumon hogy csak kanyarodáskor csurog le a kis tálcáról az a viz ami a lefolyón lefolyik.
Ha az a lefolyó el van dugúlva akkor azt hogyan lehetne kitisztítani?

köszi





atidesign írta:
extremezso írta: Sziasztok!Olyan problémám van hogy ha nincs bekapcsolva a klímám csak simán szellõztetésre kapcsolok akkor valami büdös-dohos levegõt fúj,ha bekapcsolom a klímát akkor megszûnik,de ahogy kikapcsolom újra büdös.Tudja valaki mi lehet ez??


Na ja!
Az a büdös attól van hogy miután klímával közlekedsz nem szellõzteted (szárítod) ki a rendszert!
Mert a lepárló hûtõ bederesedik a klima használata során és ahogy leálítod leolvad és víz lessz belólle ami kifolyik ha nincs eldugulva a lefolyó.
De ha normálisan elfolyik akkor is marad annyi a rendszerben hogy "bedöglik"!
Szakorvoslat:
A klímát hosszútavokon használd, ne 1-2 km-nként.
Ha a klímát használod mielõtt leálítanád az autót kapcsold ki a kompresszort és a ventilátor legmagasabb fokozatában szárítsd ki a rendszert, ez kb 2-3 perc, de lehet érezni hogy nem nyirkos a levegõ ha már kiszáradt!
Ha ez már többször elõfordult hogy "bedögkött" akkor ki kell tisztítami a korábbiakban leírt módon!


státusz extremezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. június 25. szerda, 16:51


Már mióta megvan az autó azóta csinálja uh. valószinû tisztitás lesz a vége.Egy spray-t már kipróbáltam de semmit nem ért.mindenképp szét kell szedni vagy van valami más megoldás is?Ha a pollenszûrõ helyére fújok az nem megoldás?Vagy valahol vállalnak ilyesmit?Csak mert semmi kedvem 200 fokban az utastérben szerelgetni órákig.

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 25. szerda, 16:18


extremezso írta: Sziasztok!Olyan problémám van hogy ha nincs bekapcsolva a klímám csak simán szellõztetésre kapcsolok akkor valami büdös-dohos levegõt fúj,ha bekapcsolom a klímát akkor megszûnik,de ahogy kikapcsolom újra büdös.Tudja valaki mi lehet ez??


Na ja!
Az a büdös attól van hogy miután klímával közlekedsz nem szellõzteted (szárítod) ki a rendszert!
Mert a lepárló hûtõ bederesedik a klima használata során és ahogy leálítod leolvad és víz lessz belólle ami kifolyik ha nincs eldugulva a lefolyó.
De ha normálisan elfolyik akkor is marad annyi a rendszerben hogy "bedöglik"!
Szakorvoslat:
A klímát hosszútavokon használd, ne 1-2 km-nként.
Ha a klímát használod mielõtt leálítanád az autót kapcsold ki a kompresszort és a ventilátor legmagasabb fokozatában szárítsd ki a rendszert, ez kb 2-3 perc, de lehet érezni hogy nem nyirkos a levegõ ha már kiszáradt!
Ha ez már többször elõfordult hogy "bedögkött" akkor ki kell tisztítami a korábbiakban leírt módon!

státusz extremezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. június 25. szerda, 14:56


Sziasztok!Olyan problémám van hogy ha nincs bekapcsolva a klímám csak simán szellõztetésre kapcsolok akkor valami büdös-dohos levegõt fúj,ha bekapcsolom a klímát akkor megszûnik,de ahogy kikapcsolom újra büdös.Tudja valaki mi lehet ez??

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 25. szerda, 14:04


Nem látni teljesen a hõcserélõt.
Mien ccsõhöz szeretnél hozzáférni? és miért?


wagusty írta: Szia!

A Hõcserélõ teljes egészében látható ha leveszem a ventillátort?
A kis csõhöz hozzá lehet férni ha leveszem a ventit?

köszi



wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. június 24. kedd, 20:10


Szia!

A Hõcserélõ teljes egészében látható ha leveszem a ventillátort?
A kis csõhöz hozzá lehet férni ha leveszem a ventit?

köszi

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 24. kedd, 18:28


wagusty írta: Szia atidesign !

Valahogy lehetne vele konzultálni a ventillátor kiszerelésérõl és a hõcserélõ tisztításáról?

Üdv





atidesign írta:
Burns írta:
atidesign írta: Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt...
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?


Szia.
Képeket nem csináltam ugyan de tudok segíteni az ügyben.
A höcserélõre a tisztítót elég macera bejuttatni.
Az utastérszûrõ felõl lehet mégpedíg úgy hogy ki kell bontani a tüzfalig az utastérszûrõ házat ez 2 nagyobb elem.
Utána látni lehet a vrntilátor házat, három csavarra meg két patental le lehet venni a fedelét, utána már látni a ventilátort, azt egy nagy fémpatent fogja középen azt kioldani és kijön a ventilátor ami mögött ott van a hõcserélõ.
Arra lehet ráfújni a habot, utána várni min 30 percet addig össze lehet rakni a cuccot.
A kondenzvíz a fûtésház alján távozik, ott van csatlakoztatva egy gumi ágyba mely kivezeti a seb.váltó fökött lévõ védõburkolatra és onnan elfolyik.
Miután összeraktuk a ventilátor + utastérszûrõházat és eltelt már 30 perc akkor nyitott ablakokkal a ventilátor legmagasabb fokozatában fujassuk a levegõt 5-10 percig. A KLÍMA NE LEGYEN BEKAPCSOLVA!
Ennyi dióhélyban...


Igazából itt le van írva minden, de halgatlak!

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. június 23. hétfő, 15:00


Szia atidesign !

Valahogy lehetne vele konzultálni a ventillátor kiszerelésérõl és a hõcserélõ tisztításáról?

Üdv





atidesign írta:
Burns írta:
atidesign írta: Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt...
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?


Szia.
Képeket nem csináltam ugyan de tudok segíteni az ügyben.
A höcserélõre a tisztítót elég macera bejuttatni.
Az utastérszûrõ felõl lehet mégpedíg úgy hogy ki kell bontani a tüzfalig az utastérszûrõ házat ez 2 nagyobb elem.
Utána látni lehet a vrntilátor házat, három csavarra meg két patental le lehet venni a fedelét, utána már látni a ventilátort, azt egy nagy fémpatent fogja középen azt kioldani és kijön a ventilátor ami mögött ott van a hõcserélõ.
Arra lehet ráfújni a habot, utána várni min 30 percet addig össze lehet rakni a cuccot.
A kondenzvíz a fûtésház alján távozik, ott van csatlakoztatva egy gumi ágyba mely kivezeti a seb.váltó fökött lévõ védõburkolatra és onnan elfolyik.
Miután összeraktuk a ventilátor + utastérszûrõházat és eltelt már 30 perc akkor nyitott ablakokkal a ventilátor legmagasabb fokozatában fujassuk a levegõt 5-10 percig. A KLÍMA NE LEGYEN BEKAPCSOLVA!
Ennyi dióhélyban...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 23:04


A fõtengelyékszíj tárcsámat kellett kicserélni megadta magát , meg persze a gázt feltölteni, de most már mükszik

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. május 11. vasárnap, 20:46


Ma klímaszervíz volt. Újra töltöttük a gázt, ill. kenõanyagot is kapott a rendszer. 2,4 fokot tud most, és semmi hangja

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. április 24. csütörtök, 15:18


Úgy néz ki meg van a hiba remélem ez volt a baja. Az ékszíj volt le esve a fõtengely és a kompresszor tárcsáról. Ha nem ez akkor nézelödõm tovább.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. április 19. szombat, 12:24


atidesign írta:
Burns írta:
atidesign írta: Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt...
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?


Szia.
Képeket nem csináltam ugyan de tudok segíteni az ügyben.
A höcserélõre a tisztítót elég macera bejuttatni.
Az utastérszûrõ felõl lehet mégpedíg úgy hogy ki kell bontani a tüzfalig az utastérszûrõ házat ez 2 nagyobb elem.
Utána látni lehet a vrntilátor házat, három csavarra meg két patental le lehet venni a fedelét, utána már látni a ventilátort, azt egy nagy fémpatent fogja középen azt kioldani és kijön a ventilátor ami mögött ott van a hõcserélõ.
Arra lehet ráfújni a habot, utána várni min 30 percet addig össze lehet rakni a cuccot.
A kondenzvíz a fûtésház alján távozik, ott van csatlakoztatva egy gumi ágyba mely kivezeti a seb.váltó fökött lévõ védõburkolatra és onnan elfolyik.
Miután összeraktuk a ventilátor + utastérszûrõházat és eltelt már 30 perc akkor nyitott ablakokkal a ventilátor legmagasabb fokozatában fujassuk a levegõt 5-10 percig. A KLÍMA NE LEGYEN BEKAPCSOLVA!
Ennyi dióhélyban...


Köszönöm a segítséget!
A ventilátorig már eljutottam A klíma tisztítás nem jelent problémát, mert az elõzõ autómon is én csináltam, csak az nem volt ennyire eldugva. A fûtés hõcserélõje a klíma hõcserélõ alatt van?

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 19. szombat, 09:35


Burns írta:
atidesign írta: Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt...
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?


Szia.
Képeket nem csináltam ugyan de tudok segíteni az ügyben.
A höcserélõre a tisztítót elég macera bejuttatni.
Az utastérszûrõ felõl lehet mégpedíg úgy hogy ki kell bontani a tüzfalig az utastérszûrõ házat ez 2 nagyobb elem.
Utána látni lehet a vrntilátor házat, három csavarra meg két patental le lehet venni a fedelét, utána már látni a ventilátort, azt egy nagy fémpatent fogja középen azt kioldani és kijön a ventilátor ami mögött ott van a hõcserélõ.
Arra lehet ráfújni a habot, utána várni min 30 percet addig össze lehet rakni a cuccot.
A kondenzvíz a fûtésház alján távozik, ott van csatlakoztatva egy gumi ágyba mely kivezeti a seb.váltó fökött lévõ védõburkolatra és onnan elfolyik.
Miután összeraktuk a ventilátor + utastérszûrõházat és eltelt már 30 perc akkor nyitott ablakokkal a ventilátor legmagasabb fokozatában fujassuk a levegõt 5-10 percig. A KLÍMA NE LEGYEN BEKAPCSOLVA!
Ennyi dióhélyban...