vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. augusztus 06. csütörtök, 08:43


BMWe36bubu írta: Sziasztok!
Az elsõ kérdésem az lenne, hogy amikor esik az esõ akkor az utastér nagyon párásodik. Hiába kapcsolom be a fûtõmotort akkor még több pára jön be.
Aki tud kérem segítsen mielõtt beáll a tél és a nyálkás idõ meg szeretném csinálni.

A második pedig az lenne, hogy amikor bezárom az autót akkor a központi zár visszanyit majd megint zárom és akkor úgy marad.

A válszokat elõre is köszönöm. MSN-en is elérhetõ vagyok.


szerintem cserélj pollenszûrõt!

státusz BMWe36bubu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2009. augusztus 06. csütörtök, 07:19


Sziasztok!
Az elsõ kérdésem az lenne, hogy amikor esik az esõ akkor az utastér nagyon párásodik. Hiába kapcsolom be a fûtõmotort akkor még több pára jön be.
Aki tud kérem segítsen mielõtt beáll a tél és a nyálkás idõ meg szeretném csinálni.

A második pedig az lenne, hogy amikor bezárom az autót akkor a központi zár visszanyit majd megint zárom és akkor úgy marad.

A válszokat elõre is köszönöm. MSN-en is elérhetõ vagyok.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. május 20. szerda, 09:21


YELLOW írta: a probléma az lehet, hogy a fokozatkapcsoló tárcsán az érintkezõ vagy letört, vagy éppen oxidálódott, esetleg bekoxolódott, illetve a másik tárcsán ugyanez, amin elfordul... vagy kiment egy-két ellenállás, de inkább a tárcsán lévõ bibik lesznek a gondok... ha minden igaz, akkor le tudod húzni a forgató/állító tárcsát, és szemléld meg... használj kontakt spray-t, vagy finom csiszolót

boczy46 írta: Hali!

Olyan gondom van,hogy az automban(e36 325i) csak a 4es fokozaton megy a ventillátor.Mi baj lehet?

Ne haragudj mar, de ekkora hulyeseget regen hallottam. ilyen problemarol meg sosem hallottam, hogy barkivel is megesett volna. Az hogy csak a 4es fokozat megy egyertelmuen a futorendszer gondja. Valami miatt nem mukodik, es csak azert megy a 4es, mert az direktbe van kotve biztonsagi okokbol.

A problemara a valasz:
Egyebkent a hiba valoszinuleg tenyleg az elotetellennallas lesz, e36on ez bizony elo szokott fordulni.
A vateran 5000ert aruljak asszem a megoldast a kaszasok, na ezert ne adj ki ennyi penzt. Nezz fel az e36fanatics.hu forumara, ott tudnak neked segiteni, valaki biztos reszletesen leirja neked a megoldast, aki mar talalkozott a problemaval.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. május 20. szerda, 07:45


sziasztok. képekre lenne szükségem kiszerelt digitklimáról. /hol van bekötve a kondenz víz levezetõ csöve, hogy néz ki a teljes csõ, honnan férek hozzá a legegyszerûbben ha cserélni akarom/ a http://www.realoem.com/bmw/ oldalon a rajz kevés a szereléshez. (úgy néz ki az utastérbe folyik a víz)

státusz boczy46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 13:32


És az hol van?

Eapa írta:
boczy46 írta: Hali!

Olyan gondom van,hogy az automban(e36 325i) csak a 4es fokozaton megy a ventillátor.Mi baj lehet?


Elromlott a sünid, azt kell cserélned.


státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 13:10


boczy46 írta: Hali!

Olyan gondom van,hogy az automban(e36 325i) csak a 4es fokozaton megy a ventillátor.Mi baj lehet?


Elromlott a sünid, azt kell cserélned.

státusz boczy46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 13:01


A fokozat-kapcsolo tekeröjét huzzam le?
YELLOW írta: a probléma az lehet, hogy a fokozatkapcsoló tárcsán az érintkezõ vagy letört, vagy éppen oxidálódott, esetleg bekoxolódott, illetve a másik tárcsán ugyanez, amin elfordul... vagy kiment egy-két ellenállás, de inkább a tárcsán lévõ bibik lesznek a gondok... ha minden igaz, akkor le tudod húzni a forgató/állító tárcsát, és szemléld meg... használj kontakt spray-t, vagy finom csiszolót

boczy46 írta: Hali!

Olyan gondom van,hogy az automban(e36 325i) csak a 4es fokozaton megy a ventillátor.Mi baj lehet?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 12:51


a probléma az lehet, hogy a fokozatkapcsoló tárcsán az érintkezõ vagy letört, vagy éppen oxidálódott, esetleg bekoxolódott, illetve a másik tárcsán ugyanez, amin elfordul... vagy kiment egy-két ellenállás, de inkább a tárcsán lévõ bibik lesznek a gondok... ha minden igaz, akkor le tudod húzni a forgató/állító tárcsát, és szemléld meg... használj kontakt spray-t, vagy finom csiszolót

boczy46 írta: Hali!

Olyan gondom van,hogy az automban(e36 325i) csak a 4es fokozaton megy a ventillátor.Mi baj lehet?


státusz boczy46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 12:25


Hali!

Olyan gondom van,hogy az automban(e36 325i) csak a 4es fokozaton megy a ventillátor.Mi baj lehet?

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 30. hétfő, 08:38


extremezso írta: Szia atidesign!
Kipróbáltam amit mondtál,ás valóban ha leállás elõtt kikapcsolom a klímát akkor a köv. indulásnál sokkal kevésbé büdös,bár teljesen nem szûnt meg de sokat javult uh. köszi.


Pedíg ez csak logika....

státusz extremezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 05:55


Szia atidesign!
Kipróbáltam amit mondtál,ás valóban ha leállás elõtt kikapcsolom a klímát akkor a köv. indulásnál sokkal kevésbé büdös,bár teljesen nem szûnt meg de sokat javult uh. köszi.

státusz extremezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. június 28. szombat, 12:37


Bakker ez nagyon komoly,remélem ezt sose kell megejtenem...

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 28. szombat, 12:19


Amúgy ez egy lepárló-hûtõ csere volt...



atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 28. szombat, 12:17


A megjelölt helyen távozik a folyadék a fûtés-hûtés rendszerbõl!
Nem tud eldugulni. A folyadék távozása nem látható szemmel mert a kipuffogó-váltó védõ elemre távozik ami elpárologtatja.


atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 26. csütörtök, 17:52


wagusty írta: De nem a váltó fölött van valahol?
A váltót nem kell levenni?

köszi

atidesign írta: A kifolyócsõ a fûtéskonzol alján van középen!
A csöpögést nem is fogod látni mert a kipufogó hõvédõ elemekre csöpög ami sokesetben el is párologtatj azonnal!
Ha mégis tisztítani akarlád alulról a hõvédõ lemezeket lebontani és megtalálod a "gumicsöcs"-t.


A váltó fölött.
De nehogy levedd a váltót!