InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. június 09. szerda, 21:34


YELLOW írta:
nonesz írta: Sziasztok !
Tudna vki tippelni, mi lehet a gondom. Klíma nem fúj hideget ! Klímagáz van, nyomás megvan, kompresszor megy (motort 1 kicsit lefogja), de hideg nem jön. Van állítólag vmi mágneskapcsoló, ami nem kapcsolhat ?? Vagy nem kaphat áramot ? Van ennek külön biztije ? És ha van, hol találom ? Mi lehet még ?

köszi a tippeket !


erre általában, azt szokták mondani, hogy a "süni" rossz, azt kell cserélni.
ha visszaolvasoo fogsz találni róla dolgokat.


A "süni" nem akkor cserés tutira, ha a kocsi össze-vissza nyomja a hőmérsékletet? Nem úgy volt, hogy fújt mint állat mindig és az volt a baja...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. június 09. szerda, 21:32


nonesz írta: Sziasztok !
Tudna vki tippelni, mi lehet a gondom. Klíma nem fúj hideget ! Klímagáz van, nyomás megvan, kompresszor megy (motort 1 kicsit lefogja), de hideg nem jön. Van állítólag vmi mágneskapcsoló, ami nem kapcsolhat ?? Vagy nem kaphat áramot ? Van ennek külön biztije ? És ha van, hol találom ? Mi lehet még ?

köszi a tippeket !


erre általában, azt szokták mondani, hogy a "süni" rossz, azt kell cserélni.
ha visszaolvasoo fogsz találni róla dolgokat.


nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2010. június 09. szerda, 19:52


Sziasztok !
Tudna vki tippelni, mi lehet a gondom. Klíma nem fúj hideget ! Klímagáz van, nyomás megvan, kompresszor megy (motort 1 kicsit lefogja), de hideg nem jön. Van állítólag vmi mágneskapcsoló, ami nem kapcsolhat ?? Vagy nem kaphat áramot ? Van ennek külön biztije ? És ha van, hol találom ? Mi lehet még ?

köszi a tippeket !

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 06. vasárnap, 19:24


Woockie írta:

En csak automatan hasznaltam, az ablakra dolt a forrosag ha 16C-ra is volt allitva, kozepen ha letekertem csak hidegre, akkor pedig ugy emlekszem, jott az a levego, aminek valoban kellett volna jonnie. Kicsereltuk a futescsapot, azota nem csinalt ilyent. Mivel nem allandoan csinalta ezt, nem tudom, valoban elmult-e a hiba, vagy csak azota nem jott elo, remelem vegleg elmult. En az onlineteile.hu-rol vettem a futescsapot, meg meg par cuccot, igy nem tudom, csak a csap mennyi volt, ugy 17-20 kozott. Berakni meg 10 perc, az alabb linkelt DIY tokeletes, mi meg annyit csinaltunk, h elszoritottuk a csoveket, h minel kevesebb vizet veszitsunk. Erdemes nem meleg motornal cserelni. Marha forro bir lenni a 96 fokos hutoviz.


Eszembe se jutott volna meleg motornál cserélniDe nem is légtelenítettétek a rendszert?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. június 06. vasárnap, 18:28


JanoE46 írta: Ja?Azt hozzátenném,hogy a klímám viszont nem nyom meleget,csak akkor,ha az ablakra van állítva,középre hideget nyom,és azt hiszem lábra is.Ilyenkor is tuti,hogy a fűtéscsap a ludas?Ha csak simán hideg levegőt nyomok pl. pára miatt esőbe,akkor viszont a meleget nyomja csak,hiába van 16C°-ra állítva.


En csak automatan hasznaltam, az ablakra dolt a forrosag ha 16C-ra is volt allitva, kozepen ha letekertem csak hidegre, akkor pedig ugy emlekszem, jott az a levego, aminek valoban kellett volna jonnie. Kicsereltuk a futescsapot, azota nem csinalt ilyent. Mivel nem allandoan csinalta ezt, nem tudom, valoban elmult-e a hiba, vagy csak azota nem jott elo, remelem vegleg elmult. En az onlineteile.hu-rol vettem a futescsapot, meg meg par cuccot, igy nem tudom, csak a csap mennyi volt, ugy 17-20 kozott. Berakni meg 10 perc, az alabb linkelt DIY tokeletes, mi meg annyit csinaltunk, h elszoritottuk a csoveket, h minel kevesebb vizet veszitsunk. Erdemes nem meleg motornal cserelni. Marha forro bir lenni a 96 fokos hutoviz.

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 06. vasárnap, 17:01


Ja?Azt hozzátenném,hogy a klímám viszont nem nyom meleget,csak akkor,ha az ablakra van állítva,középre hideget nyom,és azt hiszem lábra is.Ilyenkor is tuti,hogy a fűtéscsap a ludas?Ha csak simán hideg levegőt nyomok pl. pára miatt esőbe,akkor viszont a meleget nyomja csak,hiába van 16C°-ra állítva.

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 06. vasárnap, 16:58


Ugyanez a problémám,nyomja a meleget,és lesül a fejem.Valaki tud nekem fűtéscsapot?Lehetőleg új kellene!Köszönöm előre is!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 12. szerda, 23:00


Technoise írta:
bmw320d4 írta:
Technoise írta: Sziasztok! Nekem is segítség kellene. Problémám, a klimám csak meleget nyom, pl ha kint van 10 fok és a szenzort hőlégfúvózom akkor is max meleget fúj(16fokra állítva), de nem az érzékelővel van a baj, mert venti erösségét lépteti felfele. Klimagáz az nincs kocsiban, mint kiderült, de ettöl függetlenül ha kint 10fok van csak nem dögmeleget kéne nyomatnia. Télen is folyamat 16fokra volt állitva, akkor elviselhető volt a venti szabályzásával a meleg. Előre is köszi ha vki tud okosat mondani.

A fűtéscsapra tippelek.


Köszönöm, és ilyenkor mik a lehetőségeim, kiganézás avagy csere?


En is meguntam ezt a problemat, bar nalam meg nem allandoan csinalja, csak amikor eszeberjut. Vszeg nalam is futescsap. Keresgeltem es talaltam egesz jo DIY-t.

Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. április 28. szerda, 01:32


BMWmotors írta: Fűtéscsap vagy a nyáklap nem a belevaló amiről a prg. fut ha ez valaha volt már cserélve.



Ezt nem nagyon értem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2006

státusz BMWmotors

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. április 27. kedd, 23:21


Fűtéscsap vagy a nyáklap nem a belevaló amiről a prg. fut ha ez valaha volt már cserélve.



Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. április 26. hétfő, 23:24


Valóban a fűtéscsap a hibás, köszönöm mégegyszer a tippet, mostmár csak szerválni kéne egyet
Ha van valakinek 320d-hez eladó, szóljon pls!




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. április 27. kedd, 12:37

Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. április 19. hétfő, 23:27


bmw320d4 írta:
Technoise írta: Sziasztok! Nekem is segítség kellene. Problémám, a klimám csak meleget nyom, pl ha kint van 10 fok és a szenzort hőlégfúvózom akkor is max meleget fúj(16fokra állítva), de nem az érzékelővel van a baj, mert venti erösségét lépteti felfele. Klimagáz az nincs kocsiban, mint kiderült, de ettöl függetlenül ha kint 10fok van csak nem dögmeleget kéne nyomatnia. Télen is folyamat 16fokra volt állitva, akkor elviselhető volt a venti szabályzásával a meleg. Előre is köszi ha vki tud okosat mondani.



A fűtéscsapra tippelek.


Köszönöm, és ilyenkor mik a lehetőségeim, kiganézás avagy csere?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 17:55


Technoise írta: Sziasztok! Nekem is segítség kellene. Problémám, a klimám csak meleget nyom, pl ha kint van 10 fok és a szenzort hőlégfúvózom akkor is max meleget fúj(16fokra állítva), de nem az érzékelővel van a baj, mert venti erösségét lépteti felfele. Klimagáz az nincs kocsiban, mint kiderült, de ettöl függetlenül ha kint 10fok van csak nem dögmeleget kéne nyomatnia. Télen is folyamat 16fokra volt állitva, akkor elviselhető volt a venti szabályzásával a meleg. Előre is köszi ha vki tud okosat mondani.



A fűtéscsapra tippelek.


Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 17:51


Sziasztok! Nekem is segítség kellene. Problémám, a klimám csak meleget nyom, pl ha kint van 10 fok és a szenzort hőlégfúvózom akkor is max meleget fúj(16fokra állítva), de nem az érzékelővel van a baj, mert venti erösségét lépteti felfele. Klimagáz az nincs kocsiban, mint kiderült, de ettöl függetlenül ha kint 10fok van csak nem dögmeleget kéne nyomatnia. Télen is folyamat 16fokra volt állitva, akkor elviselhető volt a venti szabályzásával a meleg. Előre is köszi ha vki tud okosat mondani.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. november 13. péntek, 12:12


bmw320d4 írta: Az AUC heizung a lámpa melett van, és szmogot érzékel, ergo semmi köze a fûtéshez.
Ezt azért említettem meg, hogy a kieg fûtést nem a klímavezérlõ vezérli, hanem a motorvezérlõ, és nem-e nézte félre a szerelõd a hibakódot.


Csum írta:
bmw320d4 írta:
Tano írta:
Csum írta: diagnosztikás neekm azt mondta hogy a klíma fûtés rásegitõnél zárlatos valami egység ennyit írt szernte a gép, de én ebbõl,hogy találjam ki azt hogy most mi jó és mi rossz?


Hát ez az, nem is neked kellene kitalálni, hanem a szerelõnek. Magadban nem is fogod megtudni, hogy pontosan mi a rossz. Meg látatlanban más sem innen. Rá kell méregetni a kisegítõfûtésre, mert ezek szerint ott kell keresni a problémát nem a fûtéscsapnál.


Olvastam már vagy kétszer hibakódokat, de még klímavezérlõben nem láttam kiegészítõ fûtésre vonatkozó hibát.
Ami lehet, az esetleg auc heizung.
A kieg.fûtést a motorvezérlõ felügyeli (Ezért nincs neki biztosíték), ezért értelemszerûen ebben lesz eltárolva a hiba.


éretm és ha rámérek az auc heizung re! ez az egyik kis henger alak nem? egymás mellett van ebbõl kettõ! szóval ha rá márek milyen értéket kell mútatnia?
illetve ezeknek van közük ahoz,hogy ha le állítom a motort útánna gyújtáson csak 2percig nyom be forró meleg levegõt és útánna már hideget csak?


hát me, tudom minden esetre hétfõn megyek vissza és újra r rakjuk és akkor majd emgnézetem vele azt is megint meg ma reggel ismét nehezen indult is a kocsi és ezt se értem mert az izzitás vezérlõt meg kicseréltettem!!