Berti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Berti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2007. december 08. szombat, 14:59


Hello

Na vannak fejlemények, voltam másik fütõmûvesnél, bemérték, megrázták elõl-hátúl. Aztmondja minden ok, nem lóg lötyög semmise. Elmentünk próbakörre 180-nál beletaposott a fékbe, a kocsi eleje jobbra balra 0,5m-ket kilengett, kicsit pánikoltam . Visszamentünk aztmondja 99%-hogy gumi. Kicseréltük az elsõt a hátsóra és láss csodát megszûnt a probléma
Úgyhogy vehetek 2db gumit
A kocsi szalonban állt vagy fél évig, és a gumik le voltak fújva szilikonnal. Lehet hogy véletlen de pont ezeket kellett kidobnom!!

NO SZILIKON legalábbis a gumira

B

státusz foxi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. december 07. péntek, 23:12


Szerencsére nem általános a gépünk problémája , de ez azt is jelenti egyedül kell megküzdenünk vele .

státusz foxi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. november 26. hétfő, 20:46


Nemrég vettünk egy 99-es 320ci E46-ost és nem értem miért jön elõ egy-egy kisebb sugarú kanyarodást követõen a hajtás végérõl az a rezonancia amiben a motor erejének egy része is elvész. Majd idõvel (több km megtétele után) a hiba magától megszûnik. Mivel a hátsó felfüggesztéseket felújíttattuk már csak a diffire és a féltengelyekre tudok gyanakodni. Volt már másnak is hasonló gondja? Kérem ossza meg velem a tapasztalatait!!!
Foxi

Berti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Berti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2007. november 26. hétfő, 18:42


Hello

Amíg a lengõkar rosz volt, kicsit kifordítva olyan 2-3 centit ment a kerék elõre hátra még papucsban is, mondjuk nem rugdaltam, hanem rátettem felülre és elõre hátra mozgattam.
Most ilyet nem csinál zsír új mindkét oldali lengõkar + szilentek, rugdalhatom martensbe is meg se mozdul .
A gumi csak hátul új, egy cserét lehet bepróbálok, illetve egy futómûbeállításra még elviszem. Ma mentem pályán 180-al szépen megy egyenesen elengedett kormánynál. Arra gondolok, hogy azzal a rosz lengõkarral mentem úgy 2000 km-t ezért valami behalt tõle.

Berti

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 26. hétfő, 16:23


Én is a két hátsó felsõ szileentre gonolok.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 26. hétfő, 12:12


csu2 írta: Sziasztok!

Hirtelen fékezéskor vagy hirtelen induláskor (akár kövér gáz menet közben alacsony sebességnél) egy kattanó hangot hallani, talán hátulról, olyan érzéssel párosul, mintha kotyogna valami. Már többször alánéztem, de semmit nem találtam. Van valakinek valami ötlete? (Ja, automatám van, ha számít...) Köszi a segítséget!


Hát ez nekem szilentesnek hangzik...nekem tolatáskor és elindulás átmenetkor klattyant egy jó nagyot...mondhatnám roppant. (de nem BMWnél, de ahogy említettem, gondolom hasonló minden autónál)

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. november 26. hétfő, 12:06


Sziasztok!

Hirtelen fékezéskor vagy hirtelen induláskor (akár kövér gáz menet közben alacsony sebességnél) egy kattanó hangot hallani, talán hátulról, olyan érzéssel párosul, mintha kotyogna valami. Már többször alánéztem, de semmit nem találtam. Van valakinek valami ötlete? (Ja, automatám van, ha számít...) Köszi a segítséget!


státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 26. hétfő, 11:01


peetie írta:
kyncza írta: Talán segít szilent probléma kiderítésére...bömbin még nem volt ilyen gondom szerencsére, megint csak Corrado-s szilent problémát tudom felhozni, de gondolom hasonló megoldás lehet...úgy nézte meg a szerelõ, hogy az autó mellett állva belerúgott a kerékbe menetirányból. Elmondása szerint a keréknek nem, illetve nagyon minimálisat szabadna mozdulnia. Na azon a kerék rendesen centiket ugrott elõre vissza...

Hm, és hogy rúgott be a lökhárító alatt? Csõrrel, acélbetétes bakancsban? Vagy eltekered a kormányt, akkor kilóg a kerék és úgy? Elég komoly súly van azért a keréken, mondjuk ha az 1500 kilós kocsinak a fele van elõl, akkor olyan 380 kiló van 1 keréken. Ez olyan érzés lehet mintha falba rúgnál nem?


Nem
a kerék szélét rúgta meg, nem volt kitekerve. Nem volt rajta acélbetétes, mondjuk papucsban nem ajánlanám én sem rugdalózni

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. november 26. hétfő, 10:51


kyncza írta: Talán segít szilent probléma kiderítésére...bömbin még nem volt ilyen gondom szerencsére, megint csak Corrado-s szilent problémát tudom felhozni, de gondolom hasonló megoldás lehet...úgy nézte meg a szerelõ, hogy az autó mellett állva belerúgott a kerékbe menetirányból. Elmondása szerint a keréknek nem, illetve nagyon minimálisat szabadna mozdulnia. Na azon a kerék rendesen centiket ugrott elõre vissza...

Hm, és hogy rúgott be a lökhárító alatt? Csõrrel, acélbetétes bakancsban? Vagy eltekered a kormányt, akkor kilóg a kerék és úgy? Elég komoly súly van azért a keréken, mondjuk ha az 1500 kilós kocsinak a fele van elõl, akkor olyan 380 kiló van 1 keréken. Ez olyan érzés lehet mintha falba rúgnál nem?

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. november 25. vasárnap, 23:44


Nekem a nyárigumik csináltak ilyet, 225/50 R16 hátul elöl meg 205/55 R16 volt és mintha sinen mentem volna. Kidobtam a gumikat és most király minden. Pedig ugyan ez a méret van fent csak új téligumikban.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 25. vasárnap, 21:44


Talán segít szilent probléma kiderítésére...bömbin még nem volt ilyen gondom szerencsére, megint csak Corrado-s szilent problémát tudom felhozni, de gondolom hasonló megoldás lehet...úgy nézte meg a szerelõ, hogy az autó mellett állva belerúgott a kerékbe menetirányból. Elmondása szerint a keréknek nem, illetve nagyon minimálisat szabadna mozdulnia. Na azon a kerék rendesen centiket ugrott elõre vissza...

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 25. vasárnap, 20:48


Én is a gátlóra tippelek.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. november 25. vasárnap, 19:56


Na erre kiváncsi vagyok mi lehet a hibája. Nekem a 17es 225 gumikkal táncol a nyomvájukban. Amikor most visszatettem a téliket, nyíl egyenesen megy. De ezt már megszoktam a nagy felniknél.

Berti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Berti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2007. november 25. vasárnap, 19:52


15-ös gyári a gumi 195/65r15, a lengéscsillapítókat valamikor megnézettem akkor jók voltak ,kedden viszem megint fütómûállításra akkor megnézetem a gátlókat is.

Berti

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2007. november 25. vasárnap, 19:10


Nem lehet a gátló?