- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 17:22
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 17:22
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 16:33
hil írta: Sziasztok!
Ha már ennyi hátránya van a széles guminak (nyomvályú, fogyasztás növekedés, menet teljesítmény csökkenés, esőben hamarabb vízre felúszás, magasabb ár, stb) akkor mi az ördögnek raknak fel olyat? Mi a pozitívum a jobb megjelenésen kívül? Tudatlanul kérdem ezt....
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 16:22
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 15:01
b0gar írta:anubisz írta:YELLOW írta:b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem
viszont ha az útnak van lejtése, akkor van köze a széles gumihoz. tök egyenes úton, bármilyen tempóról bármilyen intenzitással fékezek, elengedett kormánynál sem húz semerre. viszont amint van lejtése az útnak oldalra, akkor rögtön arra húz. téli guminál (195) ez nem igazán jellemző. itt most nem a nyomvájú a téma, hanem a széles gumi.
Persze,ha van lejtés,húzza nekem is kicsit,meg nálam akkor gáz ,ha szakadó esőben megyek pályán sokat és fékezni kell hirtelen, megrántja kicsi,t az elejét oldalra,hogy fel vannak ázva teljesen a fékek. Néha ijesztő a jelenség. Aki nem tudja kezelni,bajba kerülhet hamar. 2,3 apró fékezés,és már egyenesen fog,amikor leszárad a tárcsa.
Persze, ez mind igaz. De fél kört fordul a kormány?
Nekem akkor fordult fér kört a kormány mikor defektem volt és tök lapos kerékkel mentem.
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 13:36
anubisz írta:YELLOW írta:b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem
viszont ha az útnak van lejtése, akkor van köze a széles gumihoz. tök egyenes úton, bármilyen tempóról bármilyen intenzitással fékezek, elengedett kormánynál sem húz semerre. viszont amint van lejtése az útnak oldalra, akkor rögtön arra húz. téli guminál (195) ez nem igazán jellemző. itt most nem a nyomvájú a téma, hanem a széles gumi.
Persze,ha van lejtés,húzza nekem is kicsit,meg nálam akkor gáz ,ha szakadó esőben megyek pályán sokat és fékezni kell hirtelen, megrántja kicsi,t az elejét oldalra,hogy fel vannak ázva teljesen a fékek. Néha ijesztő a jelenség. Aki nem tudja kezelni,bajba kerülhet hamar. 2,3 apró fékezés,és már egyenesen fog,amikor leszárad a tárcsa.
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 13:11
YELLOW írta:b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem
viszont ha az útnak van lejtése, akkor van köze a széles gumihoz. tök egyenes úton, bármilyen tempóról bármilyen intenzitással fékezek, elengedett kormánynál sem húz semerre. viszont amint van lejtése az útnak oldalra, akkor rögtön arra húz. téli guminál (195) ez nem igazán jellemző. itt most nem a nyomvájú a téma, hanem a széles gumi.
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 13:07
b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 13:04
b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 12:45
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 12:38
anubisz írta:laci320d írta:Alesi írta:anubisz írta:
Nyomvályú utána is vinni fogja. csak hogy ne lepődj meg. Már ha esetleg nem teszel rá 195 gumit.
Nekem a 205-ös gumival is vitte a nyomvájú, mindaddig amíg nem cseréltem szilenteket. Most a 225-öst sem viszi...
Hát ez érdekes, nekem powerflex szilentek vannak elöl, ami köztudottan keményebb mint a gyári mégis elviszi a 225-öst a nyomvályú! Bármit csinálsz elviszi..
Bizony igaz. Nekem is új minden,beleértve a leng.csill,lengőkar,komplett kormánymű,stb,és minden gyári,és ott is szerelték be,és futómű,és kerék összetartás,minden márkaszervizben állítva. és csak 225 vannak rajta. úgyhogy fel a fejjel. A szerelő mondta a BMW be hogy az új 7,6 5 BMW ket is viszi, szinte mindet, márpedig ők már jártak egy párral próbautakon. a széles gumik, és ugye már 185 -től bőven annak számit, mert már egy 185 gumira is azt mondják sportos. Szinte le akar vezetni az útról,keményen kel fogni a kocsit, persze rendes nyomvájuról beszélek,nem ilyen kis huplikáról. Arról nem is beszélve,ha esőben megáll benne a víz, a nyomvájuban. Na, az ám az életveszély, ha belemész 80 felett.
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 12:31
laci320d írta:Alesi írta:anubisz írta:
Nyomvályú utána is vinni fogja. csak hogy ne lepődj meg. Már ha esetleg nem teszel rá 195 gumit.
Nekem a 205-ös gumival is vitte a nyomvájú, mindaddig amíg nem cseréltem szilenteket. Most a 225-öst sem viszi...
Hát ez érdekes, nekem powerflex szilentek vannak elöl, ami köztudottan keményebb mint a gyári mégis elviszi a 225-öst a nyomvályú! Bármit csinálsz elviszi..
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 10:17
Alesi írta:anubisz írta:
Nyomvályú utána is vinni fogja. csak hogy ne lepődj meg. Már ha esetleg nem teszel rá 195 gumit.
Nekem a 205-ös gumival is vitte a nyomvájú, mindaddig amíg nem cseréltem szilenteket. Most a 225-öst sem viszi...
Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 09:43
anubisz írta:
Nyomvályú utána is vinni fogja. csak hogy ne lepődj meg. Már ha esetleg nem teszel rá 195 gumit.
Elküldve: 2011. június 29. szerda, 20:31
anubisz írta:Real írta:Macsek írta:Real írta: Tudtok ajánlani rendes futóművest?
Egyrészt viszik az autót a nyomvályúk, valamint lassításnál tekeredik a kormány magától. Van, hogy fél fordulatot is... Mivel nemrég óta van meg az autó, sok mindent meg akarok nézetni, pl. kerékösszetartás, futóműgeometria, lengéscsillapítók állapota, szilentek, stb. Valami rendes hely kellene (lehetőleg nem Mosonmagyaróváron ), ahol értenek a BMW-k beállításaihoz, és nem drágák.
(Görgőztetnem is valószínűleg kell majd, mivel a 4 felnire felpakoltak a gumisok összesen fél kiló ragasztott súlyt.)
Hívd fel őket!Budaörsön vannak én náluk voltam a srácoknak is BMW-ük van és sokan járnak oda és korrektek!06-20-669-06-76
Köszönöm!
Nyomvályú utána is vinni fogja. csak hogy ne lepődj meg. Már ha esetleg nem teszel rá 195 gumit.
Elküldve: 2011. június 29. szerda, 19:19
Real írta:Macsek írta:Real írta: Tudtok ajánlani rendes futóművest?
Egyrészt viszik az autót a nyomvályúk, valamint lassításnál tekeredik a kormány magától. Van, hogy fél fordulatot is... Mivel nemrég óta van meg az autó, sok mindent meg akarok nézetni, pl. kerékösszetartás, futóműgeometria, lengéscsillapítók állapota, szilentek, stb. Valami rendes hely kellene (lehetőleg nem Mosonmagyaróváron ), ahol értenek a BMW-k beállításaihoz, és nem drágák.
(Görgőztetnem is valószínűleg kell majd, mivel a 4 felnire felpakoltak a gumisok összesen fél kiló ragasztott súlyt.)
Hívd fel őket!Budaörsön vannak én náluk voltam a srácoknak is BMW-ük van és sokan járnak oda és korrektek!06-20-669-06-76
Köszönöm!