státusz tostya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 13:22


YELLOW írta:
tostya írta: Sziasztok!Segítség kéne nekem.Az a problémám,hogy egy E46-ban(kombi 2004-es évjárat)cseréltem első futómű gumi szilentet a két nagyot ami az alvázhoz van csavarozva.
De még mindig rázza az elejét fékezéskor(90-100-as tempónál)Volt féktárcsa is cserélve még a szilentek cseréje előtt.Mi lehet a baj? Fékezéskor majd el töri a kormány a kezem úgy ráz.


mivel nem írod, ezért feltételezvén: kerék centrírozás nem volt? Gumi nem szálszakadt? Féknyeregbe a dugattyú nem mozog nehezen, nincs berohadva, kivállasodva?



Köszi a kérdést.Tök új tárcsa van rajta kb:15000km mentem vele.elején nem rázott kb:1000km-ig.Lehet,hogy tényleg dugattyú szorulna?Vagy eldeformálódott az új tárcsa?A hátsó lengőkarnál is lóg a szilent (a hosszúba ami előre néz)jobbra balra mozog kb:1cm-rt.Ez nem gáz???Ha hátul ülnek hárman akkor még jobban rázza a kormányt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 07:11


tostya írta: Sziasztok!Segítség kéne nekem.Az a problémám,hogy egy E46-ban(kombi 2004-es évjárat)cseréltem első futómű gumi szilentet a két nagyot ami az alvázhoz van csavarozva.
De még mindig rázza az elejét fékezéskor(90-100-as tempónál)Volt féktárcsa is cserélve még a szilentek cseréje előtt.Mi lehet a baj? Fékezéskor majd el töri a kormány a kezem úgy ráz.


mivel nem írod, ezért feltételezvén: kerék centrírozás nem volt? Gumi nem szálszakadt? Féknyeregbe a dugattyú nem mozog nehezen, nincs berohadva, kivállasodva?



státusz tostya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 07:01


Sziasztok!Segítség kéne nekem.Az a problémám,hogy egy E46-ban(kombi 2004-es évjárat)cseréltem első futómű gumi szilentet a két nagyot ami az alvázhoz van csavarozva.
De még mindig rázza az elejét fékezéskor(90-100-as tempónál)Volt féktárcsa is cserélve még a szilentek cseréje előtt.Mi lehet a baj? Fékezéskor majd el töri a kormány a kezem úgy ráz.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 15:43


bbali81 írta:
anubisz írta:

Csak nehogy első féltengely legyen. Úgy 150 körül van darabja.Én már cseréltem kettőt.Bár szerintem futóművel lesz valami. Ugye csak úgy derül ki,ha megnézitek. Van ott pár dolog ami elkophat.


nyugtass csak
Megnézetem mindenképp, köszi az infót de féltengely csak nem lötyöghet, hogy ilyen hangot ad reggelente


Hát nem tudom, állítólag ropogni vagy mit szokott,főleg kanyarodáskor ,nekem még nem csinálta,a BMW be alámentek,megrángatták,volt már kicsi holtjátéka,aztán inkább kicseréltem mindkettőt,ezt meg elraktam tartalékba,mert még jó,meg állítólag fel is lehet újítani. Mondjuk már komplett kormányművet is cseréltem,meg szinte mindent. " leng.Csill. Lengőkar,meg az aprólék.
Szólhat ott akármi,jól megkel rángatni,nézni mi van elszállva.

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 15:32


anubisz írta:

Csak nehogy első féltengely legyen. Úgy 150 körül van darabja.Én már cseréltem kettőt.Bár szerintem futóművel lesz valami. Ugye csak úgy derül ki,ha megnézitek. Van ott pár dolog ami elkophat.


nyugtass csak
Megnézetem mindenképp, köszi az infót de féltengely csak nem lötyöghet, hogy ilyen hangot ad reggelente


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 15:07


bbali81 írta: Sziasztok,

Kis segítség kellene, hátha másnál is volt ilyen probléma... csak, hogy mire is számítsak.
Bal első keréktől reggelente jön egy olyan hang mintha egy csőbe valamit kopogtatnál (ezt nem tudom máshoz hasonlítani bocs) szóval mintha egy műanyag csőbe bedugnál egy vasat és kopogtatnád + 80km/h-nál faszán rázza a kormányt csinál rajta kb 1 cm-es holtjátékot. 80 alatt és 90 fölött nem csinálja. Csak ebben a sávban...
ha mentem vele kb 10 km-t akkor már nem hallom csak reggel hidegen...

Mi lehet...?

Please advise,

Thx

BBali


Csak nehogy első féltengely legyen. Úgy 150 körül van darabja.Én már cseréltem kettőt.Bár szerintem futóművel lesz valami. Ugye csak úgy derül ki,ha megnézitek. Van ott pár dolog ami elkophat.

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 14:41


Sziasztok,

Kis segítség kellene, hátha másnál is volt ilyen probléma... csak, hogy mire is számítsak.
Bal első keréktől reggelente jön egy olyan hang mintha egy csőbe valamit kopogtatnál (ezt nem tudom máshoz hasonlítani bocs) szóval mintha egy műanyag csőbe bedugnál egy vasat és kopogtatnád + 80km/h-nál faszán rázza a kormányt csinál rajta kb 1 cm-es holtjátékot. 80 alatt és 90 fölött nem csinálja. Csak ebben a sávban...
ha mentem vele kb 10 km-t akkor már nem hallom csak reggel hidegen...

Mi lehet...?

Please advise,

Thx

BBali


Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 05:26


si3rrabravo írta: A szervíz értékelés alatt találtam a Hantos Ricsit, infó képpen kérdezném, foglalkozik e futómű/kormánymű jellegű problémákkal is?


Engem is érdekelne...

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2011. szeptember 05. hétfő, 12:54


A szervíz értékelés alatt találtam a Hantos Ricsit, infó képpen kérdezném, foglalkozik e futómű/kormánymű jellegű problémákkal is?

Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2011. szeptember 04. vasárnap, 22:32


Powerflex szilentet szeretnék berakatni... Tud valaki segíteni, hogy mi ennek a menete, és kik csinálnak ilyet Pesten?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. augusztus 06. szombat, 07:16


YELLOW írta:
anubisz írta:
Hát a defektűrőt tényleg hagyjuk,3 évig használtam,borzalmas. Futómű gyilkos.Szerintem neki is az eszi meg a lengéscsillapítót.


de nem esz meg neki semmilyen lengéscsillapítót! csak a defekt tűrő gumi miatt mér rossz értéket.
ha kézzel nyomva a kasztnit mozog és nem himbál be, akkor nincs baja. amúgy a téli gumi is necces, mert az oldalfala annak is sokkal vastagabb és merevebb, mint egy nyárinak ugyanolyan méretben. az sem mindegy, hogy egy guminak mi a súly indexe, ettől is változik egy mérés.


Ennek a "defekttűrő nem bántja a futóművet a nem defektűrőhöz képest" dolognak fussunk neki mégegyszer.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. augusztus 06. szombat, 01:34


anubisz írta:
Hát a defektűrőt tényleg hagyjuk,3 évig használtam,borzalmas. Futómű gyilkos.Szerintem neki is az eszi meg a lengéscsillapítót.


de nem esz meg neki semmilyen lengéscsillapítót! csak a defekt tűrő gumi miatt mér rossz értéket.
ha kézzel nyomva a kasztnit mozog és nem himbál be, akkor nincs baja. amúgy a téli gumi is necces, mert az oldalfala annak is sokkal vastagabb és merevebb, mint egy nyárinak ugyanolyan méretben. az sem mindegy, hogy egy guminak mi a súly indexe, ettől is változik egy mérés.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 06. szombat, 00:10


SirToma írta:
anubisz írta:
SirToma írta:
sarolta írta: Hali,valaki


Milyen gumik vannak rajta? Defektűrő, merevített falú, peremvédős???
Olyankor csillapítás mérésnél lejebb szokták venni a kerék nyomást, hogy normális értéket kapj. Érzel amúgy a futóművön valamit, ha nem, nem kell vele foglalkozni.
Monroe lengéscsillapító? Bilstein, vagy sachs.....

Üdv:Toma


Azért ilyet mondani,hogy rossz lengéscsillapítóval ne foglalkozzon,már ha nem az ellenségünk főleg ha az első,elsők vannak elszállva. Aki már fékezett, használt rossz csillapítót,esőben,hóba,jégen,az nem ad ilyen tanácsot. Aztán egy vészfékezés,egy necces kanyar,és találkozhatunk Nagy Sándorral az örök vadászmezőkön
Lehet 60-nál nem fog érezni semmit,de 130 -nál befékez, aztán be bólint a kocsi, esőbe meg lehet fohászkodni,hogy fának,vagy kamionnak csapódunk.


Nem azt mondtam, hogy hagyja úgy ha rossz, de ha kipróbálja, átnézni, és véleménye szerint nem roszabb mint volt, akkor a mérés nem mond semmit. Pláne defektűrővel.
Ha nem hisztek nekem, járjatok utána. Saját tapasztalat, nameg a defekttűrő is.Soha többet nem veszek.Sokkal jobb lett a kocsim normális gummával.....
A mérés is ismerősnél volt, 50% körül mérték neki az új 3ason, de defektűrővel. Leengedték a nyomást, és érdekes módon jobb eredményeket kapott. A vizsgáztató mondta, hogy az új kocsik, amik defektűrővel vannak szerelve, azok se hozzák az értéket, de mint mondtam, meg lehet kérdezni egy szakember. A monroe-val hasonló érzések kavarognak bennem is, lehet egy 50le-s felicia-ba jó, de bmw-be nem tenném sose...

Jó éjt urak!

Üdv


Hát a defektűrőt tényleg hagyjuk,3 évig használtam,borzalmas. Futómű gyilkos.Szerintem neki is az eszi meg a lengéscsillapítót.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. augusztus 05. péntek, 21:20


anubisz írta:
SirToma írta:
sarolta írta: Hali,valaki


Milyen gumik vannak rajta? Defektűrő, merevített falú, peremvédős???
Olyankor csillapítás mérésnél lejebb szokták venni a kerék nyomást, hogy normális értéket kapj. Érzel amúgy a futóművön valamit, ha nem, nem kell vele foglalkozni.
Monroe lengéscsillapító? Bilstein, vagy sachs.....

Üdv:Toma


Azért ilyet mondani,hogy rossz lengéscsillapítóval ne foglalkozzon,már ha nem az ellenségünk főleg ha az első,elsők vannak elszállva. Aki már fékezett, használt rossz csillapítót,esőben,hóba,jégen,az nem ad ilyen tanácsot. Aztán egy vészfékezés,egy necces kanyar,és találkozhatunk Nagy Sándorral az örök vadászmezőkön
Lehet 60-nál nem fog érezni semmit,de 130 -nál befékez, aztán be bólint a kocsi, esőbe meg lehet fohászkodni,hogy fának,vagy kamionnak csapódunk.


Nem azt mondtam, hogy hagyja úgy ha rossz, de ha kipróbálja, átnézni, és véleménye szerint nem roszabb mint volt, akkor a mérés nem mond semmit. Pláne defektűrővel.
Ha nem hisztek nekem, járjatok utána. Saját tapasztalat, nameg a defekttűrő is.Soha többet nem veszek.Sokkal jobb lett a kocsim normális gummával.....
A mérés is ismerősnél volt, 50% körül mérték neki az új 3ason, de defektűrővel. Leengedték a nyomást, és érdekes módon jobb eredményeket kapott. A vizsgáztató mondta, hogy az új kocsik, amik defektűrővel vannak szerelve, azok se hozzák az értéket, de mint mondtam, meg lehet kérdezni egy szakember. A monroe-val hasonló érzések kavarognak bennem is, lehet egy 50le-s felicia-ba jó, de bmw-be nem tenném sose...

Jó éjt urak!

Üdv

sarolta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1993

státusz sarolta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. augusztus 05. péntek, 13:20


Sztem.elmegyek a téli kerekekkel megméretem és hanyagolom a Monroo-tKöszönöm mindenkinek a segítségettovábbi szép napot mindenkinek