Helioport írta:
K_Gergo írta:
pecsid írta:
Szerintetek nem lehet rá ilyen széles gumit rakni?
lehetni lehet, csak gyakorlati előnye nem nagyon van. az e46 amúgy is szereti enni a(z első) szilenteket, pláne a magyar utakon, ha nem folyvást határon autózol, szerintem felesleges. korábban 225/245 volt az enyémen, most 205/225 (R17 mindkét szett): könnyedebb a kocsi, nem viszik a nyomvájúk, csendesebb, stb. persze ha a kinézet meg a tapadás a fő szempont, akkor hajrá, de annak ilyen ára van.
Ez szó szerint így van.
Igazából nem is értem, miért akarnak olyan utakra ültetést, meg 20-as kereket, amire ballonos dzsipre való kerék a jó. Amikor meg szakad ki a jobbegy tőből, akkor meg "milyen fostalicska ez a bimmer, nem csináltam semmit, aztán magától kiesett a Jászberényi úton..." 17"-nál nagyobbat feltolni őrült dolog, ha csak nem pályázol. Vagy bevállalod, hogy az autó komfortélménye extrém mértékben romlik, az alkatrészek kopása, használódása ezzel egyenesen, míg a pénztárcádban lévő pénz mennyisége ezzel fordítottan arányos.
Nekem is szoknom kellett a 225/45/R17 szettet, rendesen elhúzta az autót a nyomvájú, de még az enyhén oldalra lejtő M7 szakaszokon is ellen kellett tartanom. Aztán a téli R16-tal semmi gondom nem volt, gyorsan hozzá is szoktam... Most meg visszaraktam a 17-eseket, és újra meg kell szoknom, hogy két kézzel markolom a kormányt a szarabb utakon. pl. a Balatonszentgyörgy-Zalaegerszeg útvonalon kamiont előzni kész életveszély...
Le is mondtam a 18-as felnikről, pedig a Styling 162 nagyon tetszene
Azért 17 alá nem adom, de a gumi szélességén elgondolkoztam, legalább előre kéne valami keskenyebb...