hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 20:35


BarG írta: Vannak a neten hirdetések, amik lengéscsillapító felújításról szólnak, még olyan is van, aki azt mondja, hogy a gyárinál jobb minőségben. Valaki próbálkozott már ilyennel?


Szia! Igen, profi minőséget ígértek, e36 320i M futómű, ritka használat: fél év volt az élettartama. Kb 4000 Km.
De ez csak 1 tapasztalat, másnak lehet, hogy bejött



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 20:12


Vannak a neten hirdetések, amik lengéscsillapító felújításról szólnak, még olyan is van, aki azt mondja, hogy a gyárinál jobb minőségben. Valaki próbálkozott már ilyennel?

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 16:52


ZoliE36Compact írta:
hil írta:
ZoliE36Compact írta:

kipróbáltam többet is. kicsit hülye vagyok igen..
és mivel az unixban dolgoztam néhány évet sok tapasztalatom van ugy gondolom a rengeteg viszzahozott remlámcós darab miatt is.
monroval volt a legtöbb baj, utánna a sachs, a kayaba meglepően jól dolgozott...
szivem szerint vmi koni vagy öhlins szettet vennék de azokat nem tudom kifizetni sajna.


Szia! Köszi a választ, a Monroeról én is csak rosszat hallottam, de a Sachs meglepett. Mi volt velük a baj általában?



kifolyt az olaj. bef*sott. egyszerüen nem csillapított. nem szedtük szét, hanem ugy egyben rosszan lett visszaküldve. (talán egyszer monronál hegeszési probléma is volt)

Akkor Kayaba teleskop es Sachs rugo lesz, teleszkópnál gázos legyen?nekem még gyári van benne tudtomal, az olajos? köszönöm a segitséget


ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 16:40


hil írta:
ZoliE36Compact írta:

kipróbáltam többet is. kicsit hülye vagyok igen..
és mivel az unixban dolgoztam néhány évet sok tapasztalatom van ugy gondolom a rengeteg viszzahozott remlámcós darab miatt is.
monroval volt a legtöbb baj, utánna a sachs, a kayaba meglepően jól dolgozott...
szivem szerint vmi koni vagy öhlins szettet vennék de azokat nem tudom kifizetni sajna.


Szia! Köszi a választ, a Monroeról én is csak rosszat hallottam, de a Sachs meglepett. Mi volt velük a baj általában?



kifolyt az olaj. bef*sott. egyszerüen nem csillapított. nem szedtük szét, hanem ugy egyben rosszan lett visszaküldve. (talán egyszer monronál hegeszési probléma is volt)


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 16:36


ZoliE36Compact írta:

kipróbáltam többet is. kicsit hülye vagyok igen..
és mivel az unixban dolgoztam néhány évet sok tapasztalatom van ugy gondolom a rengeteg viszzahozott remlámcós darab miatt is.
monroval volt a legtöbb baj, utánna a sachs, a kayaba meglepően jól dolgozott...
szivem szerint vmi koni vagy öhlins szettet vennék de azokat nem tudom kifizetni sajna.


Szia! Köszi a választ, a Monroeról én is csak rosszat hallottam, de a Sachs meglepett. Mi volt velük a baj általában?



ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 16:32


hil írta:
ZoliE36Compact írta:
K_Gergo írta:
Coyote írta: Márkában a Sachsot ajánlják általában, a Monroe-ra panaszkodtak mások itt a fórumon. Nem hiszem, hogy bármelyik ismert márka cserben hagyna, de én pl. Sachs mellett döntöttem.


nekem bilstein van, semmi bajom vele.


nekem is a bilstein(gázos) vált be.


Szia! Bocsesz kérdésemért, de hány márkát próbáltál, mik voltak a tapasztalatok, mert mint írtad, Neked a Bilstein vált be, amiből nekem az jön le, hogy több félét is kipróbáltál?



kipróbáltam többet is. kicsit hülye vagyok igen..
és mivel az unixban dolgoztam néhány évet sok tapasztalatom van ugy gondolom a rengeteg viszzahozott remlámcós darab miatt is.
monroval volt a legtöbb baj, utánna a sachs, a kayaba meglepően jól dolgozott...
szivem szerint vmi koni vagy öhlins szettet vennék de azokat nem tudom kifizetni sajna.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 16:14


ZoliE36Compact írta:
K_Gergo írta:
Coyote írta: Márkában a Sachsot ajánlják általában, a Monroe-ra panaszkodtak mások itt a fórumon. Nem hiszem, hogy bármelyik ismert márka cserben hagyna, de én pl. Sachs mellett döntöttem.


nekem bilstein van, semmi bajom vele.


nekem is a bilstein(gázos) vált be.


Szia! Bocsesz kérdésemért, de hány márkát próbáltál, mik voltak a tapasztalatok, mert mint írtad, Neked a Bilstein vált be, amiből nekem az jön le, hogy több félét is kipróbáltál?




ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 15:53


K_Gergo írta:
Coyote írta: Márkában a Sachsot ajánlják általában, a Monroe-ra panaszkodtak mások itt a fórumon. Nem hiszem, hogy bármelyik ismert márka cserben hagyna, de én pl. Sachs mellett döntöttem.


nekem bilstein van, semmi bajom vele.


nekem is a bilstein(gázos) vált be.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 15:47


Coyote írta: Márkában a Sachsot ajánlják általában, a Monroe-ra panaszkodtak mások itt a fórumon. Nem hiszem, hogy bármelyik ismert márka cserben hagyna, de én pl. Sachs mellett döntöttem.


nekem bilstein van, semmi bajom vele.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 13:25


Coyote írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, cserélnék hátul:rugót, lengéscsillapitót, toronycsapájdat, csak tobb márka van aztan nem tudom, hogy milyen márka legyen és azzon belül is milyen a jo, és v.mit ki kellene meg cserelnem ezzeken kivül? köszönöm


Márkában a Sachsot ajánlják általában, a Monroe-ra panaszkodtak mások itt a fórumon. Nem hiszem, hogy bármelyik ismert márka cserben hagyna, de én pl. Sachs mellett döntöttem.


Én is


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 12:27


lorand007 írta: Tiszteletem, cserélnék hátul:rugót, lengéscsillapitót, toronycsapájdat, csak tobb márka van aztan nem tudom, hogy milyen márka legyen és azzon belül is milyen a jo, és v.mit ki kellene meg cserelnem ezzeken kivül? köszönöm


Márkában a Sachsot ajánlják általában, a Monroe-ra panaszkodtak mások itt a fórumon. Nem hiszem, hogy bármelyik ismert márka cserben hagyna, de én pl. Sachs mellett döntöttem.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 11:47


Tiszteletem, cserélnék hátul:rugót, lengéscsillapitót, toronycsapájdat, csak tobb márka van aztan nem tudom, hogy milyen márka legyen és azzon belül is milyen a jo, és v.mit ki kellene meg cserelnem ezzeken kivül? köszönöm

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 11:10


Helioport írta:
K_Gergo írta:
pecsid írta: Szerintetek nem lehet rá ilyen széles gumit rakni?


lehetni lehet, csak gyakorlati előnye nem nagyon van. az e46 amúgy is szereti enni a(z első) szilenteket, pláne a magyar utakon, ha nem folyvást határon autózol, szerintem felesleges. korábban 225/245 volt az enyémen, most 205/225 (R17 mindkét szett): könnyedebb a kocsi, nem viszik a nyomvájúk, csendesebb, stb. persze ha a kinézet meg a tapadás a fő szempont, akkor hajrá, de annak ilyen ára van.


Ez szó szerint így van.
Igazából nem is értem, miért akarnak olyan utakra ültetést, meg 20-as kereket, amire ballonos dzsipre való kerék a jó. Amikor meg szakad ki a jobbegy tőből, akkor meg "milyen fostalicska ez a bimmer, nem csináltam semmit, aztán magától kiesett a Jászberényi úton..." 17"-nál nagyobbat feltolni őrült dolog, ha csak nem pályázol. Vagy bevállalod, hogy az autó komfortélménye extrém mértékben romlik, az alkatrészek kopása, használódása ezzel egyenesen, míg a pénztárcádban lévő pénz mennyisége ezzel fordítottan arányos.


Nekem is szoknom kellett a 225/45/R17 szettet, rendesen elhúzta az autót a nyomvájú, de még az enyhén oldalra lejtő M7 szakaszokon is ellen kellett tartanom. Aztán a téli R16-tal semmi gondom nem volt, gyorsan hozzá is szoktam... Most meg visszaraktam a 17-eseket, és újra meg kell szoknom, hogy két kézzel markolom a kormányt a szarabb utakon. pl. a Balatonszentgyörgy-Zalaegerszeg útvonalon kamiont előzni kész életveszély...

Le is mondtam a 18-as felnikről, pedig a Styling 162 nagyon tetszene

Azért 17 alá nem adom, de a gumi szélességén elgondolkoztam, legalább előre kéne valami keskenyebb...

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 09:29


K_Gergo írta:
pecsid írta: Szerintetek nem lehet rá ilyen széles gumit rakni?


lehetni lehet, csak gyakorlati előnye nem nagyon van. az e46 amúgy is szereti enni a(z első) szilenteket, pláne a magyar utakon, ha nem folyvást határon autózol, szerintem felesleges. korábban 225/245 volt az enyémen, most 205/225 (R17 mindkét szett): könnyedebb a kocsi, nem viszik a nyomvájúk, csendesebb, stb. persze ha a kinézet meg a tapadás a fő szempont, akkor hajrá, de annak ilyen ára van.


Ez szó szerint így van.
Igazából nem is értem, miért akarnak olyan utakra ültetést, meg 20-as kereket, amire ballonos dzsipre való kerék a jó. Amikor meg szakad ki a jobbegy tőből, akkor meg "milyen fostalicska ez a bimmer, nem csináltam semmit, aztán magától kiesett a Jászberényi úton..." 17"-nál nagyobbat feltolni őrült dolog, ha csak nem pályázol. Vagy bevállalod, hogy az autó komfortélménye extrém mértékben romlik, az alkatrészek kopása, használódása ezzel egyenesen, míg a pénztárcádban lévő pénz mennyisége ezzel fordítottan arányos.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 09:14


pecsid írta: Szerintetek nem lehet rá ilyen széles gumit rakni?


lehetni lehet, csak gyakorlati előnye nem nagyon van. az e46 amúgy is szereti enni a(z első) szilenteket, pláne a magyar utakon, ha nem folyvást határon autózol, szerintem felesleges. korábban 225/245 volt az enyémen, most 205/225 (R17 mindkét szett): könnyedebb a kocsi, nem viszik a nyomvájúk, csendesebb, stb. persze ha a kinézet meg a tapadás a fő szempont, akkor hajrá, de annak ilyen ára van.