autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 06:39


Nekem powerflex van 2 éve a lengőkaron,és semmi változás nincs azóta,én teljesen megvagyok elégedve vele.Úgyhogy szerintem a bölcsőtartóban is jó lenne.


BarG írta: Na jól megkevertem a ..... dolgokat
Bár már meg vannak rendelve a gyári gumi bölcsőtartók, de mi lenne, ha poliuretán powerflex-et tennék be? Ugye ilye tapasztalása nincs senkinek?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 27. péntek, 06:41

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 23:22


Na jól megkevertem a ..... dolgokat

Bár már meg vannak rendelve a gyári gumi bölcsőtartók, de mi lenne, ha poliuretán powerflex-et tennék be? Ugye ilye tapasztalása nincs senkinek?

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 23:03


Szervusztok, Vettem egy öt éves E85-öst és egy csomó dolgot már megcsináltattam rajta pl első szilentek, bal hátsó törött rugó csere.
Most hátulról ha lassan kanyarodok, vagy csavarordik a karosszéra padka, kapubeálló, kis roppanó hangot hallok. Egyenesben normál úton semmi. Amikor a rugó el volt törve azt gondoltam hogy ez adja ezt a hangot, de ez már cserélt.
Van esetleg valakinek tippje mi lehet a roppanó zaj oka és hol nézessem meg Fehérvár vonzáskörzetében? Előre is köszönöm!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 19:52


hancurozo írta: (kicsit sok a cimborától hallottam dolog itt, még akkor is, ha Turboá szaktudását elismerem)


Nekem Turboá szava elég volt...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 19:49


jons írta: 1998. 7. hó-ig gyártottak ilyet ha jól emlékszem. Nem hiszem, hogy Yellow keverte volna el ezt a dolgot, mert a RCS-nél Vadkerten Turboá-ék is így magyarázták nekem, hogy a segédkerettel volt baj. Egyből nézték, hogy nálam minden oké-e, de az enyém 9. hóban készült, ott már javításra került ez a hiba.




YELLOW írta: hát YELLOW nem keverte össze... E46-ról csak olvastam, de E36-ot kettőt is láttam saját szememmel. és ha jól tudom E46-ból pont emiatt lett volna visszahívás, ám hárítottak, de az alkatrész kínálatba megjelentek erősítő lemezek, amiket fel lehet hegeszteni. a szervízek meg is csinálták. főleg a nagyobb nyomatákkal rendelkező autókra volt jellemző, E46-nál a facelift előttiekre.
igen a "toronycsapágyas" dologról tudok, sőt van is autós újságom, amiben benne van, sőt anno én szkenneltem be ide.


Csak ez a hiba létezik. Ez viszont érinti a korai e46-t is. (és ide volt a lemez amit be lehetett építeni)
És ezért írtam, hogy összekeverte YELLOW.
Viszont ha másképpen van, és a segédkeret is kiszakadásra hajlamos (és nem csak városi legenda) akkor támasszátok alá valamivel. (kicsit sok a cimborától hallottam dolog itt, még akkor is, ha Turboá szaktudását elismerem)

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 19:04


hancurozo írta:
Azért új, mert hülyeség. Sem az e36 sem a korai e46 (későbbi sem) volt hajlamos ITT kiszakadni.
Szerintem YELLOW összekeverte a lengéscsillapító felső bekötésével (toronycsapágynál).


1998. 7. hó-ig gyártottak ilyet ha jól emlékszem. Nem hiszem, hogy Yellow keverte volna el ezt a dolgot, mert a RCS-nél Vadkerten Turboá-ék is így magyarázták nekem, hogy a segédkerettel volt baj. Egyből nézték, hogy nálam minden oké-e, de az enyém 9. hóban készült, ott már javításra került ez a hiba.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 18:50


hancurozo írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem


Azért új, mert hülyeség. Sem az e36 sem a korai e46 (későbbi sem) volt hajlamos ITT kiszakadni.
Szerintem YELLOW összekeverte a lengéscsillapító felső bekötésével (toronycsapágynál).


hát YELLOW nem keverte össze... E46-ról csak olvastam, de E36-ot kettőt is láttam saját szememmel. és ha jól tudom E46-ból pont emiatt lett volna visszahívás, ám hárítottak, de az alkatrész kínálatba megjelentek erősítő lemezek, amiket fel lehet hegeszteni. a szervízek meg is csinálták. főleg a nagyobb nyomatákkal rendelkező autókra volt jellemző, E46-nál a facelift előttiekre.
igen a "toronycsapágyas" dologról tudok, sőt van is autós újságom, amiben benne van, sőt anno én szkenneltem be ide.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 17:16


zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem


Azért új, mert hülyeség. Sem az e36 sem a korai e46 (későbbi sem) volt hajlamos ITT kiszakadni.
Szerintem YELLOW összekeverte a lengéscsillapító felső bekötésével (toronycsapágynál).

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 23:14


zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem





És ezen a négy felfüggesztési ponton lévő gumibakok/szilentek a ludasak ill. meg kell őket nézni.........!?
Bedugok oda egy feszítő vasat és megmozgatom?



Igen, a szerelő meg a segédje lementek az autó alá és egy feszítővassal megmozgatták. Hát ők jobban meg voltak lepődve, mint én, mert én sejtettem hogy valami van, de nem tudtam az okát. Egy sima átnézés az ilyet nem hozza ki, ehhez speciálisan rá kell keresni.
És hogy mitől van? Leginkább a nyomatéktól. Meg az életkortól. Szerelő szerint ritkán kell E46-nál ilyet cserélni, E60 3d-nél elmondása szerint pl néhány hete volt ilyen művelet.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 21:59


YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem





És ezen a négy felfüggesztési ponton lévő gumibakok/szilentek a ludasak ill. meg kell őket nézni.........!?
Bedugok oda egy feszítő vasat és megmozgatom?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 25. szerda, 22:01

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 21:57


Nem irígylem azt a szerelőt aki majd cseréli őket.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 21:54


zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem





jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 21:52


Hátsóhídnak hívják, és a hídtokszilentek mennek szét, de marha ritkán főleg E46-nál.

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 25. szerda, 21:53

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 21:37


YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 21:33


zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.