hancurozo írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta:
Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.
Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?
amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.
Ohhh ez nekem új.....Köszöntem
Azért új, mert hülyeség. Sem az e36 sem a korai e46 (későbbi sem) volt hajlamos ITT kiszakadni.
Szerintem YELLOW összekeverte a lengéscsillapító felső bekötésével (toronycsapágynál).
hát YELLOW nem keverte össze... E46-ról csak olvastam, de E36-ot kettőt is láttam saját szememmel. és ha jól tudom E46-ból pont emiatt lett volna visszahívás, ám hárítottak, de az alkatrész kínálatba megjelentek erősítő lemezek, amiket fel lehet hegeszteni. a szervízek meg is csinálták. főleg a nagyobb nyomatákkal rendelkező autókra volt jellemző, E46-nál a facelift előttiekre.
igen a "toronycsapágyas" dologról tudok, sőt van is autós újságom, amiben benne van, sőt anno én szkenneltem be ide.