- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 525d
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 21:33
gampetibor írta:MavericK írta:YELLOW írta:MavericK írta:YELLOW írta:MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?
legalább azt írd le milyen széles , vagy méretű gumijaid vannak? anélkül....
A gumik 225/45R17-esek, a felni meg 8 coll szeles a jelenlegi, es ezt cserelnem szelesebbre. Most teljesen hagyomanyos kinezete van.
nekem is 8-ason van 225 de már kicsit befelé dől a perem.
amúgy szerintem 8,5 széles már jó lehet. szerintem szélesebb felesleges. lehet mutat a germán sztájl, de annyira nem stabil az... ilyen utakon meg.
Rendben, en sem valami extrem valtoztatasra gondoltam, de akkor megfogadom a tanacsot
Koszi
Na ne má... Nekem hátul 8,5" on van 225 és az épphogy terpeszt, elöl a 8" ra 215 került szintén épphogy terpeszt. Ha azt szeretnéd hogy terpesszen 8" ra 205 vagy annál keskenyebb kell!
Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 19:00
b_imi írta:
Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 13:55
gampetibor írta:MavericK írta:YELLOW írta:MavericK írta:YELLOW írta:MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?
legalább azt írd le milyen széles , vagy méretű gumijaid vannak? anélkül....
A gumik 225/45R17-esek, a felni meg 8 coll szeles a jelenlegi, es ezt cserelnem szelesebbre. Most teljesen hagyomanyos kinezete van.
nekem is 8-ason van 225 de már kicsit befelé dől a perem.
amúgy szerintem 8,5 széles már jó lehet. szerintem szélesebb felesleges. lehet mutat a germán sztájl, de annyira nem stabil az... ilyen utakon meg.
Rendben, en sem valami extrem valtoztatasra gondoltam, de akkor megfogadom a tanacsot
Koszi
Na ne má... Nekem hátul 8,5" on van 225 és az épphogy terpeszt, elöl a 8" ra 215 került szintén épphogy terpeszt. Ha azt szeretnéd hogy terpesszen 8" ra 205 vagy annál keskenyebb kell!
Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 12:21
MavericK írta:YELLOW írta:MavericK írta:YELLOW írta:MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?
legalább azt írd le milyen széles , vagy méretű gumijaid vannak? anélkül....
A gumik 225/45R17-esek, a felni meg 8 coll szeles a jelenlegi, es ezt cserelnem szelesebbre. Most teljesen hagyomanyos kinezete van.
nekem is 8-ason van 225 de már kicsit befelé dől a perem.
amúgy szerintem 8,5 széles már jó lehet. szerintem szélesebb felesleges. lehet mutat a germán sztájl, de annyira nem stabil az... ilyen utakon meg.
Rendben, en sem valami extrem valtoztatasra gondoltam, de akkor megfogadom a tanacsot
Koszi
Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 10:15
YELLOW írta:MavericK írta:YELLOW írta:MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?
legalább azt írd le milyen széles , vagy méretű gumijaid vannak? anélkül....
A gumik 225/45R17-esek, a felni meg 8 coll szeles a jelenlegi, es ezt cserelnem szelesebbre. Most teljesen hagyomanyos kinezete van.
nekem is 8-ason van 225 de már kicsit befelé dől a perem.
amúgy szerintem 8,5 széles már jó lehet. szerintem szélesebb felesleges. lehet mutat a germán sztájl, de annyira nem stabil az... ilyen utakon meg.
Elküldve: 2013. április 20. szombat, 20:43
MavericK írta:YELLOW írta:MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?
legalább azt írd le milyen széles , vagy méretű gumijaid vannak? anélkül....
A gumik 225/45R17-esek, a felni meg 8 coll szeles a jelenlegi, es ezt cserelnem szelesebbre. Most teljesen hagyomanyos kinezete van.
Elküldve: 2013. április 20. szombat, 20:29
YELLOW írta:MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?
legalább azt írd le milyen széles , vagy méretű gumijaid vannak? anélkül....
Elküldve: 2013. április 20. szombat, 20:04
MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?
Elküldve: 2013. április 20. szombat, 19:53
Elküldve: 2013. április 17. szerda, 10:57
Elküldve: 2013. április 06. szombat, 17:32
BalaBMW írta:xmanez88 írta:BalaBMW írta:xmanez88 írta:
Akkor most tanultam valamit, mert szinte minden oldalon a ZR jelölést úgy magyarázzák, hogy "versenygumi" és társai... Ezen XL jelölés is van, de ha jól tudom az az erősített oldalfalat jelöli. Egyébként csak azt az egyet bánom, hogy a gumi nem peremvédős, az azért a felninek nyújt némi biztonságot.
amúgy most hogy megjön a jó idő, most jön az igazi teszt időszak
Hol láttad, hogy jön a jó idő? Az előbb néztem meg a 30 napos előrejelzést és majdnem sírtam...
Hát jövőhét közepétől napközben már 15 fokokat írnak, számomra az már jó időnek számít, és felüdülés az elmúlt fél évig tartó tél után
Így már okés. Nálam a felüdülés akkor jön mikor már napsütés is lesz hozzá!
Elküldve: 2013. április 06. szombat, 17:31
YELLOW írta:xmanez88 írta:YELLOW írta:xmanez88 írta:YELLOW írta:xmanez88 írta: Sziasztok!
Hátha tudok valakinek segíteni, nekem most KUMHO ECSTA KU31 245/40 ZR18 van a kocsin, nagyon jó tapadása van, mostanában szinte állandóan esik az eső így folyton vizes úton megyünk vele, de nagyon jól tapad. Bár még csak nemrég vettem, nem bántam meg, szerintem nagyon jó gumi.
Viszont egy kérdésem volna, gyárilag mennyinek kell lenni a profilmélységnek? mert ezek zsír újak és csak 7 mm-esek, én azt hittem minimum 8 mm-nek kell lennie.
Bár régebben valahol olvastam, hogy egy adott gyártó azonos mintázata esetén, még méretenként is eltérő lehet a profilmélység.
Remélem nem csapott be a gumis.
igen ezt mondom régóta, hogy jó gumi. én ilyet vennék már. vagy a vredi ultrac cento-t, vagy ugye a dunlop sport maxx-ot.
a profilmélység az érdekes. gyártója váltogatja.
több féle logika van benne.
1. olcsóbb gumi mélysége kisebb, ezért nem is tart addig és/vagy rosszabb az anyaga, jobban kopik.
2. de akár ezzel kombóznak is, ugye ami puhább jobban kopik, nagyobb minta, hogy tovább tartson. stb lehetne sorolni mége gyébb összefüggéseket.
egy biztos 7-9mm között változik sok mindentől függően.
Egyébként az a "poén", hogy szinte teljesen száraz úton még ki se lett próbálva, szinte mindig esik valami de ha ilyen jól megy vízen, akkor szárazon se lesz vele gond szerintem
a profilmélység témában akkor megnyugodtam, csak kicsit meg voltam ijedve, mert eredetileg a rendelésem szerint sima R18-as gumit rendeltem, néhány nappal később vettem észre, hogy ZR18-asat szereltek fel. de afelől már megnyugtattak, hogy nem jártam rosszul, mert azonos árban kaptam. te is így gondolod?
Hát akkor ez 7 mm-es, bele kell nyugodni
a ZR azt jelenti, hogy forgásirány specifikus. csak nem mindig írják oda az oldalakon, mert a mintából egyértelműen látszik...
mondom én szerintem jó gumi.
kivi elszek menniyt fogsz vele elmenni. remélem sokat jársz az autóval és 1 éven belül kiderül
Akkor most tanultam valamit, mert szinte minden oldalon a ZR jelölést úgy magyarázzák, hogy "versenygumi" és társai... Ezen XL jelölés is van, de ha jól tudom az az erősített oldalfalat jelöli. Egyébként csak azt az egyet bánom, hogy a gumi nem peremvédős, az azért a felninek nyújt némi biztonságot.
amúgy most hogy megjön a jó idő, most jön az igazi teszt időszak
tulajdonképpen igazad van a ZR-rel kapcsolatban. de általában azok mind forgásirány specifikusak. oylan gumikra kerül rá, amiknek szimetrikus a mintázata. az aszsimetrikus gumiknál az oldalfalra rá van írva, hogy outside, azaz külső oldalon kell lenni. a szimetrikusnál meg ZR-rel. de hát ki olyan hülye, hogy egy V mintás gumit fordítva tegyen fel?
Elküldve: 2013. április 06. szombat, 17:20
xmanez88 írta:BalaBMW írta:xmanez88 írta:
Akkor most tanultam valamit, mert szinte minden oldalon a ZR jelölést úgy magyarázzák, hogy "versenygumi" és társai... Ezen XL jelölés is van, de ha jól tudom az az erősített oldalfalat jelöli. Egyébként csak azt az egyet bánom, hogy a gumi nem peremvédős, az azért a felninek nyújt némi biztonságot.
amúgy most hogy megjön a jó idő, most jön az igazi teszt időszak
Hol láttad, hogy jön a jó idő? Az előbb néztem meg a 30 napos előrejelzést és majdnem sírtam...
Hát jövőhét közepétől napközben már 15 fokokat írnak, számomra az már jó időnek számít, és felüdülés az elmúlt fél évig tartó tél után