zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Kedvcsináló téli gumi vásárláshoz
érdekes, a tavalyival összevetve... ezért sem hiszek ezeknek a teszteknek. alapnak jó, de uyganaz a gumi, tavaly rosszabb volt, mint idén.... a többi gyár rossz irányba fejleszt? nem hinném. egy dolog kiderül a kínaiak xarok.
Ezt nem igazából értemSzerintem elég egyértelmű!
Csak egy példát kiragadva:Michelin alpin4 tavaly meg nyerte nem is lett továbbfejlesztve..........Conti a tavalyi ts820 helyett előjött egy új gumival ami lett ts850 és megnyerte a tesztet.
nem konkrétan az élmezőnyre gondolok.... nekem vagy 2004-es most pontosan nem is tudom mikori, de Blizzak-LM18 van kb max 6 mm-es profillal. mióta megvettem az autót, 5 tél volt már azóta, alig kopott. (jelzem a hasonlóság az LM-30, LM-80 rémisztő) és még sosem tapasztaltam negatívumot. nem friss fejlesztés.
szerintem ez az ADAC teszt csupán reklám az új gumiknak. és szerintem a helyek is az alapján alakulnak, hogy ki mit fizet. mondhatsz bármit, de sokkal több gumi van, azokat miért nem tesztelik, miért nincs feltüntetve? talán mert nem fizettek kenő pénzt, oszt lehet szarrá verné a bagázst.
az a baj, hogy ha megnézed a gumi mintákat, akkor a tesztben olynaok vannak, ami inkább fagyos száraz útra való, egyértelmű, hogy csendesebb, van olyan, ami hóba, van aminek oylan a profilja, hogy a latyakot győzze le. mindegyik valamiben jobb mint a többi, viszont a többi másban gyengébb, amiben a másik jobb. aki ez alapján vesz gumit, és hegy vidéken lakik, az könnyne megcophatja egy Conti TS810-zel pl. az oké a TS850 már szinte ugyanaz, mint az Alpin A4, UltraGrip8...
igazából mindegy, mert sokan bemennek a gumishoz, oszt ami van méretben azt veszik meg.