jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 19:52


YELLOW írta:
jrtom írta: Hát nekem is BFgoodrich G-force 2 van és hát eléggé csúszik és hangos ahoz képest meg drága.


csúszik?
írtam már erről is. nézd már meg neked made in micsoda? mert nekem a Hungary-s szintén csúszkál néha, de a France az nem. nekem inkább forró száraz aszfalton érezni. vízben irgalmatlan jó. az tény, hogy hangosabb, de nekem a téli után megváltás. engem nem zavar, pedig érzékeny a fülem. én tartósságra írtam, nem mondtam ilyet vegyen, csak említettem.


Magyar az enyém is. igen szárazon csúszik eléggé vizen jó. Mondjuk a télim az michelin alpin 4 és annak semmi hangja nincs. Nekem most metró lesz ha felrakom Bfg-ot.
Én se azt mondtam, hogy ezt kell venni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 19:49


jrtom írta: Hát nekem is BFgoodrich G-force 2 van és hát eléggé csúszik és hangos ahoz képest meg drága.


csúszik?
írtam már erről is. nézd már meg neked made in micsoda? mert nekem a Hungary-s szintén csúszkál néha, de a France az nem. nekem inkább forró száraz aszfalton érezni. vízben irgalmatlan jó. az tény, hogy hangosabb, de nekem a téli után megváltás. engem nem zavar, pedig érzékeny a fülem. én tartósságra írtam, nem mondtam ilyet vegyen, csak említettem.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 19:44


Hát nekem is BFgoodrich G-force 2 van és hát eléggé csúszik és hangos ahoz képest meg drága.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 19:19


Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.


Ha elégedett voltál a Contival, akkor vegyél olyat újra!
Én épp most vettem Pirelli P7 Cinturatot, legfőképp azért, mert a hosszú élettartamra gyúrok, nem túl rossz egyéb tulajdonságok mellett. Volt P6000-es Pirellim - gyári szerelés - én nem problémáztam vele, ellentétben másokkal, volt Michelin PS2-m, ami szuper volt, de úgy elkopott, hogy nem győztem csodálkozni (20e km), szóval ez bizonyult a legdrágábbnak ezért, meg volt P Zero Nero-m is, amivel küzdöttem, mert rázott és 1-et vissza kellett cseréltetnem, de újra megajándékozott 5-60000 km futással. A fentiek miatt döntöttem megint a Pirelli mellett.


Köszi az infót! Hasznos amit mondasz, mert azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a KOPÁS a Conti gyengéje is. Csodás gumi, de egy idény meglátszik rajta, amihez nem vagyok hozzászokva. Értem én, hogy hátsókerekes, eszi a gumit, meg én is autópályázok, és pörkölöm neki a forró aszfalton - de nehogymár két nyarat fusson egy harminc-negyvenezres gumi.


nem a két nyár számít, hanem a km, és milyen aszfalton használod, meddig húzod a télire való cserét. ha sokat jársz száraz mínusz közelibe, az is ad a guminak.
ne vegyél iylet mer hangos, de nekem a BFG gforce profiler2 már 25ezret ment, és alig kopott, pedig sokat kanyargok vele városban. majd le is mérem a profilt. pedig ez michelin anyagú.

ha márkásabb, nekem ez a bejövős: dunlop sp sport maxx


illetve ez:


de ha halk kell, akkor misli super sport a tiéd:


viszont ahogy írták jobb olyat venni, ami esőben jó, azok pedig főleg a V minta szerű gumik, azok viszont hangosak lehetnek. de inkább tapadjon. már írtam erről, tudom nem is az én véleményemre voltál kiváncsi, ezért nem is írtam elsőnek.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 19:00


BarG írta:
Coyote írta: Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.


Ha elégedett voltál a Contival, akkor vegyél olyat újra!
Én épp most vettem Pirelli P7 Cinturatot, legfőképp azért, mert a hosszú élettartamra gyúrok, nem túl rossz egyéb tulajdonságok mellett. Volt P6000-es Pirellim - gyári szerelés - én nem problémáztam vele, ellentétben másokkal, volt Michelin PS2-m, ami szuper volt, de úgy elkopott, hogy nem győztem csodálkozni (20e km), szóval ez bizonyult a legdrágábbnak ezért, meg volt P Zero Nero-m is, amivel küzdöttem, mert rázott és 1-et vissza kellett cseréltetnem, de újra megajándékozott 5-60000 km futással. A fentiek miatt döntöttem megint a Pirelli mellett.


Köszi az infót! Hasznos amit mondasz, mert azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a KOPÁS a Conti gyengéje is. Csodás gumi, de egy idény meglátszik rajta, amihez nem vagyok hozzászokva. Értem én, hogy hátsókerekes, eszi a gumit, meg én is autópályázok, és pörkölöm neki a forró aszfalton - de nehogymár két nyarat fusson egy harminc-negyvenezres gumi.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 13:15


Coyote írta: Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.


Ha elégedett voltál a Contival, akkor vegyél olyat újra!
Én épp most vettem Pirelli P7 Cinturatot, legfőképp azért, mert a hosszú élettartamra gyúrok, nem túl rossz egyéb tulajdonságok mellett. Volt P6000-es Pirellim - gyári szerelés - én nem problémáztam vele, ellentétben másokkal, volt Michelin PS2-m, ami szuper volt, de úgy elkopott, hogy nem győztem csodálkozni (20e km), szóval ez bizonyult a legdrágábbnak ezért, meg volt P Zero Nero-m is, amivel küzdöttem, mert rázott és 1-et vissza kellett cseréltetnem, de újra megajándékozott 5-60000 km futással. A fentiek miatt döntöttem megint a Pirelli mellett.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 12:47


Coyote írta: Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.


Szia.

Szerintem még a falken ziex912 is jo valasztas lehet,nekem az van fent elol 225/40 18-ban.
A 30.-ai talin meghalgathatod ha gondolod,de szerintem eleg csendes gumi.

Udv:Toma


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 09:32


Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 13:18


YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:

A 2.7 is relatív. Az ideális guminyomást célszerű mindig a kocsiban jelölthöz állítani. Ha ettől eltérő méretű gumit használsz, akkor már marad a saját tapasztalat. Én csak a télikerék szettel járhatok 2.4-2.5-el (ez 0.2-vel magasabb, mint nyáron lenne). A nyárival 2.6-2.7.


tiedén már nem is gumi van, csak gumiszalaggal van körbetekerve.


csatis szerintem elírtad a téli alacsonyabb 0.2-vel
a nyomás egy dolog, az nem a gumi méretétől függ, csak több mennyiségű levegő megy bele.
flatland BMW, versenybringák 8-10Bar-os gumikkal mennek. az autóbuszokban 6.6-8Bar, de most gondold bele, ha elkezdenéd lecsupaszítani a buszt, vagy csak levennéd akereket és mérnél rajta egy nyomást.... meglepődnél. én ezért tartom viccesnek, amikor pl nekem rakták fel annó a gumikat. még az asztalon 2,5 Bar-ra felfújta. első utam a benzinkút volt. erre rámegy még az autó súlya és rögtön sok nyomás van benne.


Anubisz: ott a pont. Bár a 235/35R19 még inkább volt befőttesgumi, a 225/30R20 szigetelőszalag.

Yellow:
Gay-Lussac II. törvénye

Szóval, a fent említett törvény szerint zárt gázmennyiség esetén a gáz nyomása (p) egyenesen arányban változik a hőmérséklettel (T):
nő a hőmérséklet, vele arányosan nő a nyomás; csökken a hőmérséklet, vele arányosan csökken a nyomás.
Ez azt jelenti, hogy az egyes nyomásértékek és a hozzájuk tartozó hőmérsékletek hányadosa állandó.
A gumiabroncsba zárt levegő (vagy bármilyen más gáz) esetében is pontosan erről van szó: mivel a térfogat adott, a hőmérséklet megváltozásával a nyomás is vele egyenes arányban változik.

Tehát +0,2bar, nem -0,2bar.


én ezt értem és tudom. de azt írtad, hogy a télit 2.4 és 2.5-tel használod, de a nyárit 2.6 és 2.7
erre írtam, hogy a téli kevesebb 0,2-vel. mert Te azt írtad, hogy több. gondolom a télit nem -10 fokban fújtad fel. azt értem, hogy nyáron ez több. illetve ahogy surlódik a kerék, melegszik benen a gáz, nő a nyomás.


Most már értelek. Tudod nem mindig lehet a logikád követni.
Bár ezek szerint az enyém sem...
A lényeg, hogy a téli kerék szettem 205/50R17-es. Ezt a méretet nyáron 2.3-al használnám. Ehhez képest télen a 2.5 ugye 0.2-vel több.
A 19-es nyárival nem lehet összehasonlítani, az teljesen más tészta.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 13:11


csatis1 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:

A 2.7 is relatív. Az ideális guminyomást célszerű mindig a kocsiban jelölthöz állítani. Ha ettől eltérő méretű gumit használsz, akkor már marad a saját tapasztalat. Én csak a télikerék szettel járhatok 2.4-2.5-el (ez 0.2-vel magasabb, mint nyáron lenne). A nyárival 2.6-2.7.


tiedén már nem is gumi van, csak gumiszalaggal van körbetekerve.


csatis szerintem elírtad a téli alacsonyabb 0.2-vel
a nyomás egy dolog, az nem a gumi méretétől függ, csak több mennyiségű levegő megy bele.
flatland BMW, versenybringák 8-10Bar-os gumikkal mennek. az autóbuszokban 6.6-8Bar, de most gondold bele, ha elkezdenéd lecsupaszítani a buszt, vagy csak levennéd akereket és mérnél rajta egy nyomást.... meglepődnél. én ezért tartom viccesnek, amikor pl nekem rakták fel annó a gumikat. még az asztalon 2,5 Bar-ra felfújta. első utam a benzinkút volt. erre rámegy még az autó súlya és rögtön sok nyomás van benne.


Anubisz: ott a pont. Bár a 235/35R19 még inkább volt befőttesgumi, a 225/30R20 szigetelőszalag.

Yellow:
Gay-Lussac II. törvénye

Szóval, a fent említett törvény szerint zárt gázmennyiség esetén a gáz nyomása (p) egyenesen arányban változik a hőmérséklettel (T):
nő a hőmérséklet, vele arányosan nő a nyomás; csökken a hőmérséklet, vele arányosan csökken a nyomás.
Ez azt jelenti, hogy az egyes nyomásértékek és a hozzájuk tartozó hőmérsékletek hányadosa állandó.
A gumiabroncsba zárt levegő (vagy bármilyen más gáz) esetében is pontosan erről van szó: mivel a térfogat adott, a hőmérséklet megváltozásával a nyomás is vele egyenes arányban változik.

Tehát +0,2bar, nem -0,2bar.


én ezt értem és tudom. de azt írtad, hogy a télit 2.4 és 2.5-tel használod, de a nyárit 2.6 és 2.7
erre írtam, hogy a téli kevesebb 0,2-vel. mert Te azt írtad, hogy több. gondolom a télit nem -10 fokban fújtad fel. azt értem, hogy nyáron ez több. illetve ahogy surlódik a kerék, melegszik benen a gáz, nő a nyomás.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 13:05


YELLOW írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:

A 2.7 is relatív. Az ideális guminyomást célszerű mindig a kocsiban jelölthöz állítani. Ha ettől eltérő méretű gumit használsz, akkor már marad a saját tapasztalat. Én csak a télikerék szettel járhatok 2.4-2.5-el (ez 0.2-vel magasabb, mint nyáron lenne). A nyárival 2.6-2.7.


tiedén már nem is gumi van, csak gumiszalaggal van körbetekerve.


csatis szerintem elírtad a téli alacsonyabb 0.2-vel
a nyomás egy dolog, az nem a gumi méretétől függ, csak több mennyiségű levegő megy bele.
flatland BMW, versenybringák 8-10Bar-os gumikkal mennek. az autóbuszokban 6.6-8Bar, de most gondold bele, ha elkezdenéd lecsupaszítani a buszt, vagy csak levennéd akereket és mérnél rajta egy nyomást.... meglepődnél. én ezért tartom viccesnek, amikor pl nekem rakták fel annó a gumikat. még az asztalon 2,5 Bar-ra felfújta. első utam a benzinkút volt. erre rámegy még az autó súlya és rögtön sok nyomás van benne.


Anubisz: ott a pont. Bár a 235/35R19 még inkább volt befőttesgumi, a 225/30R20 szigetelőszalag.

Yellow:
Gay-Lussac II. törvénye

Szóval, a fent említett törvény szerint zárt gázmennyiség esetén a gáz nyomása (p) egyenesen arányban változik a hőmérséklettel (T):
nő a hőmérséklet, vele arányosan nő a nyomás; csökken a hőmérséklet, vele arányosan csökken a nyomás.
Ez azt jelenti, hogy az egyes nyomásértékek és a hozzájuk tartozó hőmérsékletek hányadosa állandó.
A gumiabroncsba zárt levegő (vagy bármilyen más gáz) esetében is pontosan erről van szó: mivel a térfogat adott, a hőmérséklet megváltozásával a nyomás is vele egyenes arányban változik.

Tehát +0,2bar, nem -0,2bar.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 12:16


anubisz írta:
csatis1 írta:

A 2.7 is relatív. Az ideális guminyomást célszerű mindig a kocsiban jelölthöz állítani. Ha ettől eltérő méretű gumit használsz, akkor már marad a saját tapasztalat. Én csak a télikerék szettel járhatok 2.4-2.5-el (ez 0.2-vel magasabb, mint nyáron lenne). A nyárival 2.6-2.7.


tiedén már nem is gumi van, csak gumiszalaggal van körbetekerve.


csatis szerintem elírtad a téli alacsonyabb 0.2-vel
a nyomás egy dolog, az nem a gumi méretétől függ, csak több mennyiségű levegő megy bele.
flatland BMW, versenybringák 8-10Bar-os gumikkal mennek. az autóbuszokban 6.6-8Bar, de most gondold bele, ha elkezdenéd lecsupaszítani a buszt, vagy csak levennéd akereket és mérnél rajta egy nyomást.... meglepődnél. én ezért tartom viccesnek, amikor pl nekem rakták fel annó a gumikat. még az asztalon 2,5 Bar-ra felfújta. első utam a benzinkút volt. erre rámegy még az autó súlya és rögtön sok nyomás van benne.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 12:07


csatis1 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


és is most raktam fel a 195/65-öt és fura, hogy szinte kényelmes
a nyári takarításával épp 5 perce végeztem, most szárad...


Én is lemostam őket, főleg, hogy anyáméknál cseréltem és mikor beálltam az udvarba telenyomtam a kutyaszart, 1 órát slagoztam, keféltem őket, úgy beleragadtak.
Rettenetes nehéz egy ilyen kerék, mitől kőnyűfém, nem tudom, alig bírtam cipelni. Nem csoda a nagy fogyasztás, és a göbfejek futómű gyakori elhasalása, ilyen utakon. Ilyen tömeget kordába tartani. Nem tudom miért nem gyártanak felnit kevlárból, mint bicikli kereket.
Az már milyen brutál könnyű lenne, alig lenne rugózatlan tömeg.


igen nehéz én is elcsodálkozom.... bár amikor haver volt OZ-ját megemeltem, az enyém valóban könnyű volt ahhoz képest. egy biztos aki gyúrni akar menjen el gumishoz csicskának, oszt kicombosodik felül is


Néztem egyszer egy gyártónál, nem emlékszem melyiknél, a 17 felni 7,5 kg volt, azt hiszem a legkönnyebb a kategóriájába akkoriban, a gyári ami nekem van meg majdnem 10 kiló, az már nem semmi.


jó ha vastag küllős, akkor biztos enhéz, de valószínű nehezebb súlyt is elbír. én meg nem mondom miylen nehéz az enyém, anno elfelejtettem lemérni. de szerintem olyan 8 kiló körül lehet....

jajj vicces volt a gumisnál...
mondom előlre 2.2-t fujjon, hátra 2.3-at. aszondja így is puhával járok ki van kopva a közepe. mondom az a keményre fújástól szokott. őőőő, akkor biztos az ültetéstől...
pedig sosem a gyárira fújom. idén nyáron, elől 2.15 hátul 2.3-2.35 el jártam és már nem kopottabb a közepe. nem volt vészes. de szerintem túlzott pl a 2.7 hátra....


2.7, sose raktam bele annyit, csak pattognék az úton, 2,2 2,4 szoktam rakni, álltálába, inkább 2,2


A 2.7 is relatív. Az ideális guminyomást célszerű mindig a kocsiban jelölthöz állítani. Ha ettől eltérő méretű gumit használsz, akkor már marad a saját tapasztalat. Én csak a télikerék szettel járhatok 2.4-2.5-el (ez 0.2-vel magasabb, mint nyáron lenne). A nyárival 2.6-2.7.


tiedén már nem is gumi van, csak gumiszalaggal van körbetekerve.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 11:59


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


és is most raktam fel a 195/65-öt és fura, hogy szinte kényelmes
a nyári takarításával épp 5 perce végeztem, most szárad...


Én is lemostam őket, főleg, hogy anyáméknál cseréltem és mikor beálltam az udvarba telenyomtam a kutyaszart, 1 órát slagoztam, keféltem őket, úgy beleragadtak.
Rettenetes nehéz egy ilyen kerék, mitől kőnyűfém, nem tudom, alig bírtam cipelni. Nem csoda a nagy fogyasztás, és a göbfejek futómű gyakori elhasalása, ilyen utakon. Ilyen tömeget kordába tartani. Nem tudom miért nem gyártanak felnit kevlárból, mint bicikli kereket.
Az már milyen brutál könnyű lenne, alig lenne rugózatlan tömeg.


igen nehéz én is elcsodálkozom.... bár amikor haver volt OZ-ját megemeltem, az enyém valóban könnyű volt ahhoz képest. egy biztos aki gyúrni akar menjen el gumishoz csicskának, oszt kicombosodik felül is


Néztem egyszer egy gyártónál, nem emlékszem melyiknél, a 17 felni 7,5 kg volt, azt hiszem a legkönnyebb a kategóriájába akkoriban, a gyári ami nekem van meg majdnem 10 kiló, az már nem semmi.


jó ha vastag küllős, akkor biztos enhéz, de valószínű nehezebb súlyt is elbír. én meg nem mondom miylen nehéz az enyém, anno elfelejtettem lemérni. de szerintem olyan 8 kiló körül lehet....

jajj vicces volt a gumisnál...
mondom előlre 2.2-t fujjon, hátra 2.3-at. aszondja így is puhával járok ki van kopva a közepe. mondom az a keményre fújástól szokott. őőőő, akkor biztos az ültetéstől...
pedig sosem a gyárira fújom. idén nyáron, elől 2.15 hátul 2.3-2.35 el jártam és már nem kopottabb a közepe. nem volt vészes. de szerintem túlzott pl a 2.7 hátra....


2.7, sose raktam bele annyit, csak pattognék az úton, 2,2 2,4 szoktam rakni, álltálába, inkább 2,2


A 2.7 is relatív. Az ideális guminyomást célszerű mindig a kocsiban jelölthöz állítani. Ha ettől eltérő méretű gumit használsz, akkor már marad a saját tapasztalat. Én csak a télikerék szettel járhatok 2.4-2.5-el (ez 0.2-vel magasabb, mint nyáron lenne). A nyárival 2.6-2.7.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 11:56


ez már de szép felni, 7,34kg a 19 es, jaj megpadkáznám, sírnák.

http://www.ozracing.com/car_wh...9851.aspx#



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 28. szerda, 11:57