- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2010. december 11. szombat, 08:12
hil írta:YELLOW írta:
hát az Opelunknál is úgy van, hogy minden INSP.-nál van olajcsere is, gondolom itt is.
amin csodálkoztam, hogy a benyaszűrűt 30-ezrenként kell cserélni.
igazából 62ezernél még a gyári levegőszűrő volt benne, de alig volt koszos, sőt csere után se vettem észre változást. most 83ezer körül járok, de még a benyaszűrő is igen gyári, sőt a gyertyák is. ezeket most cserélni fogom, de igazából nem érzem, hogy valamelyiknek is baja lenne.
bár én úgy gondolom, hogy mivel fogyasztói társadalomban élünk, így kicsit túlzott egy-két dolog, pl felesleges akatrészcserék is. minél többet lehúzni a vásárlóról.
Az Opelnál sem azért cserélik a vezérlés elemeit 60K-nál, mert nem menne el többet, hanem a baj megelőzése miatt. Ott először 120K, majd 90K volt az intervallum majd a sorozatos szíj szakadások miatt, majd levitték 60K-ra. A gyertyák kerámia anyaga kezd el tönkremenni és a lepattanó darabok a hengerbe eshetnek. Ott ezért is a csere. A levegő és tüza szűrő, nem hinném, hogy bele tudsz látni a belselyébe, de mindegy, akkor cseréled, amikor akarod. És a Tiéd egy jól karbantartott autó?? Persze veszel rá M optikát, mert az látszik, a többi nem számít. Én azt a pénzt inkább ezekre a cserékre költöttem volna. Nekem (de ez csak az én véleményem) a régi lökösöd jobban tetszett.
na most én is meglepődtem
62ezernél a gyári levegőszűrő ami tiszta /ezt lássuk be hogy hülyeség 62ekm alatt némi légmennyiséget már átszűrt magán /nálam 15ekm-nél csere érett/
a benyaszűrőt ha kiveszed és kiöntöd belőle a lét asszem igencsak meg fogsz lepődni 83nál már van benne trutyi rendesen szép fekete lé fog belőle csordogálni
a gyertyád valószinüleg meg nem a 100ekm-csereperiódusu platina gyertya
Hil ne legyél igazságtalan az egy utángyártott első lökös