John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 12:24


John írta:
Bitu79 írta: Az ajtókéder felragasztáshoz segítség még másoknak:

Itt lehet látni,hogy kell használni konkrétan a sablont.Azt sajnos nem tüntetik fel a sablonon,hogy kell feltenni az ajtóra...
De szerencsére megtaláltam a neten ezt is.Igaz,nem volt egyszerű.

A link neve


Így néz ki a sablon.Ez a bal első ajtóra kell mondjuk sedan-nál:

A link neve

Kupékon pl nincs ilyen.Ott csak a karosszérián van kéder.Ez a dupla kéder csak a szedánok hülyesége...

Cikkszámát megtalálni nagyon nehéz volt,de enélkül nem lehet rendesen a helyére tenni.Nálam szerintem azért kezd lejönni,mert a szervízben megfogdosták a ragasztós részt,és ráadásul nem is gyári kédert kaptam...Ezen furatok sincsenek a gumiban,ergo benne marad a levegő...Ennyit a márkaszervízekről is.Inkább megcsinálom magam.



Azért gondolnám hogy ki hagyatnám a pogácsát meg a lyukat mert véletlen módon pont az emelési pont körül kezd rohadni legelsőnek...

(Az a videómon látszik hogy csuklóig benyúlok az emelési pont helyén? )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 11:57


Bitu79 írta: Az ajtókéder felragasztáshoz segítség még másoknak:

Itt lehet látni,hogy kell használni konkrétan a sablont.Azt sajnos nem tüntetik fel a sablonon,hogy kell feltenni az ajtóra...
De szerencsére megtaláltam a neten ezt is.Igaz,nem volt egyszerű.

A link neve


Így néz ki a sablon.Ez a bal első ajtóra kell mondjuk sedan-nál:

A link neve

Kupékon pl nincs ilyen.Ott csak a karosszérián van kéder.Ez a dupla kéder csak a szedánok hülyesége...

Cikkszámát megtalálni nagyon nehéz volt,de enélkül nem lehet rendesen a helyére tenni.Nálam szerintem azért kezd lejönni,mert a szervízben megfogdosták a ragasztós részt,és ráadásul nem is gyári kédert kaptam...Ezen furatok sincsenek a gumiban,ergo benne marad a levegő...Ennyit a márkaszervízekről is.Inkább megcsinálom magam.



Azért gondolnám hogy ki hagyatnám a pogácsát meg a lyukat mert véletlen módon pont az emelési pont körül kezd rohadni legelsőnek...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:58


Az ajtókéder felragasztáshoz segítség még másoknak:

Itt lehet látni,hogy kell használni konkrétan a sablont.Azt sajnos nem tüntetik fel a sablonon,hogy kell feltenni az ajtóra...
De szerencsére megtaláltam a neten ezt is.Igaz,nem volt egyszerű.

A link neve


Így néz ki a sablon.Ez a bal első ajtóra kell mondjuk sedan-nál:

A link neve

Kupékon pl nincs ilyen.Ott csak a karosszérián van kéder.Ez a dupla kéder csak a szedánok hülyesége...

Cikkszámát megtalálni nagyon nehéz volt,de enélkül nem lehet rendesen a helyére tenni.Nálam szerintem azért kezd lejönni,mert a szervízben megfogdosták a ragasztós részt,és ráadásul nem is gyári kédert kaptam...Ezen furatok sincsenek a gumiban,ergo benne marad a levegő...Ennyit a márkaszervízekről is.Inkább megcsinálom magam.





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 11:11

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:55


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: http://cdn4.pelicanparts.com/B.../pic04.jpg

Találtam valamit.Ezt a kis gec* pöcköt kérdezem.Ezt csak ki kell piszkálni ugye?
Mindjárt megnézem az enyémen ami ki szakadt,de pill mert az idegtől megy a hasam...



Be ne csináljá
Nekem oda megy az ideg hogy mindig átbasszák a fejem...



Amúgy erről annyira nem tehetsz,mármint h. nem vetted észre...Tényleg elég hülye helyen van.Közben találtam egy vidit.

https://www.youtube.com/watch?v=7DVTTAkfKcU

E46-nál ugyanígy kell kiszedni ezeket,csak még pluszban van a gumi pogácsák közeoében egy patent is,ahogy nézegetem a képeket.Azért kérdezem csak,mert nem akarok semmit elrontani majd,mikor lebontom az egész alját a kocsinak,egy alapos ellenőrzés végett nemsokára.A küszöb műanyag menni fog,arról még én linkeltem videót
Nagyon gondolkodom hogy a lyuk ahová a pogácsa be ül mi lenne ha lyukat nem tetenék oda (eleve rohadási esély megnő..)A gyári emelő ha pogácsa nincs,nem bukik ki és lehet ugyanúgy emelni ha úgy lenne ki hegesztve (pótolva) a lyuk hogy pogácsa nélküli simán egyenes küszöb lenne alkotva? Milyen ötlet?



Jó az a gyári megoldás.Az a pöcök csak azért van ott,hogy ne lehessen könnyen elhagyni azt a gumi bigyulát szerintem Pedig kis körmei is vannak neki,ahogy nézem.De érdekes,mert a késöbbi szériáknál nincs ez az extra pöcök,mint az e46-nál.Gondolom a furat amibe belemegy,abba is van ilyen kis műanyag tipli szerűség pont ez végett,hogy ne rohadjon ott,mint a küszöb műanyag furatoknál.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 10:56

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:47


Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: http://cdn4.pelicanparts.com/B.../pic04.jpg

Találtam valamit.Ezt a kis gec* pöcköt kérdezem.Ezt csak ki kell piszkálni ugye?
Mindjárt megnézem az enyémen ami ki szakadt,de pill mert az idegtől megy a hasam...



Be ne csináljá
Nekem oda megy az ideg hogy mindig átbasszák a fejem...



Amúgy erről annyira nem tehetsz,mármint h. nem vetted észre...Tényleg elég hülye helyen van.Közben találtam egy vidit.

https://www.youtube.com/watch?v=7DVTTAkfKcU

E46-nál ugyanígy kell kiszedni ezeket,csak még pluszban van a gumi pogácsák közeoében egy patent is,ahogy nézegetem a képeket.Azért kérdezem csak,mert nem akarok semmit elrontani majd,mikor lebontom az egész alját a kocsinak,egy alapos ellenőrzés végett nemsokára.A küszöb műanyag menni fog,arról még én linkeltem videót
Nagyon gondolkodom hogy a lyuk ahová a pogácsa be ül mi lenne ha lyukat nem tetenék oda (eleve rohadási esély megnő..)A gyári emelő ha pogácsa nincs,nem bukik ki és lehet ugyanúgy emelni ha úgy lenne ki hegesztve (pótolva) a lyuk hogy pogácsa nélküli simán egyenes küszöb lenne alkotva? Milyen ötlet?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:47


Az ajtókédert akarom megcsinálni majd a jobb első ajtón.Amit 30 000-ért tettek be márkaszervízben,plusz a szerelési díj(még 10 000 huf),ami kezd leválni...Akkor már ellenőrzöm a küszöböket is kíváncsiságból teljesen.Csak fel akarok készülni mindenre.A kéder csere sem lesz túl könnyű.Ajtóhatárolót azt ki kell oldani biztos,legalábbis az a részét,ami a karosszériába megy bele,hogy a kédert át tudjam dugni mögötte.Meg kell rendeljek sablont is,ami a felragasztáshoz kell.Az ajtóhatárolóhoz 10-es torx kell,azt már megnéztem
Ezek kellenek konkrétan:

TEMPLATE
Cikkszám: 01-39-9-791-460
Egységár
662,78 HUF
Végösszeg
662,78 HUF
Doorsealing inside on the door R.-side frontdoor
Cikkszám: 51338194696
Egységár
8 453,76 HUF
Végösszeg
8 453,76 HUF
Ajtókárpit patent
Cikkszám: 51-41-8-224-781
Egységár
174,81 HUF
Végösszeg
1 748,10 HUF
Végösszeg (nettó)
10 864,64 HUF
Végösszeg (bruttó)
13 798,09 HUF

Ami leírást találtam a neten,az nem jó teljesen.Legalábbis hiányos.Az ajtóhatárolós részt is kihagyták belőle,meg a ragasztót majd ki kell találnom hogyan szedjem le,hogy ne csesszem meg a fényezést.Az a kapargatás baromság.Esetleg a ragasztóra rámelegíteni hajszárítóval,úgy szerintem könnyen lejön.

Itt a leírás:

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

Kiegészítés:A fúróba befogható "radír" nálam nem játszik,mert az ajtót eszem ágába sincs leszedni teljesen.A párazárót sem akarom leszedni az ajtó határoló miatt ugye.Remélem elég csak elől kilazítani a csavarját,ami a karosszériába megy,úgy talán át tudom fűzni alatta a kédert.Ha ez megvan,akkor vissza is csavarozom az ajtóhatárolót a helyére.Nem lenne jó a festéket is lecseszerinteni az ajtóról,ha munka közben tovább nyílna például véletlen...A fúróba fogható radírral ugye nem érem el azt a részét az ajtónak,ami elöl van.Ahhoz le kéne szedni az ajtót.Szerintem a hajszárítós trükk jó a ragasztó leszedéshez.Max sokat pöcsölök majd vele...



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 11:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:32


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: http://cdn4.pelicanparts.com/B.../pic04.jpg

Találtam valamit.Ezt a kis gec* pöcköt kérdezem.Ezt csak ki kell piszkálni ugye?
Mindjárt megnézem az enyémen ami ki szakadt,de pill mert az idegtől megy a hasam...



Be ne csináljá
Nekem oda megy az ideg hogy mindig átbasszák a fejem...



Amúgy erről annyira nem tehetsz,mármint h. nem vetted észre...Tényleg elég hülye helyen van.Közben találtam egy vidit.

https://www.youtube.com/watch?v=7DVTTAkfKcU

E46-nál ugyanígy kell kiszedni ezeket,csak még pluszban van a gumi pogácsák közeoében egy patent is,ahogy nézegetem a képeket.Azért kérdezem csak,mert nem akarok semmit elrontani majd,mikor lebontom az egész alját a kocsinak,egy alapos ellenőrzés végett nemsokára.A küszöb műanyag menni fog,arról még én linkeltem videót


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:28


Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: http://cdn4.pelicanparts.com/B.../pic04.jpg

Találtam valamit.Ezt a kis gec* pöcköt kérdezem.Ezt csak ki kell piszkálni ugye?
Mindjárt megnézem az enyémen ami ki szakadt,de pill mert az idegtől megy a hasam...



Be ne csináljá
Nekem oda megy az ideg hogy mindig átbasszák a fejem...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:27


John írta:
Bitu79 írta: http://cdn4.pelicanparts.com/B.../pic04.jpg

Találtam valamit.Ezt a kis gec* pöcköt kérdezem.Ezt csak ki kell piszkálni ugye?
Mindjárt megnézem az enyémen ami ki szakadt,de pill mert az idegtől megy a hasam...



Be ne csináljá

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:26


Bitu79 írta: http://cdn4.pelicanparts.com/B.../pic04.jpg

Találtam valamit.Ezt a kis gec* pöcköt kérdezem.Ezt csak ki kell piszkálni ugye?
Mindjárt megnézem az enyémen ami ki szakadt,de pill mert az idegtől megy a hasam...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:24


http://cdn4.pelicanparts.com/B.../pic04.jpg

Találtam valamit.Ezt a kis gec* pöcköt kérdezem.Ezt csak ki kell piszkálni ugye?
De amúgy ha lámpával megvilágítja a gumi emelési pontot az ember,akkor azért látni nagyjából,hogy rozsdás e a környéke.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 10:26

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:23


Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.


régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét?



Lakatos tudja megmondani ezt pontosan,én bevallom nem értek hozzá.Kivágja a sérült részt,és kipótolja utána,amit megevett a rozsda.Szerintem meg tudják csinálni komplett küszöb csere nélkül is.
Köszi,ami bánt hogy a küszöböt leszámítva majdhogynem patika a fényezés de még a küszüb felső részén és az oszlopok tövében is,szeretném as gyári fényezéseket megmenteni



Amúgy ha jobban belegondolok,erről nem te tehetsz,hogy nem vetted észre hamarabb.Valamennyire ez is szériahiba amúgy,csak ugye a BMW ezt sem ismeri el.Sok e46 ugyanitt rohad sajnos.Igaz ami igaz,elég eldugott helyen is van,és sokan nem nézegetik úgy az autót,mint én...De azt látom,hogy jó gazdája van a gépnek
Az E34-ne tudd meg nemhogy a küszöb de az ajtók alja is rohadt ennek meg az ajtók alja mintha most jött volna ki a gyárból Köszönöm a bókot,de miért vagyok én jó gazdája a gépnek? (Igaz hajnalban még a belső lámpát szereltem mert újságpapírral volt kiékelve a stekkere pedig csak egy forrasztás engedte el magát,de megcsináltam,innen is az igazolódik hogy kóklerekkel csináltatta a kocsit,vagy a Márkaszervíz ilyen köcsög???)



Kóklerek...A hozzászólásaidból azért látni,hogy szereted a kocsit,és foglalkozol vele.
Köszönöm,a szomszédomnak itt tanyán kb 12 járműve van,nekem csak 1 és tudom hogy nem lesz még egy ilyenem ha ez nem lenne,meg kell becsülni és gyűjtögetem a kis lóvét de idén semmi nem lesz bizti emlékszel amit meséltem a havi -30.000 inkasszóra amit kedves rokonnak köszönhetek,hogy engem mindenki megtud vezetni pláne saját rokonaim is ezt má nem hiszem el...



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:20


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét?


figyelj te eladtad a tds-ed. azt lejelentetted az okmányirodában? onnantól kezdve... TC-n volt ez téma, pontosan nem emlékszek, de én nem fizetnék semmit az után amit már eladtam és lejelentettem.
a másik, hogy a lízing 5 éves autóra is van, csak ott nem tulajdonos vagy, hanem üzembentartóként feltüntetve. van hitel, meg a lízing, de sokan egy kalap alá veszik. akkoriban mindenkit a lízinggel húztak be, aztán a "válság" sokaknak betett. a lízing esetén általában nem is az autó volt a fedezet, hanem pl egy ingatlan. sok ismerősöm járt így.


Lényeg hogy a tulajcsaj veje is átvert,megadtam neki a tulajdonos számát címét meg is beszéltem vele hogy menni fog hozzá mert én csak üzembentartó voltam a (le se jelenthettem mert nem tulaj voltam...)forgalmiban és baszott jelentkezni inkább eladta átírás nélkül ami az óta 4 ember kezébe is került minimum,nekem ez a büdös hogy átírás nélkül lazán el lehet adni meg venni autókat de ha én tenném akkor sitt.........


így már értem. na én sosem vennék üzembentartóival autót, csak mert úgy olcsóbb, vagy mert egy olcsó autóról van szó.
mert úgy a tulaj eladhatja bármikor a s*gged alól a gépet.
én a helyedben hamar végére járnék ennek, mert csúnyán megütheted magad. tulajdonképpen, mivel akinek átadtad az autót az nem ment el a tulajhoz, és azóta már több emberen is átment az autó, és csak veled van szerződése. tehát bármi van, te leszel érte a felelős. ne vedd ezt félvállról, mert nagyon megszívhatod.
ha nem sikerül lerendezni, akkor polgári peres ügyet kell indítani sajnos. mert valami olyan történik, még te is mehetsz a sittre.
Ráadásul legutóbb Ózdon volt hirdetve kb Decemberben tudod mifélék laknak ott...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:18


John írta:
Bitu79 írta: A kis kockákat(emelési pontokat) középen tartja egy pöcök is.Azt csak ki kell húzni ha jól látom,ha le akarom szedni majd őket.Egyre kíváncsibbá tesz ez a rozsda dolog.
A kis kocka a polcomon van,megnézzem?



A közepén van egy lyuk.Abba megy bele ilyen kis pálca szerű patent.Amikor bepattintotta az ember a helyére a gumi kockát,azt a patentot középen meg be kell tolni.Kiszedés miatt kérdezem csak ám Akkor csak ki kell feszegetni pl egy csavarhúzóval gondolom. Egyre kíváncsibb vagyok,és lehet ehhez elég leszedni csak a kockát...Mérges leszek,ha én is találok ott rozsdát



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 10:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 10:15


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.


régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét?



Lakatos tudja megmondani ezt pontosan,én bevallom nem értek hozzá.Kivágja a sérült részt,és kipótolja utána,amit megevett a rozsda.Szerintem meg tudják csinálni komplett küszöb csere nélkül is.
Köszi,ami bánt hogy a küszöböt leszámítva majdhogynem patika a fényezés de még a küszüb felső részén és az oszlopok tövében is,szeretném as gyári fényezéseket megmenteni



Amúgy ha jobban belegondolok,erről nem te tehetsz,hogy nem vetted észre hamarabb.Valamennyire ez is szériahiba amúgy,csak ugye a BMW ezt sem ismeri el.Sok e46 ugyanitt rohad sajnos.Igaz ami igaz,elég eldugott helyen is van,és sokan nem nézegetik úgy az autót,mint én...De azt látom,hogy jó gazdája van a gépnek
Az E34-ne tudd meg nemhogy a küszöb de az ajtók alja is rohadt ennek meg az ajtók alja mintha most jött volna ki a gyárból Köszönöm a bókot,de miért vagyok én jó gazdája a gépnek? (Igaz hajnalban még a belső lámpát szereltem mert újságpapírral volt kiékelve a stekkere pedig csak egy forrasztás engedte el magát,de megcsináltam,innen is az igazolódik hogy kóklerekkel csináltatta a kocsit,vagy a Márkaszervíz ilyen köcsög???)



Kóklerek...A hozzászólásaidból azért látni,hogy szereted a kocsit,és foglalkozol vele.