John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. október 02. péntek, 18:19


Sziasztok.Hátsó kerékccsapágy cseréhez keresek valakit Újszilvás vonzáskörzetében uatzani is tudok Pest-megyén belül lenne ideális,ha megvárhatom szerelést max viszek hidegélelmet tud valaki nekem ilyent vállalni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2018. november 01. csütörtök, 09:27


blueman írta: Na ma megint belefutottam.

Korabban leszakadt a kezifekem, az elozo szerelom mindent amit kiszedett eltuntetett, ures a kezifek csak a kezifek kabel maradt a helyen, illetve allitolag neha szorul a jobb kerekcsapagyom, ami jobban aggasztott, de mas szerint lehet a difibol jott csak hang, elotte siman rasutottek, hogy mar szogletesedik.

Ezutan jott a zsakbamacska, vittem kerekcsapagyat, kezifekbetetet, kezifekpofa tarto 0060877 KLO/JK....
Szerelo hiv, hogy torott a rugo elso menete, mindenkepp cserelni kellene, illetve a jobb hatso kerekcsapagy is cseres, de az irdatlan szivas, lehet megsem kell, ha nincs ra keret, kesobb is lehet. Mondom rendben, kesobb jon a hivas, hogy a kezifekpofa tartot nem lehet feltenni a 0060877 KLO/JK- ra mert teljesen elrohadt, beszakadt az eredeti felfogato hely, ezert le kellene szedni a kerekcsapagyat?/ agyat de az teljesen osszerohadt nem jon le, ha lejon serulni fog nem lehet visszarakni, vagy amugyis szet kell vagni, azaz feltengely csere is kell ezutan.
kezifektarto, feltengely, rugo anyagot adjak munka: ezek csereje plusz kerekcsapagy, vegosszeg 120 ezer forint amit nekik kell megfizetni, ez mennyire korrekt?

Illetve, van ilyen, hogy egy rohadt kezifekbetet tartot nem lehet rogziteni es ezert ilyen megoldassal lehet megoldani, ami szamomra kicsit sokkolo, marmint az anyagi vonzatat.

Mit gondoltok?


Keress egy rendes szerelőt! Győrben tudok ajánlani.
Nekem semmi fennakadása nem volt a bal hátsó kerékcsapágy cseréjével (SKF) plusz mindkettő porvédő lemezt cseréltettem én is mert átrohadtak már. Azokat meg tudja úgy cserélni, hogy nem veszi ki a féltengelyeket.


blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2018. november 01. csütörtök, 09:14


Na ma megint belefutottam.

Korabban leszakadt a kezifekem, az elozo szerelom mindent amit kiszedett eltuntetett, ures a kezifek csak a kezifek kabel maradt a helyen, illetve allitolag neha szorul a jobb kerekcsapagyom, ami jobban aggasztott, de mas szerint lehet a difibol jott csak hang, elotte siman rasutottek, hogy mar szogletesedik.

Ezutan jott a zsakbamacska, vittem kerekcsapagyat, kezifekbetetet, kezifekpofa tarto 0060877 KLO/JK....
Szerelo hiv, hogy torott a rugo elso menete, mindenkepp cserelni kellene, illetve a jobb hatso kerekcsapagy is cseres, de az irdatlan szivas, lehet megsem kell, ha nincs ra keret, kesobb is lehet. Mondom rendben, kesobb jon a hivas, hogy a kezifekpofa tartot nem lehet feltenni a 0060877 KLO/JK- ra mert teljesen elrohadt, beszakadt az eredeti felfogato hely, ezert le kellene szedni a kerekcsapagyat?/ agyat de az teljesen osszerohadt nem jon le, ha lejon serulni fog nem lehet visszarakni, vagy amugyis szet kell vagni, azaz feltengely csere is kell ezutan.
kezifektarto, feltengely, rugo anyagot adjak munka: ezek csereje plusz kerekcsapagy, vegosszeg 120 ezer forint amit nekik kell megfizetni, ez mennyire korrekt?

Illetve, van ilyen, hogy egy rohadt kezifekbetet tartot nem lehet rogziteni es ezert ilyen megoldassal lehet megoldani, ami szamomra kicsit sokkolo, marmint az anyagi vonzatat.

Mit gondoltok?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. május 25. csütörtök, 15:20


ute107 írta: Tudja valaki a kerékcsapágy porvédő kupak cikkszámát?
Honnét tudnék rendelni egyet?

Köszi


Esetleg faraghatsz egyet egy elsőből, mert hátul gyárilag nincs.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2017. május 25. csütörtök, 14:22


Tudja valaki a kerékcsapágy porvédő kupak cikkszámát?
Honnét tudnék rendelni egyet?

Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. május 24. szerda, 16:56


spongya írta: üdv .kerékcsapágy vásárlás előtt állok,milyen minőség a GSP?Annyival rosszabb mint amennyivel olcsóbb ?Köszi


SKF ami lett téve a bal hátuljába több mint 4 éve azóta sincs gond vele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. május 24. szerda, 11:02


p1tyeszka írta:
spongya írta: üdv .kerékcsapágy vásárlás előtt állok,milyen minőség a GSP?Annyival rosszabb mint amennyivel olcsóbb ?Köszi


FAG v SKF.


állítólag! az SKF már nem olyan jó, mint volt. (csak így lábjegyzetben)


p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2017. május 24. szerda, 10:04


spongya írta: üdv .kerékcsapágy vásárlás előtt állok,milyen minőség a GSP?Annyival rosszabb mint amennyivel olcsóbb ?Köszi


FAG v SKF.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2017. május 23. kedd, 19:55


üdv .kerékcsapágy vásárlás előtt állok,milyen minőség a GSP?Annyival rosszabb mint amennyivel olcsóbb ?Köszi

siposattila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz siposattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2015. május 17. vasárnap, 17:17


Sziasztok!Kottyan a bal hátsó kerekem,és hosszabb ut után kb egyfolytába 300 km.Elindulásnál eggyesbe furcsa.mintha darálna valami,kerékcsapágy lehet?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 523i
Évjárat: 1996

státusz Motorosgyik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. június 13. péntek, 13:55


Pocses írta:
Motorosgyik írta: Sziasztok! Tavaly vettem a gépet és téli gumi volt rajta. Menet közben halkan zúgott valami. A német kereskedő azt mondta hogy a guminak van ilyen hangja, ha lecserélem megszűnik.A régi autómnak is ilyesmi volt a hangja a téli szettel, így hittem neki. A kocsi a regadó miatt állt 8 hónapig, most kezdtem el járni vele és a hang egyre erősödik.Balos kanyarban csendes, de egyenesben és jobbosban hangos. Hátulról jön és ha jól hallom akkor jobbról. De akkor miért pont a jobb kanyarban hangos? Nem akkor kellene halkabbnak lennie? Kerékcsapágy hiba egyáltalán? Gyorsításra magasabb, lassításra mélyül a hang.


Szia!

Nekem a bal hátsó csapágyam lett cserélve, de terheléssel ( kanyarban ) vagy simán egyenesmenetben is ugyanúgy búgott, a sebesség növekedésével erősödött a hang.

Üdv.: Pocses


Végre eljutottam szerelőhöz.Felemelte,sajnos difi... Kb mennyibe fájhat ez nekem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 10:20


Motorosgyik írta: Sziasztok! Tavaly vettem a gépet és téli gumi volt rajta. Menet közben halkan zúgott valami. A német kereskedő azt mondta hogy a guminak van ilyen hangja, ha lecserélem megszűnik.A régi autómnak is ilyesmi volt a hangja a téli szettel, így hittem neki. A kocsi a regadó miatt állt 8 hónapig, most kezdtem el járni vele és a hang egyre erősödik.Balos kanyarban csendes, de egyenesben és jobbosban hangos. Hátulról jön és ha jól hallom akkor jobbról. De akkor miért pont a jobb kanyarban hangos? Nem akkor kellene halkabbnak lennie? Kerékcsapágy hiba egyáltalán? Gyorsításra magasabb, lassításra mélyül a hang.


Szia!

Nekem a bal hátsó csapágyam lett cserélve, de terheléssel ( kanyarban ) vagy simán egyenesmenetben is ugyanúgy búgott, a sebesség növekedésével erősödött a hang.

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 523i
Évjárat: 1996

státusz Motorosgyik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. április 20. vasárnap, 18:12


Sziasztok! Tavaly vettem a gépet és téli gumi volt rajta. Menet közben halkan zúgott valami. A német kereskedő azt mondta hogy a guminak van ilyen hangja, ha lecserélem megszűnik.A régi autómnak is ilyesmi volt a hangja a téli szettel, így hittem neki. A kocsi a regadó miatt állt 8 hónapig, most kezdtem el járni vele és a hang egyre erősödik.Balos kanyarban csendes, de egyenesben és jobbosban hangos. Hátulról jön és ha jól hallom akkor jobbról. De akkor miért pont a jobb kanyarban hangos? Nem akkor kellene halkabbnak lennie? Kerékcsapágy hiba egyáltalán? Gyorsításra magasabb, lassításra mélyül a hang.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 08:34


Sziasztok!

Na kész a hátsókerékcsapágy cserém.

A költségek:

SKF csapágy, seeger gyűrű, csavar (kedvezménnyel): 8225-
Porvédő lemez: 4500-
Fékpofa rögzítő: 1500-
Munkadíj: 9000-

Üdv.: Pocses


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 11. kedd, 15:53


YELLOW írta:
Pocses írta: Bal hátsó kerékcsapágyam cserére szorul. Szerelőm SKF, illetve FAG márkát ajánlott. Esetleg tapasztalata valakinek...?

Üdv.: Pocses

SKF-re esett a választás.



mindkettő jó.
bár sok más márka, "gagyibbak" is azon a soron készülnek, csak a beütő szerszám más. én ezt hallottam egy olyan embertől, aki ilyen helyen dolgozik. sajnos konkrét márkákra nem emlékszek, mármint a gagyibbakból.


Tegnap este felemelt a szerelő benne ültem. Mondta 120km/h-ig gyorsítsak azt vegyem ki üresbe persze kipörgésgátló kikapcsolva. Próbakörön terhelésnél kanyarban nem erősödött a hang egyforma volt úgy is, de nem a difi szól szerencsére.