« előző12következő »
John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. szeptember 15. kedd, 14:46


Sziasztok,kipufogópasztát tud valaki ami be válik és Műszakin se kötnek bele?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 06. hétfő, 23:46


Sziasztok,katalizátor tisztító löttyök érnek valamit? Ha igen melyiket érdemes és melyiket kell kerülni? Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. június 14. kedd, 19:22


Sziasztok! Hasonló probléma, mint az előző. Az autó egy 323Ci az első csonknál hallhatóan kifújt a kipufogó. Szét lett szedve, a tömítés át volt égve, el volt szakadva az 1-es hengernél, gondoltuk ez okozta a hibát. Ki lett cserélve a tömítés, ugyanúgy kifúj a kipufogó. Létezik, hogy az öntvény elvetemedett, mert erősen kifújt azon a helyen? vagy szoktak ezek elrepedni? Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. május 10. kedd, 19:38


spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.


az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.



Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.


Egyszervolt-holnemvolt nekem is m57306d2 motoros autóm. Én is eljutottam oda, hogy kicseréltem a lemez kipufogót, aminél kifújt a tömítés, öntvényre, amivel aztán sose volt bajom. Ha a tied nem repedt, akkor ugyanúgy meg lehet síkoltatni, mint a hengerfejet , mert csak akkor fúj ki, ha vagy elvetemedett, vagy rosszul szerelték. Több darab tömítést semmiképp se tegyél/tetess, mert attól csak nagyobb lesz az esélye, hogy egyből rossz lesz.



Szia kb 5-6 hónapja cseréltem ki az öntvényre és idáig jó volt. Én is úgy gondoltam az üntvénnyel már soha többé nem lesz gondom. Aki a turbóm csinálta ő ajánlotta, hogy tegyek alá több tömítést. DE szerintem is a síkolás jobb ötlet vagyis biztosabb megoldásnak tűnik.
Köszi üdv.


Még annyi kis segítséget kérnék, hogy a kipuff tömítést nem mind1 melyik oldalával rakom fel? A mattal az öntvény felé vagy a fémszínűvel. Köszi üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 20:05


BarG írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.


az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.



Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.


Egyszervolt-holnemvolt nekem is m57306d2 motoros autóm. Én is eljutottam oda, hogy kicseréltem a lemez kipufogót, aminél kifújt a tömítés, öntvényre, amivel aztán sose volt bajom. Ha a tied nem repedt, akkor ugyanúgy meg lehet síkoltatni, mint a hengerfejet , mert csak akkor fúj ki, ha vagy elvetemedett, vagy rosszul szerelték. Több darab tömítést semmiképp se tegyél/tetess, mert attól csak nagyobb lesz az esélye, hogy egyből rossz lesz.



Szia kb 5-6 hónapja cseréltem ki az öntvényre és idáig jó volt. Én is úgy gondoltam az üntvénnyel már soha többé nem lesz gondom. Aki a turbóm csinálta ő ajánlotta, hogy tegyek alá több tömítést. DE szerintem is a síkolás jobb ötlet vagyis biztosabb megoldásnak tűnik.
Köszi üdv.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 20:00


spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.


az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.



Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.


Egyszervolt-holnemvolt nekem is m57306d2 motoros autóm. Én is eljutottam oda, hogy kicseréltem a lemez kipufogót, aminél kifújt a tömítés, öntvényre, amivel aztán sose volt bajom. Ha a tied nem repedt, akkor ugyanúgy meg lehet síkoltatni, mint a hengerfejet , mert csak akkor fúj ki, ha vagy elvetemedett, vagy rosszul szerelték. Több darab tömítést semmiképp se tegyél/tetess, mert attól csak nagyobb lesz az esélye, hogy egyből rossz lesz.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 19:52


YELLOW írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.


az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.



Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.


őszintén szólva nekem nem rémlik, hogy valakinek lett volna öntvény leömlővel problémája. persze mindenre én sem emlékszem. reméljük valaki tud valami okosat mondani.


Még ilyen gonddal nem találtam én sem márkatársat. Egy biztos pénteken leveszem mindenféleképp és akkor kiderül nem csak találgatás lesz. Köszi azért.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 17:34


spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.


az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.



Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.


őszintén szólva nekem nem rémlik, hogy valakinek lett volna öntvény leömlővel problémája. persze mindenre én sem emlékszem. reméljük valaki tud valami okosat mondani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 11:30


YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.


az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.



Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 22:41


spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.


az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 19:50


Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. április 12. kedd, 23:42


rbordos írta: Sziasztok valaki tudna nekem küldeni egy robbantott ábrát kipufogóról. M43b19 és N42B20 motorokhoz. ÉS a kérdésem az lenne, hogy ezek felcserélhetők használható M43as motoron az N42 es kipufogó rendszer? mondjuk a leömlő utáni részre gondolok. köszönöm


M43
N42

rbordos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz rbordos

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. április 12. kedd, 22:43


Sziasztok valaki tudna nekem küldeni egy robbantott ábrát kipufogóról. M43b19 és N42B20 motorokhoz. ÉS a kérdésem az lenne, hogy ezek felcserélhetők használható M43as motoron az N42 es kipufogó rendszer? mondjuk a leömlő utáni részre gondolok. köszönöm

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 08:51


Valaki aki otthon van ebbe a témában kérem írja le a lehetséges megoldásokat.
Ha olyan hátsót akarok az autómnak, mint egy M-es coupé.
http://www.beastpower.com/prod...73-BMV.jpg
Ha tudnék szerezni bontottan kipufogó rendszert, ezt a gyári löksire valahogy rálehetne rakni, vagy mindenképpen kellene hozzá M-es?
Egy ekkora átalakítás cirka mennyibe fájna? Ha mondjuk bontott a löksi meg a rendszer is?


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. július 19. kedd, 20:20


Hali! Az eredeti E46 M3-as kipufogó hátsó dobja belemegy az enyémbe? Mert ez ugye középen van és nekem ott a pótkeréktartó van,és nem tudom van-e neki elég hely,vagy meg lehet-e oldani? Köszi

« előző12következő »