- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2020. szeptember 15. kedd, 14:46
Sziasztok,kipufogópasztát tud valaki ami be válik és Műszakin se kötnek bele?
Elküldve: 2020. szeptember 15. kedd, 14:46
Elküldve: 2017. március 06. hétfő, 23:46
Elküldve: 2016. június 14. kedd, 19:22
Elküldve: 2016. május 10. kedd, 19:38
spencer írta:BarG írta:spencer írta:YELLOW írta:spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.
az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.
Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.
Egyszervolt-holnemvolt nekem is m57306d2 motoros autóm. Én is eljutottam oda, hogy kicseréltem a lemez kipufogót, aminél kifújt a tömítés, öntvényre, amivel aztán sose volt bajom. Ha a tied nem repedt, akkor ugyanúgy meg lehet síkoltatni, mint a hengerfejet , mert csak akkor fúj ki, ha vagy elvetemedett, vagy rosszul szerelték. Több darab tömítést semmiképp se tegyél/tetess, mert attól csak nagyobb lesz az esélye, hogy egyből rossz lesz.
Szia kb 5-6 hónapja cseréltem ki az öntvényre és idáig jó volt. Én is úgy gondoltam az üntvénnyel már soha többé nem lesz gondom. Aki a turbóm csinálta ő ajánlotta, hogy tegyek alá több tömítést. DE szerintem is a síkolás jobb ötlet vagyis biztosabb megoldásnak tűnik.
Köszi üdv.
Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 20:05
BarG írta:spencer írta:YELLOW írta:spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.
az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.
Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.
Egyszervolt-holnemvolt nekem is m57306d2 motoros autóm. Én is eljutottam oda, hogy kicseréltem a lemez kipufogót, aminél kifújt a tömítés, öntvényre, amivel aztán sose volt bajom. Ha a tied nem repedt, akkor ugyanúgy meg lehet síkoltatni, mint a hengerfejet , mert csak akkor fúj ki, ha vagy elvetemedett, vagy rosszul szerelték. Több darab tömítést semmiképp se tegyél/tetess, mert attól csak nagyobb lesz az esélye, hogy egyből rossz lesz.
Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 20:00
spencer írta:YELLOW írta:spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.
az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.
Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.
Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 19:52
YELLOW írta:spencer írta:YELLOW írta:spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.
az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.
Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.
őszintén szólva nekem nem rémlik, hogy valakinek lett volna öntvény leömlővel problémája. persze mindenre én sem emlékszem. reméljük valaki tud valami okosat mondani.
Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 17:34
spencer írta:YELLOW írta:spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.
az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.
Szia, tényleg az tuti öntvény komletten rendeltem a facebbokon árolta az ember tömítés készlettel. A nagy hőterhelés miatt tud-e ez az öntvény is deformálódni és jó megoldás ha 2-3 fémtömítést berakok alá a mostani 1 helyett? Hol tudnám megkérdezni valakinek volt -e már hasonló.
Elküldve: 2016. május 09. hétfő, 11:30
YELLOW írta:spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.
az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.
Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 22:41
spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.
Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 19:50
Elküldve: 2016. április 12. kedd, 23:42
Elküldve: 2016. április 12. kedd, 22:43
Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 08:51
Elküldve: 2011. július 19. kedd, 20:20