YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 19:40


Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.

Roli888
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz Roli888

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 19:17


YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 18:55


Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.

Roli888
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz Roli888

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 18:47


Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 19:28


andree írta:

És még egy kérdés: a digit klíma esetén auto módban csak akkor hűt ha benyomom a klíma gombot is. Ez mennyire normális így? Szépen veszi vissza a venti fordulatot és hűt is rendesen.

Köszi!


persze az úgy normálsi, a klímát kapcsolni kell. az auto, csak arra van, hogy a hőfokot, és/vagy a befúvás mértéket/helyét állítja.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 19:03


andree írta:
YELLOW írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudna e valaki egy megbízható céget ajánlani Budapesten aki klímatisztítást vállal valamilyen megbízható technológiával? Leginkább a 11.kerület-Budaörs és vonzáskörzetében.
Olvasgattam ez ügyben és talán az ózonnal való tisztítás a legjobb.
Ha van valakinek tapasztalata, esetleg tud ajánlani valakit az jó lenne.

Köszi!

Üdv


az ózontól már csak az jobb, ha kiszedik a hőcserélőt és átgőzölik. láttam olyan elvetemült dolgokat, hogy iylen kézi gőzgéppel nyomattak gőzt az egyik rostélyon, ami aztán orrán száján jött a gépen. (jutubon van vidi erről)
amúgy én ózonnal foglalkozom, szerintem jó dolog. próbáltam habot, a spray-t, de az 1-2 napos dolog, addig jó illat van, de nem pusztít el kórokozót szerintem.


Köszi!

A sprayt már én is próbáltam cégessel, hirtelen jó illat volt de csak két napig!


És még egy kérdés: a digit klíma esetén auto módban csak akkor hűt ha benyomom a klíma gombot is. Ez mennyire normális így? Szépen veszi vissza a venti fordulatot és hűt is rendesen.

Köszi!

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 17:30


YELLOW írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudna e valaki egy megbízható céget ajánlani Budapesten aki klímatisztítást vállal valamilyen megbízható technológiával? Leginkább a 11.kerület-Budaörs és vonzáskörzetében.
Olvasgattam ez ügyben és talán az ózonnal való tisztítás a legjobb.
Ha van valakinek tapasztalata, esetleg tud ajánlani valakit az jó lenne.

Köszi!

Üdv


az ózontól már csak az jobb, ha kiszedik a hőcserélőt és átgőzölik. láttam olyan elvetemült dolgokat, hogy iylen kézi gőzgéppel nyomattak gőzt az egyik rostélyon, ami aztán orrán száján jött a gépen. (jutubon van vidi erről)
amúgy én ózonnal foglalkozom, szerintem jó dolog. próbáltam habot, a spray-t, de az 1-2 napos dolog, addig jó illat van, de nem pusztít el kórokozót szerintem.


Köszi!

A sprayt már én is próbáltam cégessel, hirtelen jó illat volt de csak két napig!


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 17:29


RePTaiL írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudna e valaki egy megbízható céget ajánlani Budapesten aki klímatisztítást vállal valamilyen megbízható technológiával? Leginkább a 11.kerület-Budaörs és vonzáskörzetében.
Olvasgattam ez ügyben és talán az ózonnal való tisztítás a legjobb.
Ha van valakinek tapasztalata, esetleg tud ajánlani valakit az jó lenne.

Köszi!

Üdv


Ózonos az ami a legjobban kipucolja a rendszert!
Minden évben azzal szoktam átnyomattatni



Akkor már csak egy céget kell keresnem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 13:54


andree írta: Sziasztok,
Tudna e valaki egy megbízható céget ajánlani Budapesten aki klímatisztítást vállal valamilyen megbízható technológiával? Leginkább a 11.kerület-Budaörs és vonzáskörzetében.
Olvasgattam ez ügyben és talán az ózonnal való tisztítás a legjobb.
Ha van valakinek tapasztalata, esetleg tud ajánlani valakit az jó lenne.

Köszi!

Üdv


az ózontól már csak az jobb, ha kiszedik a hőcserélőt és átgőzölik. láttam olyan elvetemült dolgokat, hogy iylen kézi gőzgéppel nyomattak gőzt az egyik rostélyon, ami aztán orrán száján jött a gépen. (jutubon van vidi erről)
amúgy én ózonnal foglalkozom, szerintem jó dolog. próbáltam habot, a spray-t, de az 1-2 napos dolog, addig jó illat van, de nem pusztít el kórokozót szerintem.

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 12:46


andree írta: Sziasztok,
Tudna e valaki egy megbízható céget ajánlani Budapesten aki klímatisztítást vállal valamilyen megbízható technológiával? Leginkább a 11.kerület-Budaörs és vonzáskörzetében.
Olvasgattam ez ügyben és talán az ózonnal való tisztítás a legjobb.
Ha van valakinek tapasztalata, esetleg tud ajánlani valakit az jó lenne.

Köszi!

Üdv


Ózonos az ami a legjobban kipucolja a rendszert!
Minden évben azzal szoktam átnyomattatni



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 01. szerda, 12:47

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 10:59


Sziasztok,
Tudna e valaki egy megbízható céget ajánlani Budapesten aki klímatisztítást vállal valamilyen megbízható technológiával? Leginkább a 11.kerület-Budaörs és vonzáskörzetében.
Olvasgattam ez ügyben és talán az ózonnal való tisztítás a legjobb.
Ha van valakinek tapasztalata, esetleg tud ajánlani valakit az jó lenne.

Köszi!

Üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szajmon

Újonc

Elismertség: 20% (3 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 10:14


Szevasztok!

Egy kis szakértői véleményre lenne szükségem! A múlt heti első nagy meleg alkalmával idén és egyben mióta meg van a kocsi először szerettem volna klímázni. DE igen harmatgyengén fújta a hideget, illetve a hűvöset úgy, hogy közben 16 fokra állítottam. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ez miért van? Kevés lenne a gáz benne? Fújni, mindenhol fúj rendesen, de ettől még folyt rólam a víz a kocsiban, tehát ventillátor sztem nem lehet.
Illetve a másik, ha a gáz kevés, azt itt a munkahelyemen meg tudom oldani meg a nyomáspróbát is, csak a nyomásnak mennyinek kell benne lenni? 2004 320D Touring
Előre is köszönöm!

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. április 16. kedd, 11:41


sziasztok. ha az a bizonyos süni rossz, annak mik a jelei? mert kiírta a teszt hibának.

lehet h, +33fokba ezért nem megy a klímám?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz becci1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. február 15. péntek, 22:28


YELLOW írta:
becci1 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
becci1 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy fél éve vettem egy e46 20d-t,karbantartási munkákat végeztem minap rajt és a vízhűtő légszűrő felöli oldalán találtam egy csokit ami nem volt összedugva.Vettem a bátorságot hogy összedugom gondolom nem magától csúszott szét és megindult az elektromos ventilátor úgy hogy az autóban az indító kulcs sem volt benn.Gondolom ez nem a helyes működése.Kérdésem:a klímahűtő ventilátor az?És Miért megy állandóan?Köszi.


valahol zárlat van. nem véleten volt lehúzva.


Beszarás milyen tulajok vannak, rossz, lehúzom a csatit és kész, nem ám megcsináltatná. És úgy is adja el, nem is szól.Gondolta csak súlynak van berakva a motortérbe.


pedig kipróbáltam a klimát működött igaz menet közben.


szerintem van annak valami reléje, ami lehet össze van égve, de valami ilyesmi lesz a dologban.


mondjuk mikor ment a ventilátor egy kissé korcos hangja volt lehet hogy megmelegített valamit.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. február 15. péntek, 22:13


becci1 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
becci1 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy fél éve vettem egy e46 20d-t,karbantartási munkákat végeztem minap rajt és a vízhűtő légszűrő felöli oldalán találtam egy csokit ami nem volt összedugva.Vettem a bátorságot hogy összedugom gondolom nem magától csúszott szét és megindult az elektromos ventilátor úgy hogy az autóban az indító kulcs sem volt benn.Gondolom ez nem a helyes működése.Kérdésem:a klímahűtő ventilátor az?És Miért megy állandóan?Köszi.


valahol zárlat van. nem véleten volt lehúzva.


Beszarás milyen tulajok vannak, rossz, lehúzom a csatit és kész, nem ám megcsináltatná. És úgy is adja el, nem is szól.Gondolta csak súlynak van berakva a motortérbe.


pedig kipróbáltam a klimát működött igaz menet közben.


szerintem van annak valami reléje, ami lehet össze van égve, de valami ilyesmi lesz a dologban.