bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 10:33


Pocses írta:
haka írta: Tegnap megint észrevettem, hogy ha mindent automatára teszek a digit klímánál, akkor van olyan eset, amikor a lábra meleget fúj, miközben egyéb helyekre hideget. A hőfok állítás hidegen áll.
Én olyasmire gondoltam, hogy amikor kint hidegebb van, akkor a lábra melget fúj direkt. Van valami ilyesmi automatika? Ha igen mi, ha nem miért fújhat néha oda meleget?

Thx!


Nálam is ugyanígy van. Alul nem tudod állítani kézzel, hogy hideg legyen vagy meleg, mint a felső szellőzőkön. Ugye mondjuk kint 13-fok van, a beállítás meg mondjuk 21-fok, akkor hallani is mikor az ótómata átkapcsol alul fűtésre, mert "szerencsétlen" próbálja a kívánt hőfokot elérni az utastérben. Reggel vittem a nejem én is, át is tekertem a felső állítót melegre, így mindenhol fűtött.


Az egyik legjobb találmánya a BMW-nek. Warmefuss, kaltekopf.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 10:06


haka írta: Tegnap megint észrevettem, hogy ha mindent automatára teszek a digit klímánál, akkor van olyan eset, amikor a lábra meleget fúj, miközben egyéb helyekre hideget. A hőfok állítás hidegen áll.
Én olyasmire gondoltam, hogy amikor kint hidegebb van, akkor a lábra melget fúj direkt. Van valami ilyesmi automatika? Ha igen mi, ha nem miért fújhat néha oda meleget?

Thx!


Nálam is ugyanígy van. Alul nem tudod állítani kézzel, hogy hideg legyen vagy meleg, mint a felső szellőzőkön. Ugye mondjuk kint 13-fok van, a beállítás meg mondjuk 21-fok, akkor hallani is mikor az ótómata átkapcsol alul fűtésre, mert "szerencsétlen" próbálja a kívánt hőfokot elérni az utastérben. Reggel vittem a nejem én is, át is tekertem a felső állítót melegre, így mindenhol fűtött.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 09:50


Tegnap megint észrevettem, hogy ha mindent automatára teszek a digit klímánál, akkor van olyan eset, amikor a lábra meleget fúj, miközben egyéb helyekre hideget. A hőfok állítás hidegen áll.
Én olyasmire gondoltam, hogy amikor kint hidegebb van, akkor a lábra melget fúj direkt. Van valami ilyesmi automatika? Ha igen mi, ha nem miért fújhat néha oda meleget?

Thx!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 13:22


YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta: Srácok, egy kérdés.
E46 Manual ( a gázrezsó-tekerőgombos verzió ) klímát lehet-e automatára ( digit kijelzős ) alakítani? Ha igen mekkora meló , mit kell cserélni?
Csinált már ilyet valaki?
( csak hozzáértők válaszát várom ... )
Köszi!


miért nem kérdezed Mikit Te is?
amúgy volt már téma. a dolog sokkal összetettebb, mint a vezérlőt cserélni. ugye a "csappantyúk" is vezérelve vannak digitklímásnál, meg egy pár szenzor is kell még hozzá.
nem igazán éri meg a veszőtséget. szerintem nem hiszem, hogy valaki megcsinálta volna ezt, ha igen, akkor nagyon nem kis meló.



1. - " csak hozzáértők válaszát várom ... "

2. - Mikivel kezdtem, de tegnap nagyon elfoglalt volt , nekem meg gyorsan kellett válasz...

3. - ha úgy gondolod hogy még senki sem csinálta ( ezek szerint te sem ) akkor honnan tudod, hogy mekkora meló és hogy mi kell hozzá ... ?

4. - ma volt egy kis időm utánanézni - van gyári átalakító készlet hozzá ...

5. - téma zárható, köszi ...


onnan tudom, hogy volt már ez téma, amit le is írtam, és elvileg azt a konzekvenciát vontuk le akkor, hogy áhh hagyjuk ezt nem tudtam, hogy van gyári átalakító, vagyis nem emlékszem rá lett volna-e téma. azért említettem Mikit, mert anno is mintha ő homájosított volna fel.
várjál csak! megvan! pont Robinson-nak volt asszem manuális, és már digitális van azóta. de ha jól emlékszem, akkor tutti Mikinél lett csinálva, bár az is lehet keverem, a 16:9-es fejegység cserés témával.

szerk.: így van jól emlékeztem, Robinson képei között látni is pár képet


Sikerült beszélni Mikivel, meg lehet csinálni, Ő is csinált már ilyet, kb. 1 napos meló azt mondta.
Közben a neten is találtam külföldi fórumon képes anyagot.
Valóban, a műszerfalat szét kell robbantani, de aki már csinált ilyet annak nem nagy ügy, aki meg nem az ne kezdjen bele...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 13:03


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta: Srácok, egy kérdés.
E46 Manual ( a gázrezsó-tekerőgombos verzió ) klímát lehet-e automatára ( digit kijelzős ) alakítani? Ha igen mekkora meló , mit kell cserélni?
Csinált már ilyet valaki?
( csak hozzáértők válaszát várom ... )
Köszi!


miért nem kérdezed Mikit Te is?
amúgy volt már téma. a dolog sokkal összetettebb, mint a vezérlőt cserélni. ugye a "csappantyúk" is vezérelve vannak digitklímásnál, meg egy pár szenzor is kell még hozzá.
nem igazán éri meg a veszőtséget. szerintem nem hiszem, hogy valaki megcsinálta volna ezt, ha igen, akkor nagyon nem kis meló.



1. - " csak hozzáértők válaszát várom ... "

2. - Mikivel kezdtem, de tegnap nagyon elfoglalt volt , nekem meg gyorsan kellett válasz...

3. - ha úgy gondolod hogy még senki sem csinálta ( ezek szerint te sem ) akkor honnan tudod, hogy mekkora meló és hogy mi kell hozzá ... ?

4. - ma volt egy kis időm utánanézni - van gyári átalakító készlet hozzá ...

5. - téma zárható, köszi ...


onnan tudom, hogy volt már ez téma, amit le is írtam, és elvileg azt a konzekvenciát vontuk le akkor, hogy áhh hagyjuk ezt nem tudtam, hogy van gyári átalakító, vagyis nem emlékszem rá lett volna-e téma. azért említettem Mikit, mert anno is mintha ő homájosított volna fel.
várjál csak! megvan! pont Robinson-nak volt asszem manuális, és már digitális van azóta. de ha jól emlékszem, akkor tutti Mikinél lett csinálva, bár az is lehet keverem, a 16:9-es fejegység cserés témával.

szerk.: így van jól emlékeztem, Robinson képei között látni is pár képet

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 28. szerda, 13:07

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 11:56


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta: Srácok, egy kérdés.
E46 Manual ( a gázrezsó-tekerőgombos verzió ) klímát lehet-e automatára ( digit kijelzős ) alakítani? Ha igen mekkora meló , mit kell cserélni?
Csinált már ilyet valaki?
( csak hozzáértők válaszát várom ... )
Köszi!


miért nem kérdezed Mikit Te is?
amúgy volt már téma. a dolog sokkal összetettebb, mint a vezérlőt cserélni. ugye a "csappantyúk" is vezérelve vannak digitklímásnál, meg egy pár szenzor is kell még hozzá.
nem igazán éri meg a veszőtséget. szerintem nem hiszem, hogy valaki megcsinálta volna ezt, ha igen, akkor nagyon nem kis meló.



1. - " csak hozzáértők válaszát várom ... "

2. - Mikivel kezdtem, de tegnap nagyon elfoglalt volt , nekem meg gyorsan kellett válasz...

3. - ha úgy gondolod hogy még senki sem csinálta ( ezek szerint te sem ) akkor honnan tudod, hogy mekkora meló és hogy mi kell hozzá ... ?

4. - ma volt egy kis időm utánanézni - van gyári átalakító készlet hozzá ...

5. - téma zárható, köszi ...


Igen lehet, de nagy munka , a műszerfal héjat le kell bontani,

Valahol itt a fórumban van is róla infó hogy mit is kell cserélni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 28. szerda, 11:57

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 11:31


YELLOW írta:
jlaci74 írta: Srácok, egy kérdés.
E46 Manual ( a gázrezsó-tekerőgombos verzió ) klímát lehet-e automatára ( digit kijelzős ) alakítani? Ha igen mekkora meló , mit kell cserélni?
Csinált már ilyet valaki?
( csak hozzáértők válaszát várom ... )
Köszi!


miért nem kérdezed Mikit Te is?
amúgy volt már téma. a dolog sokkal összetettebb, mint a vezérlőt cserélni. ugye a "csappantyúk" is vezérelve vannak digitklímásnál, meg egy pár szenzor is kell még hozzá.
nem igazán éri meg a veszőtséget. szerintem nem hiszem, hogy valaki megcsinálta volna ezt, ha igen, akkor nagyon nem kis meló.



1. - " csak hozzáértők válaszát várom ... "

2. - Mikivel kezdtem, de tegnap nagyon elfoglalt volt , nekem meg gyorsan kellett válasz...

3. - ha úgy gondolod hogy még senki sem csinálta ( ezek szerint te sem ) akkor honnan tudod, hogy mekkora meló és hogy mi kell hozzá ... ?

4. - ma volt egy kis időm utánanézni - van gyári átalakító készlet hozzá ...

5. - téma zárható, köszi ...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 06:52


jlaci74 írta: Srácok, egy kérdés.
E46 Manual ( a gázrezsó-tekerőgombos verzió ) klímát lehet-e automatára ( digit kijelzős ) alakítani? Ha igen mekkora meló , mit kell cserélni?
Csinált már ilyet valaki?
( csak hozzáértők válaszát várom ... )
Köszi!


miért nem kérdezed Mikit Te is?
amúgy volt már téma. a dolog sokkal összetettebb, mint a vezérlőt cserélni. ugye a "csappantyúk" is vezérelve vannak digitklímásnál, meg egy pár szenzor is kell még hozzá.
nem igazán éri meg a veszőtséget. szerintem nem hiszem, hogy valaki megcsinálta volna ezt, ha igen, akkor nagyon nem kis meló.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 22:14


Srácok, egy kérdés.
E46 Manual ( a gázrezsó-tekerőgombos verzió ) klímát lehet-e automatára ( digit kijelzős ) alakítani? Ha igen mekkora meló , mit kell cserélni?
Csinált már ilyet valaki?
( csak hozzáértők válaszát várom ... )
Köszi!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Meggyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 14:59


valter320d írta:
ateszka86 írta:
valter320d írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.


Gondolod,hogy az előzményből fakadhat a mostani a probléma ?

Nekem is hasonló gond volt,csak nekem töltés után pár nappal azelőtt semmi ilyesmi,leengedtünk a gázból utána jó lett,pont mondta Yellow hogy lehet csapágy mert rögtön nem csinálja,csak egy pár km után ,de pl leengedtünk a gázból jó volt mentem vele sokat,és most megint elkezdte csinálni! Nemtom mi lehet vele,ja és csinált olyat hogy mintha leállna a klíma és csak a párás meleg levegőt fújja befele. aztán kis idő múlva bekapcsol! Na az mitől van?


a motorháztetőn flevan írva mennyit kell beletőlteni

http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E46)&year=2001-04
ebből néztem!


Hát el nem tudom képzelni mi lehet vele :S de elég idegesítő :S

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 23:17


ateszka86 írta:
valter320d írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.


Gondolod,hogy az előzményből fakadhat a mostani a probléma ?

Nekem is hasonló gond volt,csak nekem töltés után pár nappal azelőtt semmi ilyesmi,leengedtünk a gázból utána jó lett,pont mondta Yellow hogy lehet csapágy mert rögtön nem csinálja,csak egy pár km után ,de pl leengedtünk a gázból jó volt mentem vele sokat,és most megint elkezdte csinálni! Nemtom mi lehet vele,ja és csinált olyat hogy mintha leállna a klíma és csak a párás meleg levegőt fújja befele. aztán kis idő múlva bekapcsol! Na az mitől van?


a motorháztetőn flevan írva mennyit kell beletőlteni

http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E46)&year=2001-04
ebből néztem!


ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 23:15


valter320d írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.


Gondolod,hogy az előzményből fakadhat a mostani a probléma ?

Nekem is hasonló gond volt,csak nekem töltés után pár nappal azelőtt semmi ilyesmi,leengedtünk a gázból utána jó lett,pont mondta Yellow hogy lehet csapágy mert rögtön nem csinálja,csak egy pár km után ,de pl leengedtünk a gázból jó volt mentem vele sokat,és most megint elkezdte csinálni! Nemtom mi lehet vele,ja és csinált olyat hogy mintha leállna a klíma és csak a párás meleg levegőt fújja befele. aztán kis idő múlva bekapcsol! Na az mitől van?


a motorháztetőn flevan írva mennyit kell beletőlteni

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 23:13


Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.


Gondolod,hogy az előzményből fakadhat a mostani a probléma ?

Nekem is hasonló gond volt,csak nekem töltés után pár nappal azelőtt semmi ilyesmi,leengedtünk a gázból utána jó lett,pont mondta Yellow hogy lehet csapágy mert rögtön nem csinálja,csak egy pár km után ,de pl leengedtünk a gázból jó volt mentem vele sokat,és most megint elkezdte csinálni! Nemtom mi lehet vele,ja és csinált olyat hogy mintha leállna a klíma és csak a párás meleg levegőt fújja befele. aztán kis idő múlva bekapcsol! Na az mitől van?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Meggyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 22:09


YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.


Gondolod,hogy az előzményből fakadhat a mostani a probléma ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 22:02


Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.