Ricsike1989
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Ricsike1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. június 23. hétfő, 15:37


Zoli200 írta:
Ricsike1989 írta: Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne annak aki ért hozzá Bmw e46 digitklímás. Bekapcsolom hogy fújja be a levegőt és igen erős AMPER-szagot fuj be. MInden bekapcsolásnál erősebb, aztán gyengébben érzem, de folyamatossan amperszagot nyomat nekem. Miért lehet?


Szia,szerintem ne kísérletezzünk vidd villamossági szerelőhöz mielőtt baj lesz,lehet csak kontakt,de lehet nagyobb gond is :S


Egy ideje már észre vettem, de minden teljessen frankón működik!Csak ez a büdös szag nem hagy nyugodni.. Valószínű hogy megnézem, vagy megnézetem. Poroltót bedobtam az autóba ha gond lenne

Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. június 23. hétfő, 15:34


Ricsike1989 írta: Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne annak aki ért hozzá Bmw e46 digitklímás. Bekapcsolom hogy fújja be a levegőt és igen erős AMPER-szagot fuj be. MInden bekapcsolásnál erősebb, aztán gyengébben érzem, de folyamatossan amperszagot nyomat nekem. Miért lehet?


Szia,szerintem ne kísérletezzünk vidd villamossági szerelőhöz mielőtt baj lesz,lehet csak kontakt,de lehet nagyobb gond is :S

Ricsike1989
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Ricsike1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. június 23. hétfő, 15:25


Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne annak aki ért hozzá Bmw e46 digitklímás. Bekapcsolom hogy fújja be a levegőt és igen erős AMPER-szagot fuj be. MInden bekapcsolásnál erősebb, aztán gyengébben érzem, de folyamatossan amperszagot nyomat nekem. Miért lehet?

Peter320D
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Peter320D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:55


Sziasztok !Hogyha bekapcsolom a klímát és álló helyzetben járatom a kocsit akkor nem kapcsol be a klíma ventilátor,na megnéztem és bekapcsol csak elég lassan forog hogy lehűtse a klímát ha nem megyen az autó,abba kérnék tanácsot hogy mért nem kapcsol nagyobb fordulatra ? süni csere volt nemrég,gáz pár napja lett töltve.valakinek ötlete ezzel kapcsolatban?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 12:01


enyediszili írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla


igen ezt sejtettem, csak direkt nem írtam. de egy klímás fogja tudni, elvileg kell lennie egy nagy katalógusnak amiben benne vannak ezek. valami ETK-ban vagy nem tudom biztos a BMW-nek is megvan, ha nem felejtem el otthon megnézem az Autodata programban, hátha benne van.


mivel R12 már nincs, így marad az R134a




Nagyon köszi életeket mentettél


ezzel nem hiszem, d emondom ezt bármelyik klímás tudta volna, aki ért hozzá. házilag amúgy sem érdemes bajlódni vele, sőt nem is ajánlott!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 1991

státusz enyediszili

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 11:59


YELLOW írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla


igen ezt sejtettem, csak direkt nem írtam. de egy klímás fogja tudni, elvileg kell lennie egy nagy katalógusnak amiben benne vannak ezek. valami ETK-ban vagy nem tudom biztos a BMW-nek is megvan, ha nem felejtem el otthon megnézem az Autodata programban, hátha benne van.


mivel R12 már nincs, így marad az R134a




Nagyon köszi életeket mentettél


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 11:56


YELLOW írta:
enyediszili írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla


igen ezt sejtettem, csak direkt nem írtam. de egy klímás fogja tudni, elvileg kell lennie egy nagy katalógusnak amiben benne vannak ezek. valami ETK-ban vagy nem tudom biztos a BMW-nek is megvan, ha nem felejtem el otthon megnézem az Autodata programban, hátha benne van.


mivel R12 már nincs, így marad az R134a




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 02. hétfő, 11:56


aranyijanos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz aranyijanos

Újonc

Elismertség: 16% (3 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 10:21


YELLOW írta:
enyediszili írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla


igen ezt sejtettem, csak direkt nem írtam. de egy klímás fogja tudni, elvileg kell lennie egy nagy katalógusnak amiben benne vannak ezek. valami ETK-ban vagy nem tudom biztos a BMW-nek is megvan, ha nem felejtem el otthon megnézem az Autodata programban, hátha benne van.


Ha gyári és nem lett átalakítva akkor freon 12 de ezt a gázt már nem lehet használni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 09:50


enyediszili írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla


igen ezt sejtettem, csak direkt nem írtam. de egy klímás fogja tudni, elvileg kell lennie egy nagy katalógusnak amiben benne vannak ezek. valami ETK-ban vagy nem tudom biztos a BMW-nek is megvan, ha nem felejtem el otthon megnézem az Autodata programban, hátha benne van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 1991

státusz enyediszili

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 23:10


YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 22:44


enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 1991

státusz enyediszili

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 22:42


Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. május 22. csütörtök, 21:49


YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Mi a véleményetek erről a klímatisztító ajánlatról?
http://www.bonuszbrigad.hu/nag...tas-b25166

Azért aggódok, hogy nehogy nem kellő (autó típusra értem, nem általában a klímára) hozzáértésből adódóan inkább kárt tegyenek benne mint hasznot.
Ha jól értem akkor pollenszűrő ki-be szerelés, és valami spray befújással jár. Plusz ózonozás, de azt már igazán nem lehet elrontani. A pollenszűrőt pont egy hónapja cseréltettem márkaszervizben.


őszinte legyek? túl olcsó a 3000. ami valójában több, mert ózonozásnál járatni kell az autót. általában a legolcsóbb helyen 4500Ft az ózon, de azt olyan kis trágya géppel csinálják, ami a tenyeredbe elfér, ami szart sem ér. ha azzal a habbal is tényleg befúlynak, az alapból 2ezer Ft, és kínlódni kell vele, nem úgy mint az ózonnal. én úgy gondolom ha ott lehet maradni az autó mellett, és látod mit csinálnak, akkor megéri. ha nem lehet ott maradni, akkor valami tutti kimarad belőle.
na meg persze az üzlet az lesz, hogy az egy hónapos szűrődre azt fogja mondani, hogy koszos volt, és a szűrű ára náluk 2szeres az ilyen akciókban mindig van valami.
mondom kibaxhatsz velük, hogy ott maradsz az autóval, méret az ózonozás idejét, ugye szűrűt nem cserélnek, mert egy hónap alatt semmi baja nem lesz, meg láthatod a hab témát. így 3ezret megér.


Köszi! Én inkább arra gondoltam, hogy elszarni tudnak-e valamit a kocsin?
Pl. úgy hallottam, hogy a hab nem jó, mert szeret olyan helyre is befolyni, ahova nem kell, így tönkretesz elektromos cuccokat. Szóval mindenhol azt írták, hogy habot NE, csak gáz spray-t, ózont... De azt nem tudom, hogy ők habot használnak-e ózonozás előtt, vagy mást?!


igazából nem hiszem, hogy a hőcserélőd oylan állapotú lenne, amit habozni kéne... elég lenne csak egy ózonos kezelés. szerintem sem jó a hab... max akkor ha ki van szerelve a hőcserélő, és úgy rányomja az ember... de akkor meg már gőzölés.


Végül hagytam a csudába, mert habossal dolgoznak
De ezen felbuzdulva egy sima ózonozásra lehet hogy elmegyek valamikor.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. május 22. csütörtök, 20:59


elgeri írta:
Köszi! Én inkább arra gondoltam, hogy elszarni tudnak-e valamit a kocsin?
Pl. úgy hallottam, hogy a hab nem jó, mert szeret olyan helyre is befolyni, ahova nem kell, így tönkretesz elektromos cuccokat.


Igen. Jól hallottad. Habot ne!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 22. csütörtök, 11:38


elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Mi a véleményetek erről a klímatisztító ajánlatról?
http://www.bonuszbrigad.hu/nag...tas-b25166

Azért aggódok, hogy nehogy nem kellő (autó típusra értem, nem általában a klímára) hozzáértésből adódóan inkább kárt tegyenek benne mint hasznot.
Ha jól értem akkor pollenszűrő ki-be szerelés, és valami spray befújással jár. Plusz ózonozás, de azt már igazán nem lehet elrontani. A pollenszűrőt pont egy hónapja cseréltettem márkaszervizben.


őszinte legyek? túl olcsó a 3000. ami valójában több, mert ózonozásnál járatni kell az autót. általában a legolcsóbb helyen 4500Ft az ózon, de azt olyan kis trágya géppel csinálják, ami a tenyeredbe elfér, ami szart sem ér. ha azzal a habbal is tényleg befúlynak, az alapból 2ezer Ft, és kínlódni kell vele, nem úgy mint az ózonnal. én úgy gondolom ha ott lehet maradni az autó mellett, és látod mit csinálnak, akkor megéri. ha nem lehet ott maradni, akkor valami tutti kimarad belőle.
na meg persze az üzlet az lesz, hogy az egy hónapos szűrődre azt fogja mondani, hogy koszos volt, és a szűrű ára náluk 2szeres az ilyen akciókban mindig van valami.
mondom kibaxhatsz velük, hogy ott maradsz az autóval, méret az ózonozás idejét, ugye szűrűt nem cserélnek, mert egy hónap alatt semmi baja nem lesz, meg láthatod a hab témát. így 3ezret megér.


Köszi! Én inkább arra gondoltam, hogy elszarni tudnak-e valamit a kocsin?
Pl. úgy hallottam, hogy a hab nem jó, mert szeret olyan helyre is befolyni, ahova nem kell, így tönkretesz elektromos cuccokat. Szóval mindenhol azt írták, hogy habot NE, csak gáz spray-t, ózont... De azt nem tudom, hogy ők habot használnak-e ózonozás előtt, vagy mást?!


igazából nem hiszem, hogy a hőcserélőd oylan állapotú lenne, amit habozni kéne... elég lenne csak egy ózonos kezelés. szerintem sem jó a hab... max akkor ha ki van szerelve a hőcserélő, és úgy rányomja az ember... de akkor meg már gőzölés.