YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. május 05. szombat, 22:33


Adriano98 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Általában a kékbe tekerem (vagyis a külső rendszerre), mert jelenleg ha kintről maxon nyomatom magamra a levegőt, többet ér, mint jelenleg a klíma. Ha a három piros pöttyre vagyis a belső rendszerre, akkor eléggé meleget fúj a klímával, 3-4 perc után is. A bowdennel semmi gond, azért állítottam a külső levegőre a boxot, mert ha szimplán kintről engedem, akkor hidegebb a levegő, mint ha klímával a belső rendszerből jönne. De inkább azt nem tudom, hogy a mai 30°C közeli hőmésrékleten mennyi idő kell, hogy hideget is fújjon. De se lábnál se szélvédőnél nem nyomatja a hideget. Itt a klíma rendszerrel lesz a gond szerintem. Esetleg bennem van a hiba, hogy több kellene neki, mint 3-4 perc?


Próbáltam már belső keringetéssel is, de úgy sem akart pár perc után. Amúgy mennyi idő után érdemes megnézetni a gázt benne? 17 év után gondolom már időszerű lenne


hát sokak 3 évente ellenőriztetik. nálam 11 évig biztos nem volt, de még most is baxott hideg.
ha kint áll a tűző napon és full át van forrósodva az autó, azért idő kell neki mire áthűl a rendszer. illetve próbáld ki AUTO módban és anélkül. mert AUTO-ban lehet nem engedi hirtelen hűtést, vagy pont akkor engedi? hmm... még erre tudok gondolni, hogy esetleg szándékosan nem engedi fullba rá, ha forró a kabin.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. május 05. szombat, 22:19


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Általában a kékbe tekerem (vagyis a külső rendszerre), mert jelenleg ha kintről maxon nyomatom magamra a levegőt, többet ér, mint jelenleg a klíma. Ha a három piros pöttyre vagyis a belső rendszerre, akkor eléggé meleget fúj a klímával, 3-4 perc után is. A bowdennel semmi gond, azért állítottam a külső levegőre a boxot, mert ha szimplán kintről engedem, akkor hidegebb a levegő, mint ha klímával a belső rendszerből jönne. De inkább azt nem tudom, hogy a mai 30°C közeli hőmésrékleten mennyi idő kell, hogy hideget is fújjon. De se lábnál se szélvédőnél nem nyomatja a hideget. Itt a klíma rendszerrel lesz a gond szerintem. Esetleg bennem van a hiba, hogy több kellene neki, mint 3-4 perc?







Próbáltam már belső keringetéssel is, de úgy sem akart pár perc után. Amúgy mennyi idő után érdemes megnézetni a gázt benne? 17 év után gondolom már időszerű lenne




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. május 05. szombat, 22:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. május 05. szombat, 22:11


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Általában a kékbe tekerem (vagyis a külső rendszerre), mert jelenleg ha kintről maxon nyomatom magamra a levegőt, többet ér, mint jelenleg a klíma. Ha a három piros pöttyre vagyis a belső rendszerre, akkor eléggé meleget fúj a klímával, 3-4 perc után is. A bowdennel semmi gond, azért állítottam a külső levegőre a boxot, mert ha szimplán kintről engedem, akkor hidegebb a levegő, mint ha klímával a belső rendszerből jönne. De inkább azt nem tudom, hogy a mai 30°C közeli hőmésrékleten mennyi idő kell, hogy hideget is fújjon. De se lábnál se szélvédőnél nem nyomatja a hideget. Itt a klíma rendszerrel lesz a gond szerintem. Esetleg bennem van a hiba, hogy több kellene neki, mint 3-4 perc?







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2018. május 05. szombat, 22:15

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. május 05. szombat, 22:06


Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. május 05. szombat, 22:03


Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?

Vagy ott b*szom el, hogy türelmetlen vagyok, és több kell 3-4 percnél, hogy hűtsön is?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. május 05. szombat, 22:05

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz alfred46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. október 15. vasárnap, 13:35


alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?


A hátsó szélvédő fűtés be volt kapcsolva de már nincs, valamint a hópehely feletti gomb is be volt nyomva de már az sem aktiv és mégsem megy...


és a vezérlő másik oldalán mind a 3 gomb világít? illetve nem AUTO állásban van?


Nem AUTO állásban van, és igen mind a 3 gombon világit a zöld kis égő...

Senkinek semmi tippe?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz alfred46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 17:49


YELLOW írta:
alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?


A hátsó szélvédő fűtés be volt kapcsolva de már nincs, valamint a hópehely feletti gomb is be volt nyomva de már az sem aktiv és mégsem megy...


és a vezérlő másik oldalán mind a 3 gomb világít? illetve nem AUTO állásban van?


Nem AUTO állásban van, és igen mind a 3 gombon világit a zöld kis égő...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 16:58


alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?


A hátsó szélvédő fűtés be volt kapcsolva de már nincs, valamint a hópehely feletti gomb is be volt nyomva de már az sem aktiv és mégsem megy...


és a vezérlő másik oldalán mind a 3 gomb világít? illetve nem AUTO állásban van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz alfred46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 16:55


YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?


A hátsó szélvédő fűtés be volt kapcsolva de már nincs, valamint a hópehely feletti gomb is be volt nyomva de már az sem aktiv és mégsem megy...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 16:42


alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz alfred46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 15:29


Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 14. szombat, 15:30

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 13:13


YELLOW írta:
John írta: Rövid kérdés,amint 30 fok felett van a kinti hőmérséklet fokozatosabban gyengébbe hideget fúj,ez lehet attól hogy fekete a kocsi és rohadt forró a kasztni ami a napon áll vagy kevés a gáz? Inpával lehet ellenőrizni a gáz mennyiségét vagy csak klímás tudja kimérni? (Digit)


ha fel van forrósodva az autó, akkor sok idő kell, arról nem is beszélve ha a kinti levegő is ennyire meleg.
nagy melegben ajánlott a belső keringetéssel klímázni a jobb hatásfok érdekében.
ilyen melegben, ha kintről szívja a levegőt, akkor állítólag 12°C-os hideg befúvott levegő is elfogadható, általában 8°C-os szokott lenni.
INPA nem fog neked gázmennyiséget mutatni, azt klímás tud, meg nyomást is célszerű vele mérni.
ha kevés volna, azt éreznéd. eleve a rendszer 15-16°C-tól hidegebbet nem is tud csinálni.
sőt ha kint 35 fok van, akkor 28-tól hidegebbre nem is célszerű állítani, ha hosszú távot mész.
felmelegedett autót előbb át kell szellőztetni, klímát benyomod, ablakok le, kb 5 perc elég. így hatásfok jobb + a belső keringetés.
Köszönöm,most kint le ment36 fokra de kipróbáltam belsőkeringetővel és elkezdett fagyasztani,köszönöm a tippet de jobb félni mint megijedni



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 13:09


John írta: Rövid kérdés,amint 30 fok felett van a kinti hőmérséklet fokozatosabban gyengébbe hideget fúj,ez lehet attól hogy fekete a kocsi és rohadt forró a kasztni ami a napon áll vagy kevés a gáz? Inpával lehet ellenőrizni a gáz mennyiségét vagy csak klímás tudja kimérni? (Digit)


ha fel van forrósodva az autó, akkor sok idő kell, arról nem is beszélve ha a kinti levegő is ennyire meleg.
nagy melegben ajánlott a belső keringetéssel klímázni a jobb hatásfok érdekében.
ilyen melegben, ha kintről szívja a levegőt, akkor állítólag 12°C-os hideg befúvott levegő is elfogadható, általában 8°C-os szokott lenni.
INPA nem fog neked gázmennyiséget mutatni, azt klímás tud, meg nyomást is célszerű vele mérni.
ha kevés volna, azt éreznéd. eleve a rendszer 15-16°C-tól hidegebbet nem is tud csinálni.
sőt ha kint 35 fok van, akkor 28-tól hidegebbre nem is célszerű állítani, ha hosszú távot mész.
felmelegedett autót előbb át kell szellőztetni, klímát benyomod, ablakok le, kb 5 perc elég. így hatásfok jobb + a belső keringetés.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 11:54


John írta: Rövid kérdés,amint 30 fok felett van a kinti hőmérséklet fokozatosabban gyengébbe hideget fúj,ez lehet attól hogy fekete a kocsi és rohadt forró a kasztni ami a napon áll vagy kevés a gáz? Inpával lehet ellenőrizni a gáz mennyiségét vagy csak klímás tudja kimérni? (Digit)


Inkább gáznyomás gond lesz. Lehet retkes a szárítószűrőd. Vidd el mindenképp egy klimáshoz max 2ezerért megmérik a gázt. Egy teljes töltés olyan 8 10 ezer. De amugy 41fokból is kell hogy csináljon 23at.tegnap előtt próbáltam.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 11:15


Rövid kérdés,amint 30 fok felett van a kinti hőmérséklet fokozatosabban gyengébbe hideget fúj,ez lehet attól hogy fekete a kocsi és rohadt forró a kasztni ami a napon áll vagy kevés a gáz? Inpával lehet ellenőrizni a gáz mennyiségét vagy csak klímás tudja kimérni? (Digit)