Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2011. augusztus 24. szerda, 13:46


Üdv Srácokl!

Egy kis segítség szeretnék kérni.
A klímámmal valami nem okey: ugyanis néha forró levegőt nyom,ami elég kellmes ebben a 40 °C-ban! (Tegnap kiszáltam a kocsiból,mikor ilyet csinált és fura hangot hallottam a kocsi elejétől. De nem tudtam megfejteni,mintha a ventilátor felöl jönne, nem tudom...)
Kb 1 hónappal ezelőtt elvittem egy klímáshoz,aki átnézte, feltöltötte,tisztította. és nem is mondott semmi problémát!
Ja és ezt kizárólag akkor csinálja,ha városban közlekedek, ha országúton megyek,akkor jól működik! (Mintha a menetszél kellene...)

Előre is köszi a segítséget!

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 11:56


helló! Úgy néz ki a fűtésbox megadta magát, és elengedi klímagázt.
Fűtésbox cserében tudnátok tanácsot adni? Mennyire szívás? thx

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 16. szombat, 19:32


anubisz írta:

Hát,azt a motort nem egyszerű kiszedni,főleg egy 6 hengeres motorból. Egyszer már átmentem rajta.


hidd el a 4 hengeresnek is ugyanott van a vége



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 16. szombat, 19:22


YELLOW írta:
janco írta:
YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Végül elvittem szervízbe ahol kitisztították a klímát.
Kész lett nem éreztem a szagot mert amivel kitisztították elég erős szaga volt.
Mire kiszellőzőtt a kocsi éreztem, hogy ugyanolyan büdös van mint volt.
Visszamentem a szervízbe, hogy ugyanolyan büdös csináljanak vmit.
Megint megcsinálták ugyanazt de gondolom durvábban mert most még erőteljesebb volt az a szag amivel tisztították.
Kiszellőzőtt a verda és még mindíg érezni ezt a büdös szagot.
Most mi a bránert csináljak?
Miért ilyen büdös?
Nem akarok folyton menni a szervízbe még kitalálnak vmit hogy ráköltsek 10millárd forintot...
mondjuk másodszor nem kértek pénzt...TERMÉSZETESEN!

Nem tudjátok mi lehet a baj?




jó lenne tudni, hogy pontosan mit is tisztítottak... mert lehet csak valami szagos izével nyomják el a dolgokat. egy aranyszabályt meg kell fogadni, ha klímázol, akkor leállítás előtt ki kell kapcsolni, és a külső levegővel átszellőztetni a rendszert.


Hogy érted, hogy mit tisztítottak? több dolgot is lehet tisztínai?
Olyan dologgal tisztították mint amit én csináltam csak talán hab amit a szellőzőkbe fújnak...amit én csináltam az meg az utastérbe nyomja folyamatosan 10 percig és ahogy keringeted a belső levegőt körbemegy a rendszeren és ELVILEG a baktériumoknak reszeltek...gyakorlatilag nemtom miért ilyen büdös még mindíg....
olyat olvastam vhol ( megjegyzem semmit sem értek a klímához ), hogy van egy cső amin kicsöpög a kondenz víz és az lehet, hogy el van dugulva..
Van a bmw rendszerében ilyen?


így van, van olyan cső! a váltóra csöpögteti rá.
én még csak a habot próbáltam igaz kettőt is beleküldtem, mondjuk az enyém nem volt büdös, csak gondoltam tisztítok már. az a baj, hogy a konkrétan a hőcserélőre kellene ráfújni, úgy érne valamit. ahhoz a motortér felől bontani kell még a ventit is ki kell szedni, ami az utastérbe nyomja a levegőt. ez a leghasznosabb, de mivel időigényes és pepecs munka, nem nagyon kínlódnak vele.


Hát,azt a motort nem egyszerű kiszedni,főleg egy 6 hengeres motorból. Egyszer már átmentem rajta.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 16. szombat, 19:15


janco írta:
YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Végül elvittem szervízbe ahol kitisztították a klímát.
Kész lett nem éreztem a szagot mert amivel kitisztították elég erős szaga volt.
Mire kiszellőzőtt a kocsi éreztem, hogy ugyanolyan büdös van mint volt.
Visszamentem a szervízbe, hogy ugyanolyan büdös csináljanak vmit.
Megint megcsinálták ugyanazt de gondolom durvábban mert most még erőteljesebb volt az a szag amivel tisztították.
Kiszellőzőtt a verda és még mindíg érezni ezt a büdös szagot.
Most mi a bránert csináljak?
Miért ilyen büdös?
Nem akarok folyton menni a szervízbe még kitalálnak vmit hogy ráköltsek 10millárd forintot...
mondjuk másodszor nem kértek pénzt...TERMÉSZETESEN!

Nem tudjátok mi lehet a baj?




jó lenne tudni, hogy pontosan mit is tisztítottak... mert lehet csak valami szagos izével nyomják el a dolgokat. egy aranyszabályt meg kell fogadni, ha klímázol, akkor leállítás előtt ki kell kapcsolni, és a külső levegővel átszellőztetni a rendszert.


Hogy érted, hogy mit tisztítottak? több dolgot is lehet tisztínai?
Olyan dologgal tisztították mint amit én csináltam csak talán hab amit a szellőzőkbe fújnak...amit én csináltam az meg az utastérbe nyomja folyamatosan 10 percig és ahogy keringeted a belső levegőt körbemegy a rendszeren és ELVILEG a baktériumoknak reszeltek...gyakorlatilag nemtom miért ilyen büdös még mindíg....
olyat olvastam vhol ( megjegyzem semmit sem értek a klímához ), hogy van egy cső amin kicsöpög a kondenz víz és az lehet, hogy el van dugulva..
Van a bmw rendszerében ilyen?


így van, van olyan cső! a váltóra csöpögteti rá.
én még csak a habot próbáltam igaz kettőt is beleküldtem, mondjuk az enyém nem volt büdös, csak gondoltam tisztítok már. az a baj, hogy a konkrétan a hőcserélőre kellene ráfújni, úgy érne valamit. ahhoz a motortér felől bontani kell még a ventit is ki kell szedni, ami az utastérbe nyomja a levegőt. ez a leghasznosabb, de mivel időigényes és pepecs munka, nem nagyon kínlódnak vele.

janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. július 16. szombat, 19:09


YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Végül elvittem szervízbe ahol kitisztították a klímát.
Kész lett nem éreztem a szagot mert amivel kitisztították elég erős szaga volt.
Mire kiszellőzőtt a kocsi éreztem, hogy ugyanolyan büdös van mint volt.
Visszamentem a szervízbe, hogy ugyanolyan büdös csináljanak vmit.
Megint megcsinálták ugyanazt de gondolom durvábban mert most még erőteljesebb volt az a szag amivel tisztították.
Kiszellőzőtt a verda és még mindíg érezni ezt a büdös szagot.
Most mi a bránert csináljak?
Miért ilyen büdös?
Nem akarok folyton menni a szervízbe még kitalálnak vmit hogy ráköltsek 10millárd forintot...
mondjuk másodszor nem kértek pénzt...TERMÉSZETESEN!

Nem tudjátok mi lehet a baj?




jó lenne tudni, hogy pontosan mit is tisztítottak... mert lehet csak valami szagos izével nyomják el a dolgokat. egy aranyszabályt meg kell fogadni, ha klímázol, akkor leállítás előtt ki kell kapcsolni, és a külső levegővel átszellőztetni a rendszert.


Hogy érted, hogy mit tisztítottak? több dolgot is lehet tisztínai?
Olyan dologgal tisztították mint amit én csináltam csak talán hab amit a szellőzőkbe fújnak...amit én csináltam az meg az utastérbe nyomja folyamatosan 10 percig és ahogy keringeted a belső levegőt körbemegy a rendszeren és ELVILEG a baktériumoknak reszeltek...gyakorlatilag nemtom miért ilyen büdös még mindíg....
olyat olvastam vhol ( megjegyzem semmit sem értek a klímához ), hogy van egy cső amin kicsöpög a kondenz víz és az lehet, hogy el van dugulva..
Van a bmw rendszerében ilyen?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 16. szombat, 17:20


janco írta: Szevasztok!

Végül elvittem szervízbe ahol kitisztították a klímát.
Kész lett nem éreztem a szagot mert amivel kitisztították elég erős szaga volt.
Mire kiszellőzőtt a kocsi éreztem, hogy ugyanolyan büdös van mint volt.
Visszamentem a szervízbe, hogy ugyanolyan büdös csináljanak vmit.
Megint megcsinálták ugyanazt de gondolom durvábban mert most még erőteljesebb volt az a szag amivel tisztították.
Kiszellőzőtt a verda és még mindíg érezni ezt a büdös szagot.
Most mi a bránert csináljak?
Miért ilyen büdös?
Nem akarok folyton menni a szervízbe még kitalálnak vmit hogy ráköltsek 10millárd forintot...
mondjuk másodszor nem kértek pénzt...TERMÉSZETESEN!

Nem tudjátok mi lehet a baj?




jó lenne tudni, hogy pontosan mit is tisztítottak... mert lehet csak valami szagos izével nyomják el a dolgokat. egy aranyszabályt meg kell fogadni, ha klímázol, akkor leállítás előtt ki kell kapcsolni, és a külső levegővel átszellőztetni a rendszert.


janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. július 16. szombat, 16:58


Szevasztok!

Végül elvittem szervízbe ahol kitisztították a klímát.
Kész lett nem éreztem a szagot mert amivel kitisztították elég erős szaga volt.
Mire kiszellőzőtt a kocsi éreztem, hogy ugyanolyan büdös van mint volt.
Visszamentem a szervízbe, hogy ugyanolyan büdös csináljanak vmit.
Megint megcsinálták ugyanazt de gondolom durvábban mert most még erőteljesebb volt az a szag amivel tisztították.
Kiszellőzőtt a verda és még mindíg érezni ezt a büdös szagot.
Most mi a bránert csináljak?
Miért ilyen büdös?
Nem akarok folyton menni a szervízbe még kitalálnak vmit hogy ráköltsek 10millárd forintot...
mondjuk másodszor nem kértek pénzt...TERMÉSZETESEN!

Nem tudjátok mi lehet a baj?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 16. szombat, 16:59

janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. július 10. vasárnap, 16:14


Szevasztok!

Bűzlik a klímám mint egy görény tanya!

Vettem ilyen szpréééét ami erre való ha büdös meg penész megtelepszik!
A belső levegőt keringettem jó 10 percig meg minden ezzel a szpréééével.
De annyit ért mint döglött lovon a patkó.
Meg új pollenszűrő van persze..

Most akkor ez a szprééé egy kalap sz@r v. mivan?
Vagy a hab a tuti? Láttam olyat is, hogy bele kell fújni a ventilikakba!

De nem is nagyon szeretném az ablakon kidobni a pénzt, hogy megveszem ezt a habot aztán az is semmit se ér....

Most akkor szervíz vagy próbálkozzak?

Valakinek van valami ötlete?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 11. hétfő, 14:10

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 10. vasárnap, 15:16


Coyote írta:
davech írta:
Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?


Például ezzel a módszerrel




Így biztos befér XD

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 10. vasárnap, 14:52


davech írta:

Feltöltettem a rendszert, működik is de nem elég jól hűt.
Működéskor 15-17 báron kellene mennie (azt mondta a srác ez a normális) klímának de 20-21 báron megy és 16foknál csak 19fokot fúj. Klímaventilátor elég magas fordulaton pörgött, gondolom nem tudta visszahűteni és azért.
Szerintem klímahűtő és a vízhűtő között lehet valami dzsuva.
Előröl tisztának látszik, klímahűtőn a lamellák is egész jók.

Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?

(lehet azért szivárgott el a gáz a rendszerből mert túlnyomás volt a rossz hűtés miatt?)
Hátha ott a megoldás...


szerintem ilyen melegben, sosem fog 16 fokot fújni. sőt nem is ajánlatos. a külső hőmérséklettől 4-6fokkal célszerű kevesebbre beállítani a klímát.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 15:20


davech írta:
Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?


Például ezzel a módszerrel




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 08. péntek, 15:20

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 13:10


Coyote írta:
Ha egy év alatt szivárog el, akkor azt nem találod meg mechanikai átnézéssel szerintem. Marad a festett gázas megoldás, amit lenn is említettek (bár még nem láttam, hogy valakinél alkalmaztak volna ilyet, de logikus)


Feltöltettem a rendszert, működik is de nem elég jól hűt.
Működéskor 15-17 báron kellene mennie (azt mondta a srác ez a normális) klímának de 20-21 báron megy és 16foknál csak 19fokot fúj. Klímaventilátor elég magas fordulaton pörgött, gondolom nem tudta visszahűteni és azért.
Szerintem klímahűtő és a vízhűtő között lehet valami dzsuva.
Előröl tisztának látszik, klímahűtőn a lamellák is egész jók.

Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?

(lehet azért szivárgott el a gáz a rendszerből mert túlnyomás volt a rossz hűtés miatt?)
Hátha ott a megoldás...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 12:20


hancurozo írta:
davech írta: Helló!

Ma bekapcsoltam klímát, semmi csak sziszegést lehet hallani, az autóban ülve.
Van itt helyben klímás, hát elmentem oda, azt mondta kifogyhatott a gáz.
Mivel tavaly nyáron lett töltve és akkor is azért mert nem hűtött rendesen, így gondolok arra hogy valahol szivároghat... 1 év alatt szivárog ki a gáz valahol..

Kérdésem az, hogy hol kezdjem a szivárgás keresését? Melyek azok a pontok ahol "általában" szivároghat? Köszi


Ezt nem értem. Minden normális klímás tömítettség, mechanikai ellenörzéssel kezdi. (megnézi nincs-e más hibája) Csak ezután tölti fel grammra pontosan a rendszert.


Ha egy év alatt szivárog el, akkor azt nem találod meg mechanikai átnézéssel szerintem. Marad a festett gázas megoldás, amit lenn is említettek (bár még nem láttam, hogy valakinél alkalmaztak volna ilyet, de logikus)

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 11:53


davech írta: Helló!

Ma bekapcsoltam klímát, semmi csak sziszegést lehet hallani, az autóban ülve.
Van itt helyben klímás, hát elmentem oda, azt mondta kifogyhatott a gáz.
Mivel tavaly nyáron lett töltve és akkor is azért mert nem hűtött rendesen, így gondolok arra hogy valahol szivároghat... 1 év alatt szivárog ki a gáz valahol..

Kérdésem az, hogy hol kezdjem a szivárgás keresését? Melyek azok a pontok ahol "általában" szivároghat? Köszi


Ezt nem értem. Minden normális klímás tömítettség, mechanikai ellenörzéssel kezdi. (megnézi nincs-e más hibája) Csak ezután tölti fel grammra pontosan a rendszert.