YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 15:49


anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 15:47


jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 15:01


hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 14:43


BarG írta: Bár nem ebbe a topikba való az utolsó lapon olvasható filozófálások többsége, de azért én is hozzáfűzném a gondolataimat.
Igen, ma már akár 1M alatt is lehet venni E46-ot, tehát akinek ilyenje van, az ma már nem kiváltság. Sajna egyre lepusztultabbak az E46-ok, láttam olyat, aki lengőkart már csak akkor cseréltetett, amikor a göbcsukló kiszakadt az aluminium lengőkarból, a lengőkar egy darabjával együtt. Szóval dúl a pénztelenség és az igénytelenség, kéz-a-kézben. Igen, a BMW egy igényesebb autó akar lenni a többinél, ami nagy átlagban igaz is, néhány bosszantó igénytelenséggel vegyítve. Az igénytelenséget most a típuushibákra értettem, amikből van szép számmal és a tervezők igénytelenségéből fakad. Az alkatrész árak nem vita, hogy drágák, nagyjából hozzák az eredeti szalonautó árkülönbözetet. Persze lehet venni olcsóbb utángyártott alkatrészeket, ha valaki vállalja a velük való kalandozást és akár szerencséje iis lehet az illetőnek. Az üzemanyag pumpával én is kalandozok most, kalandoztam féktárcsával, rá is fáztam. Lengőkarokból is jönnek az egyre olcsóbb, sose látott nevű gyártmányok, majd nyilatkozzon valaki, hogy mit is bírtak a pecséteshez képest.


Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 14:41


BarG írta: Bár nem ebbe a topikba való az utolsó lapon olvasható filozófálások többsége, de azért én is hozzáfűzném a gondolataimat.
Igen, ma már akár 1M alatt is lehet venni E46-ot, tehát akinek ilyenje van, az ma már nem kiváltság. Sajna egyre lepusztultabbak az E46-ok, láttam olyat, aki lengőkart már csak akkor cseréltetett, amikor a göbcsukló kiszakadt az aluminium lengőkarból, a lengőkar egy darabjával együtt. Szóval dúl a pénztelenség és az igénytelenség, kéz-a-kézben. Igen, a BMW egy igényesebb autó akar lenni a többinél, ami nagy átlagban igaz is, néhány bosszantó igénytelenséggel vegyítve. Az igénytelenséget most a típuushibákra értettem, amikből van szép számmal és a tervezők igénytelenségéből fakad. Az alkatrész árak nem vita, hogy drágák, nagyjából hozzák az eredeti szalonautó árkülönbözetet. Persze lehet venni olcsóbb utángyártott alkatrészeket, ha valaki vállalja a velük való kalandozást és akár szerencséje iis lehet az illetőnek. Az üzemanyag pumpával én is kalandozok most, kalandoztam féktárcsával, rá is fáztam. Lengőkarokból is jönnek az egyre olcsóbb, sose látott nevű gyártmányok, majd nyilatkozzon valaki, hogy mit is bírtak a pecséteshez képest.


Én sem azért vettem E46-ot, hogy "kitűnjek" a többi autóstársam közül.
Vettem ezelőtt egymásután kettő új autót is szalonban járólapról, és nekem azok voltak csalódások. Mindkettő verdánál már akkor használt BMW-t szerettem volna venni, de mindenki állandóan lebeszélt. 23 évvel ezelőtt beültem egy E30 coupe sor6 iker karbis 125LE vasba és azóta szerettem volna. Amikor megjelent az E46 na akkor döntöttem 1x venni fogok!!! Na nekem ezért van ez a típus, és félre nem értendő nekem és nejemnek a FL előtti tetszik jobban így ilyet vettünk, ill. vettem.
Ja és azt sem bánom ha még 3 kilót rá kell költsek, rozsdafészekkel sosem közlekedtem, meg a műszaki állapota is fontos, a kinézetéről nem is beszélve. Igyekszem úgy csinálni, hogy legyen "banánra" is pénzem.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 12:51


Bár nem ebbe a topikba való az utolsó lapon olvasható filozófálások többsége, de azért én is hozzáfűzném a gondolataimat.
Igen, ma már akár 1M alatt is lehet venni E46-ot, tehát akinek ilyenje van, az ma már nem kiváltság. Sajna egyre lepusztultabbak az E46-ok, láttam olyat, aki lengőkart már csak akkor cseréltetett, amikor a göbcsukló kiszakadt az aluminium lengőkarból, a lengőkar egy darabjával együtt. Szóval dúl a pénztelenség és az igénytelenség, kéz-a-kézben. Igen, a BMW egy igényesebb autó akar lenni a többinél, ami nagy átlagban igaz is, néhány bosszantó igénytelenséggel vegyítve. Az igénytelenséget most a típuushibákra értettem, amikből van szép számmal és a tervezők igénytelenségéből fakad. Az alkatrész árak nem vita, hogy drágák, nagyjából hozzák az eredeti szalonautó árkülönbözetet. Persze lehet venni olcsóbb utángyártott alkatrészeket, ha valaki vállalja a velük való kalandozást és akár szerencséje iis lehet az illetőnek. Az üzemanyag pumpával én is kalandozok most, kalandoztam féktárcsával, rá is fáztam. Lengőkarokból is jönnek az egyre olcsóbb, sose látott nevű gyártmányok, majd nyilatkozzon valaki, hogy mit is bírtak a pecséteshez képest.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 10:09


reagálva itt a dolgokra. azért többünknek itt több éve van BMW-je, amikor nem pözsó árban lehetett kapni a lepukkant szarokat.
az árakról annyit, hogy mikor megvettem előtte leon sport r-t néztem főleg, majdnem le is foglalóztam egyet. oszt megláttam ezt, 1,5 évvel volt öregebb, kb hasonló árban. nah jó drágább volt, de ahhoz képst amennyiért elhoztam, úgy mér jó volt. néztem utána árakat a két márkára és drégébb volt a leon-hoz mint a bmw-hez. viszont nekem mindenképp megérte, hogy gyerekkori álmom valóra vált. szerintem ez mindennél fontosabb, hogy az ember amit akar azt valóra válthassa. lehet úgy tűnik, őt gyakran direkt úgy fogalmazok, de nem vagyok elfogult. sajnos mindegy miylen típusról van szó, sok a szerncsén múlik.
manapság meg sem lepődök dolgokon, pl anno vettünk egy drágának számító grundig TV-t, amikor még az volt, egy év után elszállt benne valami, pont gari után 1 héttel. ki lett cserélve egy alkatrész akkor 6000 Ft-os cucc, azóta vagy 10 év legalább eltelt, és semmi baja. de többet is mondhatnék, pl mosógép, annyiszor tönkre ment, hoyg visszakértük az árát és egy W 6. érzék lett helyett, aminek semmi baja, más panaszkodik rá, pedig rokonnak az első szériás van vagy 15 éves, oszt semmi baja, csak az idő vasfoga.
a szervizes árak, meg mindenhol drágák.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 08:41


Azért az egy szint, ha a bmw fórumon a vw a téma, hogy az jobb, meg az kevesebbet fogyaszt és még az alkatrész is olcsóbb hozzá. Akár arányaiban, akár valós árban.
Ez a téma nem ide való, főleg nem ebbe a topicba.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 08:16


feco7939 írta:
compact írta:
feco7939 írta:
compact írta:
jons írta:
compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.


Nem is akarok népszerű lenni és mint többször is írtam BMW tulaj vagyok nem pedig elvakult fan aki nem látja a fától az erdőt!
Nem neked fogok beszámolni arról, hogy mit miért veszek és mire használom!
Melyik szó nem igaz abból amit az előbb leírtam?
Na ugye, hogy igazam van...



Igazad van!
Minden autónak megvannak az előnyei és hátrányai is.........nekem is volt 2-es Golfom....4,2 l/100km......isteni volt, Passat 4,8/100km...........a BMW-nél sokallom az 5,9-et



Nem feltétlenül csak a fogyasztásra gondoltam, hanem az alkatrész árakra amik ugye kellenek bőven, mivel csak a típushibák felsorolásával oldalakat lehet megtölteni.
Még mindíg nagyon sokan vesznek meggondolatlanul autót és sokan el sem tudják képzelni, hogy a hibátlannak tűnő már nagyon olcsón pl.1m ért vásárolt autóra mennyit rá lehet költeni ha baja van, és ha nem nyomozol előtte akkor ez akkor derül ki amikor kell valami és egy ártatlannak tűnő futómű kopogás simán beleszalad 50, 100-ba úgy, hogy egy másik 10 éves 1 millás autónál negyed annyiból megvan ami ráadásul még semmivel sem rosszabb.




Az biztos, hogy sem alkatrész árban és sem fogyasztásban nem egy kategória a BMW és a VW.
Bár BMW csak pár hónapja van a családban, így nem tudok nyilatkozni a költségekről(vétel óta még csak tankolni kellett bele)..............de VW van 10 éve, annak a költségéről tudok.......



Sokat nekem sem kellett ráköltenem egyikre sem és nem voltak problémásak /2. BMW-m/, de ami problémákról pl itt olvasok és az ismerettségi körömben küzdenek azért eléggé katasztrofális dolgok vannak és aki nem számít a zsebbenyúlásra az nem kicsit lepődik meg.
Főleg úgy, hogy a vételárak már nagyon alacsonyan vannak amióta rengeteg kint kidobott autót hoztak be eléggé rossz állapotban. De a fenntartása nem csökkent arányosan a vételárral!
Ezért próbáltam rávilágítani arra, hogy attól, hogy valaki vett egy BMW-t attól nem kell elszállni, mert az semmit nem jelent és nem különb egy másik márkát birtoklótól.
Csak volt akinek fájt az igazság, de ez már nem az én problémám...








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 09. szombat, 08:22

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 23:43


compact írta:
feco7939 írta:
compact írta:
jons írta:
compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.


Nem is akarok népszerű lenni és mint többször is írtam BMW tulaj vagyok nem pedig elvakult fan aki nem látja a fától az erdőt!
Nem neked fogok beszámolni arról, hogy mit miért veszek és mire használom!
Melyik szó nem igaz abból amit az előbb leírtam?
Na ugye, hogy igazam van...



Igazad van!
Minden autónak megvannak az előnyei és hátrányai is.........nekem is volt 2-es Golfom....4,2 l/100km......isteni volt, Passat 4,8/100km...........a BMW-nél sokallom az 5,9-et



Nem feltétlenül csak a fogyasztásra gondoltam, hanem az alkatrész árakra amik ugye kellenek bőven, mivel csak a típushibák felsorolásával oldalakat lehet megtölteni.
Még mindíg nagyon sokan vesznek meggondolatlanul autót és sokan el sem tudják képzelni, hogy a hibátlannak tűnő már nagyon olcsón pl.1m ért vásárolt autóra mennyit rá lehet költeni ha baja van, és ha nem nyomozol előtte akkor ez akkor derül ki amikor kell valami és egy ártatlannak tűnő futómű kopogás simán beleszalad 50, 100-ba úgy, hogy egy másik 10 éves 1 millás autónál negyed annyiból megvan ami ráadásul még semmivel sem rosszabb.




Az biztos, hogy sem alkatrész árban és sem fogyasztásban nem egy kategória a BMW és a VW.
Bár BMW csak pár hónapja van a családban, így nem tudok nyilatkozni a költségekről(vétel óta még csak tankolni kellett bele)..............de VW van 10 éve, annak a költségéről tudok.......



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 23:32


feco7939 írta:
compact írta:
jons írta:
compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.


Nem is akarok népszerű lenni és mint többször is írtam BMW tulaj vagyok nem pedig elvakult fan aki nem látja a fától az erdőt!
Nem neked fogok beszámolni arról, hogy mit miért veszek és mire használom!
Melyik szó nem igaz abból amit az előbb leírtam?
Na ugye, hogy igazam van...



Igazad van!
Minden autónak megvannak az előnyei és hátrányai is.........nekem is volt 2-es Golfom....4,2 l/100km......isteni volt, Passat 4,8/100km...........a BMW-nél sokallom az 5,9-et



Nem feltétlenül csak a fogyasztásra gondoltam, hanem az alkatrész árakra amik ugye kellenek bőven, mivel csak a típushibák felsorolásával oldalakat lehet megtölteni.
Még mindíg nagyon sokan vesznek meggondolatlanul autót és sokan el sem tudják képzelni, hogy a hibátlannak tűnő már nagyon olcsón pl.1m ért vásárolt autóra mennyit rá lehet költeni ha baja van, és ha nem nyomozol előtte akkor ez akkor derül ki amikor kell valami és egy ártatlannak tűnő futómű kopogás simán beleszalad 50, 100-ba úgy, hogy egy másik 10 éves 1 millás autónál negyed annyiból megvan ami ráadásul még semmivel sem rosszabb.




feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 23:07


compact írta:
jons írta:
compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.


Nem is akarok népszerű lenni és mint többször is írtam BMW tulaj vagyok nem pedig elvakult fan aki nem látja a fától az erdőt!
Nem neked fogok beszámolni arról, hogy mit miért veszek és mire használom!
Melyik szó nem igaz abból amit az előbb leírtam?
Na ugye, hogy igazam van...



Igazad van!
Minden autónak megvannak az előnyei és hátrányai is.........nekem is volt 2-es Golfom....4,2 l/100km......isteni volt, Passat 4,8/100km...........a BMW-nél sokallom az 5,9-et



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 22:54


jons írta:
compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.


Nem is akarok népszerű lenni és mint többször is írtam BMW tulaj vagyok nem pedig elvakult fan aki nem látja a fától az erdőt!
Nem neked fogok beszámolni arról, hogy mit miért veszek és mire használom!
Melyik szó nem igaz abból amit az előbb leírtam?
Na ugye, hogy igazam van...
Nem kell rögtön megsértődni és támadással védeni magad, csak azért mert valaki ki meri mondani az igazat!
"Majomra volt pénz" Jó esetben 1 millás autód van, attól van rajtad ekkora mellény?

Javaslom, ne indítsunk a dologról soha véget nem érő vitát, mert ennek nem hiszem, hogy van itt helye!






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 08. péntek, 23:12

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 21:56


Pocses írta:
jons írta:
compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.


Hát ja! Akkor az E46 Compact mennyivel különb, ha az még kisebb 3 ajtós bebujkálós? Lehet nem is az övé, lefotózott egy vasat az utcán oldalról.
Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik a legkisebb is.


Már azt hittem meg kell védeni a típusomat
De hozzáteszem amúgy, hogy tényleg annyira pici, hogy a gyerek (2 éves) alig fér be a hátsó ülésre a gyereküléssel. Konkrétan vigyázni kell, nehogy eltörjük a lábát beüléskor

Családosoknak nem ajánlom fő autónak az szent

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 21:34


jons írta:
compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.


Hát ja! Akkor az E46 Compact mennyivel különb, ha az még kisebb 3 ajtós bebujkálós? Lehet nem is az övé, lefotózott egy vasat az utcán oldalról.
Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik a legkisebb is.