Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 20:17


YELLOW írta:
Sparta írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.


Köszi a választ!
Szóval nekem 1 inditos van.Akkor annyi az egész hogy az én 1 kábelemet beledugom a körlégzsák zöld csatijába és kész,ugyanúgy fog működni?A másik csatlakozó csupaszon marad?Az mit vezérel?
Biztosra akarok menni,nem szeretnék senki életével játszani ha esetleg nem jó igy


???


már most nem értem miről beszélsz, milyen szabad csatlakozóról? ami a légzsákon szabadon marad azzal ne foglalkozz. azt a kábelt használd, ami az eredetihez volt, és a légzsákon abba dugd bele, amibe belemegy.
ettől többet nem tudok. esetleg olvass vissza, többször felmerült már ez a kérdés.


Rendben, köszi a választ!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 20:01


Sparta írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.


Köszi a választ!
Szóval nekem 1 inditos van.Akkor annyi az egész hogy az én 1 kábelemet beledugom a körlégzsák zöld csatijába és kész,ugyanúgy fog működni?A másik csatlakozó csupaszon marad?Az mit vezérel?
Biztosra akarok menni,nem szeretnék senki életével játszani ha esetleg nem jó igy


???


már most nem értem miről beszélsz, milyen szabad csatlakozóról? ami a légzsákon szabadon marad azzal ne foglalkozz. azt a kábelt használd, ami az eredetihez volt, és a légzsákon abba dugd bele, amibe belemegy.
ettől többet nem tudok. esetleg olvass vissza, többször felmerült már ez a kérdés.

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 19:55


Sparta írta: Köszi a választ!
Szóval nekem 1 inditos van.Akkor annyi az egész hogy az én 1 kábelemet beledugom a körlégzsák zöld csatijába és kész,ugyanúgy fog működni?A másik csatlakozó csupaszon marad?Az mit vezérel?
Biztosra akarok menni,nem szeretnék senki életével játszani ha esetleg nem jó igy!

YELLOW írta:
Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.




???



Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 12:07


Köszi a választ!
Szóval nekem 1 inditos van.Akkor annyi az egész hogy az én 1 kábelemet beledugom a körlégzsák zöld csatijába és kész,ugyanúgy fog működni?A másik csatlakozó csupaszon marad?Az mit vezérel?
Biztosra akarok menni,nem szeretnék senki életével játszani ha esetleg nem jó igy!

YELLOW írta:
Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 06:32


Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 01:04


Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 15:59


lela írta:
Ilyen minőséget tudnak itthon csinálni?


simán. ha jó anyagból dolgozik. illetve oda kell figyelni milyen bőrt kérsz rá. mert van ami full sima határú, az kb úgy néz ki mint a kínai cipők szóval olyannal kell kérni, ami erezett, vagy nem is tudom mi a jó szó rá. de érteni fogja a mester.


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 15:53



Ilyen minőséget tudnak itthon csinálni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 13:53


lantika írta:
M-es vastagabb is egy kicsit. De toväbbra sem hiszem,hogy ez miatt megerne a sportot M-re vältani. Ha tanga,vagy buszkormäny lenne akkor cserelnem en is M-re,vagy sportra.


a randibugyis sport-ra is tudnak bütyköt rakni, bár nem sok szépen sikerült darabot láttam eddig.
de most láttam pl 55-ért M-st, 45-ért a sima randibugyis sport-ot. ha belegondolsz, akkor 40-ért el lehet adni a sima sport-ot és 15-ből van M-es ami azért jobban mutat. de ha légzsák nélkül veszed is jó, mert az csereszebatod. a sima kormányt, meg 10-15-ért el lehet adni, légzsák nélküli M-es nem tom mennyi. mondjuk én a gyári kormányt nem adnám el, ahogy látom légzsákkal is 10-korül mennek, annyiért álljon a szekrénybe. így legalább gond nélkül elküldhetem majd bőröshöz az M-est.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 13:46


notoriusbg írta:
p1tyeszka írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.


M kormänybetet gyärilag van fekete,titän es karbon. Nem hiszem,hogy megeri egy sportkormänyt M-re cserelni.


pedig az M kormány ránézésre vastagabbnak tűnik.


Én is meglepődtem, hogy azt írjátok, egyforma vastagok. Készséggel elhiszem, de képek alapján nekem is egyértelműen vastagabbanak tűnt. Most megnéztem újra néhány képet és már nem vagyok biztos benne... Lehet, csak optikailag tűnik annak a két "bütyök" miatt 3 és 9 óra felett. Korábban pont azért akartam én is M-esre váltani, mert nekem kicsit vékony a gyári. Viszont az enyém fabetétes és realoem alapján én is úgy találtam, M-esből nincs fabetétes, így viszont nem tetszene annyira. De most ti megoldottátok a dilemmámat.


nekem a gyári 4 küllős műanyag átmérőben is megegyezik az M-essel.
az más kérdés, hogy aki újra bőrözteti, lehet ő vastagabbra kéri. és igen a két bütyök optikailag sokat csal.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 13:46


notoriusbg írta:
p1tyeszka írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.


M kormänybetet gyärilag van fekete,titän es karbon. Nem hiszem,hogy megeri egy sportkormänyt M-re cserelni.


pedig az M kormány ránézésre vastagabbnak tűnik.


Én is meglepődtem, hogy azt írjátok, egyforma vastagok. Készséggel elhiszem, de képek alapján nekem is egyértelműen vastagabbanak tűnt. Most megnéztem újra néhány képet és már nem vagyok biztos benne... Lehet, csak optikailag tűnik annak a két "bütyök" miatt 3 és 9 óra felett. Korábban pont azért akartam én is M-esre váltani, mert nekem kicsit vékony a gyári. Viszont az enyém fabetétes és realoem alapján én is úgy találtam, M-esből nincs fabetétes, így viszont nem tetszene annyira. De most ti megoldottátok a dilemmámat.


M-es vastagabb is egy kicsit. De toväbbra sem hiszem,hogy ez miatt megerne a sportot M-re vältani. Ha tanga,vagy buszkormäny lenne akkor cserelnem en is M-re,vagy sportra.

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 13:37


p1tyeszka írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.


M kormänybetet gyärilag van fekete,titän es karbon. Nem hiszem,hogy megeri egy sportkormänyt M-re cserelni.


pedig az M kormány ránézésre vastagabbnak tűnik.


Én is meglepődtem, hogy azt írjátok, egyforma vastagok. Készséggel elhiszem, de képek alapján nekem is egyértelműen vastagabbanak tűnt. Most megnéztem újra néhány képet és már nem vagyok biztos benne... Lehet, csak optikailag tűnik annak a két "bütyök" miatt 3 és 9 óra felett. Korábban pont azért akartam én is M-esre váltani, mert nekem kicsit vékony a gyári. Viszont az enyém fabetétes és realoem alapján én is úgy találtam, M-esből nincs fabetétes, így viszont nem tetszene annyira. De most ti megoldottátok a dilemmámat.

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 12:40


lantika írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.


M kormänybetet gyärilag van fekete,titän es karbon. Nem hiszem,hogy megeri egy sportkormänyt M-re cserelni.


pedig az M kormány ránézésre vastagabbnak tűnik.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 16. szombat, 18:43


YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.


M kormänybetet gyärilag van fekete,titän es karbon. Nem hiszem,hogy megeri egy sportkormänyt M-re cserelni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 16. szombat, 18:22


lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.