státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. július 11. péntek, 10:42


Az elõzõ kép, mindennek a LEGALJA...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. július 11. péntek, 02:19




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 17:04


Tiba írta: Nekem gyárilag van rajta légterelõ. (Bosch)

Ezen most nekem is, de vacak.. Majd cserelni kell az egesz torlot. Az elozo automra sikerult olyant vennem, amin nem volt... Nagyon szepen torolt, kiveve ha gyorsabban mentem.. Elso autom volt, gozom nem volt, h nem veletlen van az a legterelo rajta... Most mar tudom

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 16:41


de én ehhez nem értek... mi vagy Te itt admin?
jól vanna mit tudom én, hogy kell itt válaszólni nah
amúgy OFF: neked miylen az ATE tárcsa? írhatod a megfelelõ topicba, majd beolvasok oda...

Tiba írta: Jajjj Yellow ne idézz, ez túl hosszú! Szerkezd pls.

Woockie:
Nekem gyárilag van rajta légterelõ. (Bosch)


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 16:32


Jajjj Yellow ne idézz, ez túl hosszú! Szerkezd pls.

Woockie:
Nekem gyárilag van rajta légterelõ. (Bosch)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 16:01


látom ihletet kaptál CS-rõl


Tiba írta: Bocsi a hosszú bevezetõért, de jó szöveg, érdemes elolvasni (nem az én tollamból van):

Egy már régóta létezõ,és joggal létjogosultságért kiáltó tuningirányzatra szeretném felhívni a szíves figyelmeteket .Az irányzat neve:Lim-Lom tuning. Ezen autók tulajdonosai egy alternatív stílust képviselnek,ami igen látványos és feltûnõbbnél,feltûnõbb kiegészítõk autóra aggatásából áll össze.Nézzük a belsõ teret:Elsõ lépésként,lángnyelves kormány,ülés,kézifékbõrvédõket alkalmaznak,majd jön a Cobra,vagy Racing márkájú,pedál,és váltógomb tökéletesen esztétikus párosa,amit olyan nagymúltú tuningkiegészítõ gyártó,és forgalmazóktól szereznek be mint Tesco,Baumax,stb . .Vérprofi társaik még megspékelik ezt egy aluhatású gumiszõnyeggel,és lila lábtéri neonokkal.Szélsõséges esetekben még világítós dobókocka is elõfordulhat.Külsõ:Kezdjük legfelül.Gigantikus méretû aluszárny a hátsó szélvédõ tetején mintegy koronaként díszítve a tuningautót.Lejjebb is csodás dolgokat találni.Teljesen fekete lámpabúrák,tökéletes harmóniában a chrómos rendszámtáblakerettel,balról 16v,jobbról.Sport feliratok természetesen chromból.Aztán jön a szimplán induló de duplává ágazódó 35-ös kipufogóvég a Koppány felirattal.Felette chrom lõkhárítóvédõ.A motorháztetõ egyetlen nagy gyûjtõhelye a különbözõ formájú és méretû evidens hogy chromos légbeömlõknek,ami az autóbol nézve is pazar látványt nyújt.A gyári díszrács számûzve,a helyét a sokkal esztétikusabb és vagányabb aluháló veszi át, amit az irigykedõk tikrácsnak hívnak.Az autó teljes oldala egyetlen nagy tekergõzõ zöld ingoványmatrica.Az ajtókon kívánságlista természetesen ezüst betûkkel.Ne feledkezzünk meg a szélvédõn tündöklõ versenycsíkról sem.Minél jobban eltér a színe annál versenyesebb.Rajta felirat pl:Tuning,Sport,O'neill,stb.Vérprofiknál ez az autó márkáját ábrázolja,szélsõséges esetekben karöltve a típusnévvel.Következõ látványelem a világítós,vagy chrómos ablakspricni.Ezen megoszlanak a vélemények,hogy melyik a vagányabb.Aztán hatásfokozó légterelõcskék az ablaktörlõlapáton,amik látványnak sem ultolsóak.A lámpákon szigorú tekintetet kölcsönzõ szigszalag morcosítás.ami olcsó és jó.A futómû az nagyon egyszerû konstrukción alapul.Ültetés helyett gumibakok amik olcsón egyszerûen beszerezhetõek a Ladaboltból és nagyon stabillá teszik a gépet a kanyarokban.Ehhez még nagyban hozzájárulnak a radiátorfehérre festett gyári lemezfelnik,vagy kompromisszummentes esetekben,megabrutál,6j14-es alupapucsok, amiken az elsõ adandó alkalommal cserélik a magas gyári gumikat a kiváló tapadású185/60-as Barum abroncsokra.Vérprofiknál még látható az úgynevezett Spinner(pörgõs) dísztárcsa is,ami menet közben esztétikai orgazmust okoz a szemlélõknek.A motortuning:Elsõ lépésként felkerül egy direktszûrõ a gyári helyére.Rögtön 10 lóerõvel gyarapodik a ménesünk száma.Ezt követi a sportgyertyaszett a szilikonos kábelekkel ami szintén hoz még 10-15 lõerõt az amúgy sem gyenge gyárilag is 92 lovas erõforrásba.Vérprofiknál elõfordulhat az úgynevezett Green Twisteer is amitõl aztán végképp elszabadul a pokol az amúgyis nagyon gyors kis autóban.Ezekután már a lõerõben utol is érik saját márka,típustársaik gyárilag Gti,Rs,Tdi,stb-vel fémjelzett példányait.és gyorsulásban le is hagyják azokat.Nem beszélve a Német presztizsmárkák nagyautós tulajairól akiknek nem kevés kellemetlen pillanatot okoznak egy,egy piroslámpás indulásnál.Konklúzió:Mindenki gondolkodjon el hogy vajon a helyes utat választotta-e a tuningolásra,vagy mint például én is akinek a kocsiján "nincsen semmi" jó úton járunk-e.Hiszen a tuning az utcán avagy a polcon hever (lásd:Tesco)

"Ízlések és pofonok".
Pár példa:

Kreatív airbrush avagy madárszar?


Ez most merci?


Hogy lehet egy komoly kocsiból ilyen hulladékot csinálni?:


Ezt a színt hol kevertette?


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 15:54


Már láttam teszkós pörgõs dísztárcsát E39-en.
Néhány izléses és igényes átalakítás jól nézhet ki, kb 2 hétig. Meg annak aki elõször látja.
De gondoljatok csak egy E30-ra. Abban aztán mindent elkövettek, amit el lehetett követni. Most az E36 tart itt sajnos. De igazán azokat az autókat nézik meg az emberek, ami szépen karbantartott és eredeti megjelenésû.

Nemrég láttam egy ilyen E30-at, és kezdtem sajnálni, hogy nem az enyém.


státusz extremezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 15:35


Szerintem sokkal vadabb az "alufelni+lyuggatott féktárcsa" kombinációs dísztárcsa...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 15:13


A "tuningosok" vedelmeben, a hosszu felsorolasbol egy dolog, ami tenyleg jo: ablaktorlon legterelo szarnyacska. En egyet kukaztam. Nem kellett volna, a kovetkezo, szarny nelkuli ablaktorlo 140 felett nem torolt tokeletesen, pont elottem hagyott egy foltot... Egyebkent a tobbi meg izles kerdese. Nekem egyszeru es optikai tuning nelkuli autom van es a jovoben is nagyjabol az marad, foleg hasznalhatosagi szempontbol akarom javitani az automat. A kormany helyere multikormany (mondjuk valszeg akkor mar M-es, de ez nem biztos), uvegekre hoszigetelo folia, valamint gondolkozom xenon fenyszorokon, bar errol olvastam, h nem olyan egyszeru, h tokeletesen gyarikent mukodjon.. Ami csak es kizarolag optikai tuning, az az elozo tulaj altal berakott otvar krom sebvaltogomb lecserelese lesz eredetire...

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 14:48


Most a rozsda a menõõõ, jóóóóóó???

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 14:36


Bocsi a hosszú bevezetõért, de jó szöveg, érdemes elolvasni (nem az én tollamból van):

Egy már régóta létezõ,és joggal létjogosultságért kiáltó tuningirányzatra szeretném felhívni a szíves figyelmeteket .Az irányzat neve:Lim-Lom tuning. Ezen autók tulajdonosai egy alternatív stílust képviselnek,ami igen látványos és feltûnõbbnél,feltûnõbb kiegészítõk autóra aggatásából áll össze.Nézzük a belsõ teret:Elsõ lépésként,lángnyelves kormány,ülés,kézifékbõrvédõket alkalmaznak,majd jön a Cobra,vagy Racing márkájú,pedál,és váltógomb tökéletesen esztétikus párosa,amit olyan nagymúltú tuningkiegészítõ gyártó,és forgalmazóktól szereznek be mint Tesco,Baumax,stb . .Vérprofi társaik még megspékelik ezt egy aluhatású gumiszõnyeggel,és lila lábtéri neonokkal.Szélsõséges esetekben még világítós dobókocka is elõfordulhat.Külsõ:Kezdjük legfelül.Gigantikus méretû aluszárny a hátsó szélvédõ tetején mintegy koronaként díszítve a tuningautót.Lejjebb is csodás dolgokat találni.Teljesen fekete lámpabúrák,tökéletes harmóniában a chrómos rendszámtáblakerettel,balról 16v,jobbról.Sport feliratok természetesen chromból.Aztán jön a szimplán induló de duplává ágazódó 35-ös kipufogóvég a Koppány felirattal.Felette chrom lõkhárítóvédõ.A motorháztetõ egyetlen nagy gyûjtõhelye a különbözõ formájú és méretû evidens hogy chromos légbeömlõknek,ami az autóbol nézve is pazar látványt nyújt.A gyári díszrács számûzve,a helyét a sokkal esztétikusabb és vagányabb aluháló veszi át, amit az irigykedõk tikrácsnak hívnak.Az autó teljes oldala egyetlen nagy tekergõzõ zöld ingoványmatrica.Az ajtókon kívánságlista természetesen ezüst betûkkel.Ne feledkezzünk meg a szélvédõn tündöklõ versenycsíkról sem.Minél jobban eltér a színe annál versenyesebb.Rajta felirat pl:Tuning,Sport,O'neill,stb.Vérprofiknál ez az autó márkáját ábrázolja,szélsõséges esetekben karöltve a típusnévvel.Következõ látványelem a világítós,vagy chrómos ablakspricni.Ezen megoszlanak a vélemények,hogy melyik a vagányabb.Aztán hatásfokozó légterelõcskék az ablaktörlõlapáton,amik látványnak sem ultolsóak.A lámpákon szigorú tekintetet kölcsönzõ szigszalag morcosítás.ami olcsó és jó.A futómû az nagyon egyszerû konstrukción alapul.Ültetés helyett gumibakok amik olcsón egyszerûen beszerezhetõek a Ladaboltból és nagyon stabillá teszik a gépet a kanyarokban.Ehhez még nagyban hozzájárulnak a radiátorfehérre festett gyári lemezfelnik,vagy kompromisszummentes esetekben,megabrutál,6j14-es alupapucsok, amiken az elsõ adandó alkalommal cserélik a magas gyári gumikat a kiváló tapadású185/60-as Barum abroncsokra.Vérprofiknál még látható az úgynevezett Spinner(pörgõs) dísztárcsa is,ami menet közben esztétikai orgazmust okoz a szemlélõknek.A motortuning:Elsõ lépésként felkerül egy direktszûrõ a gyári helyére.Rögtön 10 lóerõvel gyarapodik a ménesünk száma.Ezt követi a sportgyertyaszett a szilikonos kábelekkel ami szintén hoz még 10-15 lõerõt az amúgy sem gyenge gyárilag is 92 lovas erõforrásba.Vérprofiknál elõfordulhat az úgynevezett Green Twisteer is amitõl aztán végképp elszabadul a pokol az amúgyis nagyon gyors kis autóban.Ezekután már a lõerõben utol is érik saját márka,típustársaik gyárilag Gti,Rs,Tdi,stb-vel fémjelzett példányait.és gyorsulásban le is hagyják azokat.Nem beszélve a Német presztizsmárkák nagyautós tulajairól akiknek nem kevés kellemetlen pillanatot okoznak egy,egy piroslámpás indulásnál.Konklúzió:Mindenki gondolkodjon el hogy vajon a helyes utat választotta-e a tuningolásra,vagy mint például én is akinek a kocsiján "nincsen semmi" jó úton járunk-e.Hiszen a tuning az utcán avagy a polcon hever (lásd:Tesco)

"Ízlések és pofonok".
Pár példa:

Kreatív airbrush avagy madárszar?


Ez most merci?


Hogy lehet egy komoly kocsiból ilyen hulladékot csinálni?:


Ezt a színt hol kevertette?