nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:11


bbali81 írta:
nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Jesszus add el amíg nem késő


Az lesz csak előtte kijavítom mert kényszeres vagyok, már holnap meg is veszem a BILSTEIN -eket



bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:04


nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Jesszus add el amíg nem késő


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 18:37


SirToma írta:
nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Szia.

Nekem bilstein b4-ek vannak az autó alatt több mint 2 éve, elégedett vagyok velük.
Azóta több mint 40ezret mentem.

Tomi


a Bilsteinnek

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 13:40


nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Szia.

Nekem bilstein b4-ek vannak az autó alatt több mint 2 éve, elégedett vagyok velük.
Azóta több mint 40ezret mentem.

Tomi

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 12:17


Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 23:29


tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


Rángatást okozhatja a gátló ill. a szar kormánymű is!Meg kellene szaggatni azt a kormányösszekötőt és környékétlehet az axiálok gyengélkednek!

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 20:46


tbadzs írta:
tomy1228 írta:
tbadzs írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!


Mindkettő 6 hengeres!Azt meg nem mondom hogy mindkettő alatt gyári rugók vannak e,csak vhogy nem hagy nyugodni,idegesít ha rossz vmi egy kocsin,csak a probléma hogy nem tudom melyiken(már ha rossz persze)


Szerintem először nézd meg mindkettő autóban a rugókra festett színkódot. A 320ci m-technik-ben elől egy piros csík, hátul két kék csík van, 2 cm-el alacsonyabb, a 330-ra most hirtelen nem találtam semmit (a 320-ból van 4 hengeres is nem? bár benzinesben nem vagyok otthon).


Ok!Köszönöm ezt megnézem!

üdv:Tomy



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 19:56


tomy1228 írta:
tbadzs írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!


Mindkettő 6 hengeres!Azt meg nem mondom hogy mindkettő alatt gyári rugók vannak e,csak vhogy nem hagy nyugodni,idegesít ha rossz vmi egy kocsin,csak a probléma hogy nem tudom melyiken(már ha rossz persze)


Szerintem először nézd meg mindkettő autóban a rugókra festett színkódot. A 320ci m-technik-ben elől egy piros csík, hátul két kék csík van, 2 cm-el alacsonyabb, a 330-ra most hirtelen nem találtam semmit (a 320-ból van 4 hengeres is nem? bár benzinesben nem vagyok otthon).



tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:56


tbadzs írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!


Mindkettő 6 hengeres!Azt meg nem mondom hogy mindkettő alatt gyári rugók vannak e,csak vhogy nem hagy nyugodni,idegesít ha rossz vmi egy kocsin,csak a probléma hogy nem tudom melyiken(már ha rossz persze)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:48


tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!


tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:48


jlaci74 írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


Létezik, a szar gátló tud érdekes dolgokat művelni...

Más: - attól hogy nem M-packet-es a 330d-d attól még lehet alatta M-es futómű...



Nem a m-pakkos van alatta hanem a sport,de ha még az is lenne alatta akkor legalább egyformán kéne ülniük!?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:40


BarG írta: .... A mester úgy hirdeti magát, hogy a gyárinál jobb minőségű telót tud összerakni,....


Ez azért kicsit erős, nem? De...


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:39


tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


Létezik, a szar gátló tud érdekes dolgokat művelni...

Más: - attól hogy nem M-packet-es a 330d-d attól még lehet alatta M-es futómű...



tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:29


Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 00:07


YELLOW írta:
BarG írta: Na engem is elért a lengéscsillapítók végzete.
Elől mindkét teló krómozása sérült volt, szivárgott az olaj. Szimeringek szét voltak rohadva, a bennük lévő olaj zavaros volt. Én a Raj-éknál történő felújítás mellett döntöttem. Szépen elgyakorlatoztak velük, még egy beszakadt csavarral is meg kellett küzdeniük. Odamentem reggel 8-ra, dél után lett kész, gyakorlatilag újraépítették a telókat. Egy családi ház alatti múhelyekben történt a műtét, olyan igazi agyar kisipari körülmények között. A mester úgy hirdeti magát, hogy a gyárinál jobb minőségű telót tud összerakni, és tényleg jó lett az eredmény, kíváncsi vagyok, meddig fogja bírni.


ez ott miskolcon? vagy a nyíregyháza közelében lévő?


Gödöllő, de csépeld be a gugliba, meglátod, hogyan hirdetik magukat.