- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:11
Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:11
Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 18:37
Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 13:40
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 23:29
tomy1228 írta: Szevasztok!
Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?
Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?
üdv:Tomy
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 20:46
tbadzs írta:tomy1228 írta:tbadzs írta:tomy1228 írta: Szevasztok!
Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?
Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?
üdv:Tomy
A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!
Mindkettő 6 hengeres!Azt meg nem mondom hogy mindkettő alatt gyári rugók vannak e,csak vhogy nem hagy nyugodni,idegesít ha rossz vmi egy kocsin,csak a probléma hogy nem tudom melyiken(már ha rossz persze)
Szerintem először nézd meg mindkettő autóban a rugókra festett színkódot. A 320ci m-technik-ben elől egy piros csík, hátul két kék csík van, 2 cm-el alacsonyabb, a 330-ra most hirtelen nem találtam semmit (a 320-ból van 4 hengeres is nem? bár benzinesben nem vagyok otthon).
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 19:56
tomy1228 írta:tbadzs írta:tomy1228 írta: Szevasztok!
Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?
Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?
üdv:Tomy
A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!
Mindkettő 6 hengeres!Azt meg nem mondom hogy mindkettő alatt gyári rugók vannak e,csak vhogy nem hagy nyugodni,idegesít ha rossz vmi egy kocsin,csak a probléma hogy nem tudom melyiken(már ha rossz persze)
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:56
tbadzs írta:tomy1228 írta: Szevasztok!
Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?
Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?
üdv:Tomy
A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:48
tomy1228 írta: Szevasztok!
Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?
Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?
üdv:Tomy
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:48
jlaci74 írta:tomy1228 írta: Szevasztok!
Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?
Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?
üdv:Tomy
Létezik, a szar gátló tud érdekes dolgokat művelni...
Más: - attól hogy nem M-packet-es a 330d-d attól még lehet alatta M-es futómű...
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:40
BarG írta: .... A mester úgy hirdeti magát, hogy a gyárinál jobb minőségű telót tud összerakni,....
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:39
tomy1228 írta: Szevasztok!
Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?
Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?
üdv:Tomy
Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 18:29
Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 00:07
YELLOW írta:BarG írta: Na engem is elért a lengéscsillapítók végzete.
Elől mindkét teló krómozása sérült volt, szivárgott az olaj. Szimeringek szét voltak rohadva, a bennük lévő olaj zavaros volt. Én a Raj-éknál történő felújítás mellett döntöttem. Szépen elgyakorlatoztak velük, még egy beszakadt csavarral is meg kellett küzdeniük. Odamentem reggel 8-ra, dél után lett kész, gyakorlatilag újraépítették a telókat. Egy családi ház alatti múhelyekben történt a műtét, olyan igazi agyar kisipari körülmények között. A mester úgy hirdeti magát, hogy a gyárinál jobb minőségű telót tud összerakni, és tényleg jó lett az eredmény, kíváncsi vagyok, meddig fogja bírni.
ez ott miskolcon? vagy a nyíregyháza közelében lévő?