- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:19
YELLOW írta: igen a rugó tart. a hosszabb telószár akkor befolyásolna valamit, ha keményebb rugó lenne, és több spirálos, mert akkor ugye kinyomja a rugó amíg engedi a teló szára.
de ugye a rugók is úgy vannak kitalálva, hogy az autó súlya összenyomja, hogy a telónak legyen negatív útja is. ha megemeled az atót, akkor ami lóg kerék, meg futómű, akkor a telók tartják az egészet. tehát ha megemeled az autót és még tud eelkedni a aksztni, hogy a kerék a földön marad, akkor semmi köze a telócserének hozzá.
az m-tech teló is csak azért rövidebb a szára, mert ültetve van, és hogy a teló munkapontjai ugyanoda essenek. ezért nem célszerű a túlzott ültetés gyári gátlóval, mert a munkapont elmászik, a teló összenyomottabb lesz, jobban terhelés, nyomás alatt van, a hasznos tartománya is kevesebb lesz, szinte azonnal bekeményül, amitől pattogósabb lesz az egész. tehát nem feltétlen a kemény rugótól pattog valami.
esetedben olyat tudok elképzelni, hogy esetleg toronycapágyat is lettek cserélve, és ott rossz lett választva, esetleg került bele plussz alkatrész, ami kiemeli a kasztnit, iylen gyárilag is van.
Semmi, csak a két teló.