- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:28
nickname írta:YELLOW írta:m_attila írta:
A hiba ott van , hogy a Bilstein E46 hoz nem gyárt sportfutóműves verzióhoz lengéscsillapítót.
Ha valakinek gyári sportfutómű van az autójához azt szakszerűen csak Sachs al lehet pótolni.
Ezért nem a Bilstein a hibás hanem aki eladta sportként
de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.
HA Nem a bilstein a hibás akkor ki amikor a gyári online katalógusuk hozza ezt a cikkszámot.
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:25
YELLOW írta:m_attila írta:
A hiba ott van , hogy a Bilstein E46 hoz nem gyárt sportfutóműves verzióhoz lengéscsillapítót.
Ha valakinek gyári sportfutómű van az autójához azt szakszerűen csak Sachs al lehet pótolni.
Ezért nem a Bilstein a hibás hanem aki eladta sportként
de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:20
m_attila írta:
A hiba ott van , hogy a Bilstein E46 hoz nem gyárt sportfutóműves verzióhoz lengéscsillapítót.
Ha valakinek gyári sportfutómű van az autójához azt szakszerűen csak Sachs al lehet pótolni.
Ezért nem a Bilstein a hibás hanem aki eladta sportként
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:08
YELLOW írta:nickname írta: Gyári bilstein katalógusból azonosított cikkszáma alapján lett azonosítva a csere darab. Az eltérés mint a képen is látszik kb 3-4 cm
Új alkatrész nem bontott nem felújított.
Ennyit a híres bilstein minőségről, fel is veszem velük a kapcsolatot.
A kép a valóságot mutatja, torzítást még véletlenül sem tartalmaz, én örültem volna a legjobban hogyha kevesebből megúszom a cserét a jó minőségű csere darabbal.
egy pár napja, pont hasonlót írt valaki, hogy magasabb lett az autó az új gátlóval, pedig annak sok köze nincs hozzá, vagyis nem kellene. max ha hamarabb bekeményedik, de az meg nem jó a telónak, mert full nyomáson van feszt, és kokemény. érdekes...
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 12:47
nickname írta: Gyári bilstein katalógusból azonosított cikkszáma alapján lett azonosítva a csere darab. Az eltérés mint a képen is látszik kb 3-4 cm
Új alkatrész nem bontott nem felújított.
Ennyit a híres bilstein minőségről, fel is veszem velük a kapcsolatot.
A kép a valóságot mutatja, torzítást még véletlenül sem tartalmaz, én örültem volna a legjobban hogyha kevesebből megúszom a cserét a jó minőségű csere darabbal.
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 12:38
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 12:32
nickname írta:YELLOW írta:nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.
pedig itt milyen ódákat zengenek róla. általában ez vanb akkor, amikor valaki nem ismeri el, hogy szart vett, inkább az ellenkezőjét állatja, mert fél, hogy kinevetik. örülök annak, hogy le merted írni, annak nem, hogy feleslegesen dobtad ki a pénzt. mondjuk én is azt gondoltam, hogy jó féle, szóval várom mi a gáz vele.
Ha figyelmesen visszaolvasol véleményt kértem. Én egy dologra esküszök az pedig a gyári "az első lengőkart kivéve"
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 12:26
YELLOW írta:nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.
pedig itt milyen ódákat zengenek róla. általában ez vanb akkor, amikor valaki nem ismeri el, hogy szart vett, inkább az ellenkezőjét állatja, mert fél, hogy kinevetik. örülök annak, hogy le merted írni, annak nem, hogy feleslegesen dobtad ki a pénzt. mondjuk én is azt gondoltam, hogy jó féle, szóval várom mi a gáz vele.
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 11:16
nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 10:47
jlaci74 írta:nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.
Részletek?
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 10:46
nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.
Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 10:40
Elküldve: 2013. augusztus 29. csütörtök, 22:35
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:24
BMW320DT írta:YELLOW írta: igen a rugó tart. a hosszabb telószár akkor befolyásolna valamit, ha keményebb rugó lenne, és több spirálos, mert akkor ugye kinyomja a rugó amíg engedi a teló szára.
de ugye a rugók is úgy vannak kitalálva, hogy az autó súlya összenyomja, hogy a telónak legyen negatív útja is. ha megemeled az atót, akkor ami lóg kerék, meg futómű, akkor a telók tartják az egészet. tehát ha megemeled az autót és még tud eelkedni a aksztni, hogy a kerék a földön marad, akkor semmi köze a telócserének hozzá.
az m-tech teló is csak azért rövidebb a szára, mert ültetve van, és hogy a teló munkapontjai ugyanoda essenek. ezért nem célszerű a túlzott ültetés gyári gátlóval, mert a munkapont elmászik, a teló összenyomottabb lesz, jobban terhelés, nyomás alatt van, a hasznos tartománya is kevesebb lesz, szinte azonnal bekeményül, amitől pattogósabb lesz az egész. tehát nem feltétlen a kemény rugótól pattog valami.
esetedben olyat tudok elképzelni, hogy esetleg toronycapágyat is lettek cserélve, és ott rossz lett választva, esetleg került bele plussz alkatrész, ami kiemeli a kasztnit, iylen gyárilag is van.
Semmi, csak a két teló.