MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 14:41


Udv!

Egy egyszeru am de lehet, hogy hulye kerdesem lenne.
Van nekem egy elado E46-osom amibe anno vettem 2 uj lengescsillapitot hatra. Teljesen mezei, utcai, gyari lengescsillapito. Kerdesem a kovetkezo. Magat a lengescsillapitot, tehat a teleszkopot be lehet-e rakni egy e90-esbe, vagy az leljesen tipusfuggo, es abba mas kell? Mert akkor az felesleges szamomra.

Elore is koszi a segitseget: Mave

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Iceman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 22:30


Tom22 írta: Sziasztok! Légyszives linkeljétek be még 1x,vagy írjátok le még 1x a hátsó lengéscsillapító cserének a menetét...:

Nagyon köszönöm!


BMW Rear Shock Replacement (E46 3-Series Touring Rear) FCP Euro

Tom22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 22:18


Sziasztok! Légyszives linkeljétek be még 1x,vagy írjátok le még 1x a hátsó lengéscsillapító cserének a menetét...:

Nagyon köszönöm!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 21:22


hancurozo írta:
YELLOW írta: most az az érzésem, hogy nem a lengőkar hátsó szilentjére gondol.... hanem a talpasra. mivel előtte azt írta, hogy lóg. persze ha a hátsó gondolt, akkor igen cserélhető.


YELLOW. Hány darab szílent van az első lengőkaron? De a lengőkarnál lévő gömbcsuklók közül is a belső fárad el hamarabb, És nem a külső (amit te talpasnak hívsz).


A hátsó szilenttel van a gond, nem a kerék (gömbcsukló) felőlivel. Megkeresem m attilát

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 21:16


YELLOW írta:
Robinson írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A jobb első lengéscsillapítóból ömlik az olaj. Fura módon már kb 1 deci hiányzik belőle, de nem érzek vagy látok különbséget...

No de mindegy, a csere elkerülhetetlen. Mit javasoltok? Sachs vagy Monroe?


ezt már tárgyaltuk. Sachs, Kayaba. Monroe nem! a Boge-ről nem sokat tudpok, de masszívnak tűnik.



Azért nem írtam hosszan én sem,mert múltkor írtunk erről lejjebb,pont Monroe témáról.


mondjuk ez elég érdekes, hogy Sachs nem, hiszen gyári beszállító. De Yellow biztos tudja miért ne..


ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.


Na, látod, ritka alkalmak egyike, mikor tényleg felületesen olvastam és igazad volt, kihasználhattad volna, hogy frappánsan válaszolsz és élvezed, hogy elnézést kérek, de b@szhatod, mivel megint hattyúhalált csináltál a dologból, inkább röhögök



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 14. hétfő, 21:16

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:43


YELLOW írta: most az az érzésem, hogy nem a lengőkar hátsó szilentjére gondol.... hanem a talpasra. mivel előtte azt írta, hogy lóg. persze ha a hátsó gondolt, akkor igen cserélhető.


YELLOW. Hány darab szílent van az első lengőkaron? De a lengőkarnál lévő gömbcsuklók közül is a belső fárad el hamarabb, És nem a külső (amit te talpasnak hívsz).

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:39


hancurozo írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: másik helyen ki sem szúrták a lengőkart. A szilent cserélhető külön, vagy csak lengőkarral együtt?


sajna csak egyben lehet. mivel alu a lengőkarod, eléggé rosszul lehetne belőle préselni. sokan próbálkoztak vele, de nem érte meg. ha esetleg sokallod az újat, persze M. Attila ajánlata után, akkor eBay-ről egész jó szetteket lehet venni 40ezer körül, amibe még stabrúdak, hátsószilent, lengőkarok, és még kormányösszekötő is van. azt hiszem valami ATP márka.


A szílent cserélhető külön is. M. Attila tud jó áron minőségit.



most az az érzésem, hogy nem a lengőkar hátsó szilentjére gondol.... hanem a talpasra. mivel előtte azt írta, hogy lóg. persze ha a hátsó gondolt, akkor igen cserélhető.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:35


YELLOW írta:
Coyote írta: másik helyen ki sem szúrták a lengőkart. A szilent cserélhető külön, vagy csak lengőkarral együtt?


sajna csak egyben lehet. mivel alu a lengőkarod, eléggé rosszul lehetne belőle préselni. sokan próbálkoztak vele, de nem érte meg. ha esetleg sokallod az újat, persze M. Attila ajánlata után, akkor eBay-ről egész jó szetteket lehet venni 40ezer körül, amibe még stabrúdak, hátsószilent, lengőkarok, és még kormányösszekötő is van. azt hiszem valami ATP márka.


A szílent cserélhető külön is. M. Attila tud jó áron minőségit.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. november 14. hétfő, 20:38

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:32


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.


Ne általánosíts, én elolvastam, és jól is értelmeztem

A lenti árakra mit mondatok? Átlagos, vagy lehúzós? Most már a Monroe-t kizárhatjuk, 40ezres évi futásteljesítménnyel nem szeretnék törzsvásárló lenni a lengéscsillapító ágazatban...

Amúgy azt mondták a lengőkar is lóg egy picit a szilenttel együtt, de ez már lehúzás szagú, egy milliméternyi holtjátékot sem láttam, apjuk f.sza lóg, nem a lengőkar.


tudja az jól kinek szól, eleve arra a kommenter reagáltam nem a tiédre
hát szerintem kérj M.Attilától egy ajánlatot (itt az oldalon).
lengőkarnál akár el is lehet puhulva a szilent, az sem jó. vagy épp kiszáradva. esetleg vidd el máshova, hogy más mit mond rá.


másik helyen ki sem szúrták a lengőkart. A szilent cserélhető külön, vagy csak lengőkarral együtt?


sajna csak egyben lehet. mivel alu a lengőkarod, eléggé rosszul lehetne belőle préselni. sokan próbálkoztak vele, de nem érte meg. ha esetleg sokallod az újat, persze M. Attila ajánlata után, akkor eBay-ről egész jó szetteket lehet venni 40ezer körül, amibe még stabrúdak, hátsószilent, lengőkarok, és még kormányösszekötő is van. azt hiszem valami ATP márka.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:20


YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.


Ne általánosíts, én elolvastam, és jól is értelmeztem

A lenti árakra mit mondatok? Átlagos, vagy lehúzós? Most már a Monroe-t kizárhatjuk, 40ezres évi futásteljesítménnyel nem szeretnék törzsvásárló lenni a lengéscsillapító ágazatban...

Amúgy azt mondták a lengőkar is lóg egy picit a szilenttel együtt, de ez már lehúzás szagú, egy milliméternyi holtjátékot sem láttam, apjuk f.sza lóg, nem a lengőkar.


tudja az jól kinek szól, eleve arra a kommenter reagáltam nem a tiédre
hát szerintem kérj M.Attilától egy ajánlatot (itt az oldalon).
lengőkarnál akár el is lehet puhulva a szilent, az sem jó. vagy épp kiszáradva. esetleg vidd el máshova, hogy más mit mond rá.


másik helyen ki sem szúrták a lengőkart. A szilent cserélhető külön, vagy csak lengőkarral együtt?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:03


Coyote írta:
YELLOW írta:
ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.


Ne általánosíts, én elolvastam, és jól is értelmeztem

A lenti árakra mit mondatok? Átlagos, vagy lehúzós? Most már a Monroe-t kizárhatjuk, 40ezres évi futásteljesítménnyel nem szeretnék törzsvásárló lenni a lengéscsillapító ágazatban...

Amúgy azt mondták a lengőkar is lóg egy picit a szilenttel együtt, de ez már lehúzás szagú, egy milliméternyi holtjátékot sem láttam, apjuk f.sza lóg, nem a lengőkar.


tudja az jól kinek szól, eleve arra a kommenter reagáltam nem a tiédre
hát szerintem kérj M.Attilától egy ajánlatot (itt az oldalon).
lengőkarnál akár el is lehet puhulva a szilent, az sem jó. vagy épp kiszáradva. esetleg vidd el máshova, hogy más mit mond rá.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 19:58


YELLOW írta:
ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.


Ne általánosíts, én elolvastam, és jól is értelmeztem

A lenti árakra mit mondatok? Átlagos, vagy lehúzós? Most már a Monroe-t kizárhatjuk, 40ezres évi futásteljesítménnyel nem szeretnék törzsvásárló lenni a lengéscsillapító ágazatban...

Amúgy azt mondták a lengőkar is lóg egy picit a szilenttel együtt, de ez már lehúzás szagú, egy milliméternyi holtjátékot sem láttam, apjuk f.sza lóg, nem a lengőkar.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 19:50


Robinson írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A jobb első lengéscsillapítóból ömlik az olaj. Fura módon már kb 1 deci hiányzik belőle, de nem érzek vagy látok különbséget...

No de mindegy, a csere elkerülhetetlen. Mit javasoltok? Sachs vagy Monroe?


ezt már tárgyaltuk. Sachs, Kayaba. Monroe nem! a Boge-ről nem sokat tudpok, de masszívnak tűnik.



Azért nem írtam hosszan én sem,mert múltkor írtunk erről lejjebb,pont Monroe témáról.


mondjuk ez elég érdekes, hogy Sachs nem, hiszen gyári beszállító. De Yellow biztos tudja miért ne..


ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 18:49


Robinson írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A jobb első lengéscsillapítóból ömlik az olaj. Fura módon már kb 1 deci hiányzik belőle, de nem érzek vagy látok különbséget...

No de mindegy, a csere elkerülhetetlen. Mit javasoltok? Sachs vagy Monroe?


ezt már tárgyaltuk. Sachs, Kayaba. Monroe nem! a Boge-ről nem sokat tudpok, de masszívnak tűnik.



Azért nem írtam hosszan én sem,mert múltkor írtunk erről lejjebb,pont Monroe témáról.


mondjuk ez elég érdekes, hogy Sachs nem, hiszen gyári beszállító. De Yellow biztos tudja miért ne..


Én is néztem a Sachs miatt mivel gyári beszállító,de láttam utána,hogy pontot rakott, a Monrora mondta, hogy nem. Igen félre érthető,csak ott a pont. A két elsőre igent ír.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 18:29


anubisz írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A jobb első lengéscsillapítóból ömlik az olaj. Fura módon már kb 1 deci hiányzik belőle, de nem érzek vagy látok különbséget...

No de mindegy, a csere elkerülhetetlen. Mit javasoltok? Sachs vagy Monroe?


ezt már tárgyaltuk. Sachs, Kayaba. Monroe nem! a Boge-ről nem sokat tudpok, de masszívnak tűnik.



Azért nem írtam hosszan én sem,mert múltkor írtunk erről lejjebb,pont Monroe témáról.


mondjuk ez elég érdekes, hogy Sachs nem, hiszen gyári beszállító. De Yellow biztos tudja miért ne..