státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 12:02


Koszi ocsi, majd a szervizben kiderul, 2 helyre is elmegyek vele. Regado mint irtam nem lenne gaz mert Lengyelo.-ban lenne forgalomba helyezve.

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 11:28


ocsi328 írta: Üdvözlet Bocika!

Külföldi munka lehetõséget kapott, ezért feleslegessé vált neki az autó.
Õ lefujatta a hátsó lököst (az nem volt tul szép amikor elvitte), megcsinálta a szervizt. Most még szebb lett. Felhívott engem is októberben, hogy vegyük vissza az autót. Nem is zárkóztunk el elõle, de ezek szerint megpróbálja egyénileg eladni. 2003-ban jött be az autó. Azóta Õ a harmadik tulaj. Nem olyan vészes. Az a kocsi nincs rossz állapotban.
Különben köszönöm az ingyen reklámot (az elõzõ oldalon a web oldal).


Ki tudja, hátha egyszer hozzám kerül az IUZ :- ))

státusz ocsi328

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 10:42


Üdvözlet Bocika!

Külföldi munka lehetõséget kapott, ezért feleslegessé vált neki az autó.
Õ lefujatta a hátsó lököst (az nem volt tul szép amikor elvitte), megcsinálta a szervizt. Most még szebb lett. Felhívott engem is októberben, hogy vegyük vissza az autót. Nem is zárkóztunk el elõle, de ezek szerint megpróbálja egyénileg eladni. 2003-ban jött be az autó. Azóta Õ a harmadik tulaj. Nem olyan vészes. Az a kocsi nincs rossz állapotban.
Különben köszönöm az ingyen reklámot (az elõzõ oldalon a web oldal).

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 10:27


ocsi328 írta: Szia Szebi!

Én senki üzletét nem akarom rontani, és hírbe sem akarok hozni senkit, de ez az ár Amerikából nem tud megvalósulni. Legalábbis az én számításom szerint. Ilyen autót 38.000 USD alatt nem láttam az amerikai hirdetési oldalon. Most ugyan olcsó a dollár (cca 171 HUF), de ez már önmagában 6.5 mft. Vám a számlaérték 10%-a+ szállítás (min: 400.000,- HUF). Az ÁFA mértéke gondolom ismert. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy szeretne némi profitot is. Szerintem megdölt a matek. Konklúzió: vagy vízkáros volt, vagy sérült.
Ez persze csak a saját véleményem.
A regadó sem lesz kabátgomb. Kb 2.1 mft.
Bocsánat, hogy beleszólok, de évek óta a szakmát rongálom.


Szia ocsi328,

Nem tudod véletlenül a srác miért hirdette az IUZ-325-ös M3-at Borsodban?

Ugye ez volt nálatok?

Köszi

státusz ocsi328

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 10:09


Szia Szebi!

Én senki üzletét nem akarom rontani, és hírbe sem akarok hozni senkit, de ez az ár Amerikából nem tud megvalósulni. Legalábbis az én számításom szerint. Ilyen autót 38.000 USD alatt nem láttam az amerikai hirdetési oldalon. Most ugyan olcsó a dollár (cca 171 HUF), de ez már önmagában 6.5 mft. Vám a számlaérték 10%-a+ szállítás (min: 400.000,- HUF). Az ÁFA mértéke gondolom ismert. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy szeretne némi profitot is. Szerintem megdölt a matek. Konklúzió: vagy vízkáros volt, vagy sérült.
Ez persze csak a saját véleményem.
A regadó sem lesz kabátgomb. Kb 2.1 mft.
Bocsánat, hogy beleszólok, de évek óta a szakmát rongálom.

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 10:00


Sempre termeszetesen utana erdeklodom, amugy lengyel rendszam lenne rajta, igy kb 50-bol megvan a regado, es a casco is joval olcsobb, a tulaj is mondta, hogy erdemes ra kotnom mert tutim hogy fejreallok vele.
Tiba ne szaladjunk ennyire elore, de egyebkent csak penz kerdese...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 23:11


Ezt az m3at én is néztem. Jó vételnek tûnik. Ha meg veszed viszel vele egy kört?


státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 23:08


Szebi írta: Koszi Estoril az infokat, nem is tudtam, hogy ennyi mindent tud ez az smg.
Nos o a kiszemeltem: http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280
Ha minden igaz holnap nezem meg. Kivancsi vagyok, hogy odaadja-e majd a tulaj kiprobalni fiatal korom ellenere, sajat kocsim csak fog 1 kicsit hatni ra. Holnap meg beugrom bmwbe tanacsokert meg kerek idopontot is atnezesre. Ettol a 14000 km-tol elegge tartok, a kepen meg 9000km van benne adatoknal pedig mar 14-et ir, teloba meg mar 15-ot mondott a csoka...



A használtautós képeken mérföldes óra van fényképezve, valószínûleg amerikai kivitel. Ebben az esetben viszont hiányolom az elsõ lökhárítóról az sml-t, vagyis az oldaljelzõ fényeket.

9359 mérföld x 1.609344 = 15062 km, így jött ki neki is.

Szerintem kérdezd meg azt is, hogy a vám&áfa benne van-e az árban mert csak a regadóról ír.

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 21:47


Koszi Estoril az infokat, nem is tudtam, hogy ennyi mindent tud ez az smg.
Nos o a kiszemeltem: http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280
Ha minden igaz holnap nezem meg. Kivancsi vagyok, hogy odaadja-e majd a tulaj kiprobalni fiatal korom ellenere, sajat kocsim csak fog 1 kicsit hatni ra. Holnap meg beugrom bmwbe tanacsokert meg kerek idopontot is atnezesre. Ettol a 14000 km-tol elegge tartok, a kepen meg 9000km van benne adatoknal pedig mar 14-et ir, teloba meg mar 15-ot mondott a csoka...

státusz schwarz-1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 20:26


Sajnos én is nagyok sok rosszat hallottam az M3-as motorokról, ezért nem mertem azt venni! Több szervizben is találkoztam ezzel a hibával, és láttam gépeket amik letérdeltek!
Egy motorgenerál 1M Ft szokott lenni , és rengeteg idõ!
Egyébként nagyon jó vezetési élmény, de én csak kézi váltósat vennék belõlle, mert sokkal jobban tudod magad irányítani a gépet! Az SMG-vel tényleg gyors a válltás, de mégis más!

státusz Estoril

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 20:17


Szebi írta: Koszi az infokat, amugy a rajt elektronika az alapbol benne van az smg-ben vagy kulon kell rendelni?


Az SMG egyféle opció
A gombokat kell megfelelõ sorrendben nyomogatni, hogy aktiválj ezt-azt.

fontosabb extra tulajdonságai:
-hátragurulás gátló (gyakorlatilag csúsztatja a kuplungot)
-rajtautomatika (másodpercenként 5-10 pulzáló kuplungolással, minimális kipörgéssel indul - állítólag akkor az optimális a gyorsulás)
-burnout (nem tudom lefordítani) 3,5 -4 ezresfõtengelyfordulatra ráengedi a kuplungot csak aztán legyen idõd másodikat kapcsolni
-automata üzemmód 5 féle kapcsolási idõtartammal, a leglassúbb egyben téli üzemmód, azt hiszem kettesben is indítja
ha minden igaz van valami lejtmenet érzékelése, és nem kapcsol fel
(ezt nem ellenõriztem, nagyon ritkán járok automata üzemmódban)
-szekvenciális üzemmód 5+1 féle kapcsolási idõtartammal
a legutolsó csak kikapcsolt kipörgésgátló mellett mûködik
-visszkapcsoláskor fordulatszám igazítás (gázfröccsöt ad mielõtt kiengedi a kuplungot (ha nem nyomsz gázt, ezt nem alkalmazza a maximális motorfékhatás érdekében). ha bármilyen kicsi gázt adsz, akkor mûködik.

Van valahol leírás a neten, csak nem találom.

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 14:32


Koszi az infokat, amugy a rajt elektronika az alapbol benne van az smg-ben vagy kulon kell rendelni?

státusz Estoril

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 07. péntek, 21:01


Szebi írta: Meg nem sikerult megerdeklodnom mert keson vegeztem.
Ezzel az smg-vel egyebkent mik a tapasztalatok?
Inkabb kezi valtosat vennek mert felek h szetesik, totalcar nepitelet kozt olvastam, hogy uj m5-nel behalt, igy eleg rizikos lenne egy 3-4 eves modell.


Üdv!
Ki nem állhatom az automatákat,
néhány éve egy roadshown mentem egy SMG M3-assal,
elég pancser voltam a váltóval, az sem tetszett.

Mikor két éve a saját M3-asomat rendeltem hónapokig tépelõdtem,
melyiket vegyem.
Mindenki azt mondta, hogy csak és kizárólag SMG-vel szabad venni.
Hagytam magam rábeszélni, bár nagyon féltem, hogy hibát követek el.
Már tudom jó döntés volt, óriási élmény.
Az én autómban csak 26e km van, túl kevés hogy hibákról számoljak be.
Néhányszor induláskor nem tudtam kivenni sebességbõl
(és így elindítani sem), más bajom nem volt vele.
De ez is csak az elsõ néhány hónapban jelentkezett,
azóta talán nem rontom el az elindulási procedúrát.
Fék, gyújtás, kivenni üresbe, önindító ...

Egyszer volt olyan problémám, hogy nem volt hajlandó harmadikba váltani,
burnout üzemmódban egyesben és kettesben végigforgott,
a harmadikba váltás helyett kigyulladt a váltó túlherhelést jelzõ lámpája.
Kis idõ múlva azonban magához tért.

Amúgy ugyanaz a getrag váltó van mindegyikben,
csak az SMG-ben egy hidraulikus szerkezet végzi a kapcsolást.

Igaz, hogy gyorsabban kapcsolgat mint a legtöbb esetben a kéziváltós vezetõ, így lehet hogy többet kap a szerkezet,
de más szempontból az elektronika jobban vigyáz magára,
mint ha kéziváltó lenne.
Visszakapcsoláskor gázfröccsöt ad,
ha túl magas lenne a fordulatszám, akkor nem is vált vissza.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:21


hát lehet h a srác nem vitte rendes szervizbe, mivel a frissített szoftvert minden alkalommal feltöltik ha beviszi...
mellesleg egy esetbõl azért nem jelenteném ki, hogy az összes SMG szar. amúgy meg az egyik legjobb váltó

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:23


Nah ma voltam Bp. motorsba es konkretan nem tudta megmondani a szervizes foszer, hogy dijmentesen cserelnek-e a hajtokarcsapagyakat, azt mondta, hogyha adok neki alvazszamot akkor az alapjan tudja megmondani.
Egyebkent rakerdeztem nala smg tapasztalatokra es azt mondta, hogy nem jellemzo a meghibasodasa.